Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Jeg tror at man overanalyserer litt i alle veier når man er forelsket eller lettere betatt, og det fører ikke til noe annet enn at man er usikker på hva som skjer. Igjen, det er ikke annet å gjøre enn å nyte livet nå. Enten så fører det frem eller så gjør det ikke det. Men sånn som du skriver kan jeg ikke tro annet enn at det er en jente der ute som er like forventningsfull som deg. :closedeyes:

Du har nok rett :) Date igjen i morgen, blir gøy.

Endret av Akse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Møtte ei superpen jente på byen på lørdag som jeg fikk telefonnummeret av. Hu virket veldig interessert, og jeg sendte henne ei mld på søndag. Hun svarte, og nå vet jeg ikke hva jeg skal skrive :/ Er så dårlig med jenter :wallbash:

Hva skrev hun?

Endret av Akse
Lenke til kommentar

Hvor lang tid tar det å komme over noen man har følelser for? :( Og er det noe man kan gjøre som gjør at det går lettere/fortere? Har gått to måneder uten kontakt nå, og jeg har fortsatt ikke glemt fyren. Det frister så utrolig å ta opp kontakten igjen, noe jeg virkelig ikke burde, ettersom jeg hadde god grunn til å bryte kontakten in the first place

Lenke til kommentar

Hvor lang tid tar det å komme over noen man har følelser for? :( Og er det noe man kan gjøre som gjør at det går lettere/fortere? Har gått to måneder uten kontakt nå, og jeg har fortsatt ikke glemt fyren. Det frister så utrolig å ta opp kontakten igjen, noe jeg virkelig ikke burde, ettersom jeg hadde god grunn til å bryte kontakten in the first place

Forskjellig fra person til person. Å glemme noen kan ta en livstid. Og det kan ta noen dager.
Lenke til kommentar

Hvor lang tid tar det å komme over noen man har følelser for? :( Og er det noe man kan gjøre som gjør at det går lettere/fortere? Har gått to måneder uten kontakt nå, og jeg har fortsatt ikke glemt fyren. Det frister så utrolig å ta opp kontakten igjen, noe jeg virkelig ikke burde, ettersom jeg hadde god grunn til å bryte kontakten in the first place

Tok meg 4 år å glemme ei jente. Dette tæret veldig på meg. Var ingen annen jente som var bra nok, selv om tilbudene lå der. Kom deg ut. Møt nye folk. Flørt med andre gutter, så skal du se at følelsene dine forsvinner. Dette hjalp meg ved en annen anledning.

Lenke til kommentar

Er i samme båt som peachh jeg. Følelser for ei jente. Men det er ikke helt det samme. Vi er gode venner, og har ALDRI vært intime. Men det blir sånn at vi snakker på Face, sms, telefon og Skype så og si hver dag, gjerne en time eller to.

 

Aldri vært så stor på sånne ting, så naturlig er det ikke for meg. Problemet er jo at jeg har følelser, jeg vet at det bare går en vei.

 

Hadde det BARE vært følelser, og ikke at vi i tillegg er nære venner, så hadde det vært greit. Men det er ikke bare-bare å kutte kontakten med en venn for å prøve å bli kvitt følelsene heller.

 

Aner ikke hva jeg skal gjøre med det. Men jeg har vært i den situasjonen før, at jeg har hatt følelser for noen, og at det bare har gått en vei. Forsåvidt, hvem har ikke? Men det har mer vært slik enn at det har gått begge veier, så jeg finner ingenting positivt i det.

 

For å si det sånn, så vil jeg heller skru tilbake tida og ikke møte henne den kvelden som gjorde at vi ble så nære venner.

 

Synd at det bare går å reise fram i tiden, og kun teoretisk. Og enda verre er at man selv blir fysisk borte den tida også.

 

Noen som har tips eller noe? Jeg bor LANGT unna henne da jeg går skole, snakker om å kjøre hjem til jul sammen, siden hun har slekt her i nærheten hun vil treffe. Det betyr ingenting, det vet jeg, men jeg vil enten at noe skal skje som ikke kan skje, eller så vil jeg ha følelsene BORT.



Anonymous poster hash: 2b5d9...dfb
Lenke til kommentar

Dette strider nok mot de flestes natur, men jeg sier at det er rent helvette å ha sterke følelser for gode venner, og beste måten å komme seg ut av det og ikke overtenke for mye er å prate om det. La heller bli ting sagt og gjort enn usagt. Det er egentlig aldri lurt å si sånne ting direkte men man kan unngå fellen ved å bruke alternative måter, som spøkefull tone og spørsmål for nysgjerrighetens skyld.

 

Da får man iallfall avklart ting uten å risikere for mye.

 

Jeg har tatt opp flørten med min crush, og selv om det mulig ender i katastrofe, så har jeg ikke så mye å tape uansett.

Lenke til kommentar

Anonym:


Jeg vet hvor kjipt det er, men du piner deg selv bare ved å fortsette. Det jeg sa til fyren var at jeg ikke kunne ha noe mer kontakt med han, fordi jeg likte han for godt. Det tok mye for meg å sende den meldingen ass. Men han tok det veldig bra, og respekterte beslutningen, og vi har ikke hatt noen kontakt siden. Jeg kan ikke si at jeg ikke har angret, er jo ikke helt over han enda, men samtidig vet jeg at det var den riktige beslutningen. Er ikke noe poeng i ha masse kontakt med en person du har følelser for, når du vet det ikke er gjensidig og aldri kan bli noe mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Anonym:

Jeg vet hvor kjipt det er, men du piner deg selv bare ved å fortsette. Det jeg sa til fyren var at jeg ikke kunne ha noe mer kontakt med han, fordi jeg likte han for godt. Det tok mye for meg å sende den meldingen ass. Men han tok det veldig bra, og respekterte beslutningen, og vi har ikke hatt noen kontakt siden. Jeg kan ikke si at jeg ikke har angret, er jo ikke helt over han enda, men samtidig vet jeg at det var den riktige beslutningen. Er ikke noe poeng i ha masse kontakt med en person du har følelser for, når du vet det ikke er gjensidig og aldri kan bli noe mer.

 

Samma her egentlig, har gåd 3 måneder nå siden forholdet tok slutt og savner personen så sykt, har først for noen dager siden sletta personen ifra FB og instagram for å komme over vedkommende, fordi blir helt gal og gråter litt også. I want the person back :cry:

Lenke til kommentar

Da får vi se da, skal møte ei jeg fant på byen for to uker siden igjen. Håper bare ikke det blir rart når det har vært så lenge.

Trodde egentlig at det var en veldig dårlig avvisning jeg hadde fått.

Jeg foreslo bowling før helgen, men hun hadde reist hjem til hjembyen allerede, og så hørte jeg ikke noe mer før i dag.

Eneste som er kjipt er at vi skal møtes ute på byen der vi traff hverandre sist gang, og ikke i en mer privat setting.

Lenke til kommentar

Innså nettopp at sommerfuglene i magen mest sannsynligvis er sommerfugler som et resultat av spenningen.

 

For når jeg leker med tanken om å "be ut" på noe som både kan oppfattes som en vennskaplig aktivitet og som aktivitet for å se bli bedre kjent/date så er det noe i meg som stritter i mot. Kanskje jeg må vente lenger?

 

Hvordan gikk daten, Akse?

 

Og HansGeorg, er det ikke litt sånn at man bare må satse, enten blir det et mageplask eller svalestup?

Lenke til kommentar

Innså nettopp at sommerfuglene i magen mest sannsynligvis er sommerfugler som et resultat av spenningen.

 

For når jeg leker med tanken om å "be ut" på noe som både kan oppfattes som en vennskaplig aktivitet og som aktivitet for å se bli bedre kjent/date så er det noe i meg som stritter i mot. Kanskje jeg må vente lenger?

 

Hvordan gikk daten, Akse?

 

Ingen grunn til å vente, spør du meg. Det blir bare verre for begge parter, så sant motparten er interessert da. Det finner du jo ut etter hvert.

 

Daten kunne vel ikke gått bedre, om du skjønner hva jeg mener ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...