Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

En ting som slår meg når jeg leser her. Er dere virkelig så redde for å ta initiativ? Seriøst, hvis dere vil ha noe får dere vel ta å vise at dere er interesserte i hvert fall, og ikke anta at alt skal komme fra motparten sin side. Man må risikere å kunne tape fjeset hvis man skal vinne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er så deilig å kunne kjenne på at det er godt å ha en person i livet sitt. Bare sitte og ha go'følelsen, de små sommerfuglene i magen og føle seg som den heldigste personen i hele verden. Vite at det har ikke alltid vært lett og at det kommer til å komme vanskelige tider i fremtiden, men samtidig vite at det ikke gjør noe.

Å kunne være fornøyd fordi ting ordner seg og fordi fremtiden ser lys ut.

 

Sist, men ikke minst; Kunne kjenne på at man klarte å gjøre det rette til slutt og at man har blitt tilgitt, etter å ha vært en blind idiot i lang tid.

 

 

 

Men jeg burde kanskje ikke komme med annet en drama og nyforelskelse her? :wee:

Endret av Grankongen
Lenke til kommentar

Det heter vel den store kjærlighetstråden og ikke den store drama- og nyforelskettråden ;)

 

Har det helt topp selv. Vi vet begge hva vi vil og godt er det. (Nesten litt morsomt at han kommer til å lese dette ;) ). Er godt når man har funnet den man vil være med og om jeg kan hjelpe noen her inne med råd, så skal jeg prøve.

 

Et råd er at om man er interessert i noen, så må man gå etter vedkommende - prate, bli bedre kjent etc :). Man må gjøre en liten innsats selv også.

Lenke til kommentar

Syntes det blir teit å alltid forlange at gutten tar kontakt.

Er man sjenert er det forsåvidt forståelig at det er vanskelig å ta "det første steget", sliter mye med det selv, men nå innbiller jeg meg ikke akkurat at du er særlig sky, Krisha.

Er han interessant for deg, ta kontakt.

Nei, du har rett i det. Jeg er ikke sjenert og jeg vet akkurat hva jeg gjør. Det er ikke sånn at jeg har noe problem med å ta første steget, og jeg har vel i grunn gjort det, men jeg vil ikke at det skal gå rett til helvete fordi det vil gi meg et problem i forhold til at jeg må omgås han i flere år framover. Derfor vil jeg vente litt til jeg er helt sikker på at jeg vil si "all in".

 

Det er i hvertfall et godt tegn at jeg ikke forkastet han i løpet av disse ukene, det betyr jo at jeg faktisk er interessert og det er egentlig derfor jeg blir presset av vennene mine til å kjøre på. Så jeg skal det, snart...

Lenke til kommentar

Ikke snart... Nå, gjør det NÅ. :) Glad jeg tok initiativ :D

Om man er interessert, så er det bare å kaste seg uti det :)

Kan forstå tilbakeholdenhet om man er i tvil + at det er noen man må forholde seg til i flere år uansett hvordan det går...

Går vel an å gå ut på noe som venner også, se hvordan det går?

<----- Kastet seg ut i det...! Endret av Krisha
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det må du gjøre! Selv dro jeg fra min i dag tidlig og gleder meg til å se ham senere i dag :)

 

Har dere lagt noen konkrete planer nå? Spennende det :)

 

Ingen konkrete planer enda, men jeg har likevel tatt et stoooort skritt i forhold til hva jeg har gjort de siste månedene eller er det bare snakk om uker?

 

 

 

Flink! Spennende ja, gelder meg til å høre :)

:green:

Lenke til kommentar

 

Ingen konkrete planer enda, men jeg har likevel tatt et stoooort skritt i forhold til hva jeg har gjort de siste månedene eller er det bare snakk om uker?

 

:green:

Bra det da :) For min del er det bare snakk om uker faktisk! Det begynner vel kanskje å nærme seg en mnd tror jeg. hehe. Oiii, det føles så mye lenger..

Lenke til kommentar

Så spennende da. En måned er jo litt da :)

 

Jeg og min skal på tur sammen i desember, det gleder jeg meg til :)

 

Lykke-lita: skal dere feire 1 månedsjubileum? :D

 

Hehe, vært på to dater, så selv om de har godt over forventning har vi en vei å gå fortsatt. Hehe. Hmm, kanskje jeg skulle planlagt noe ;) Må bare finne fram datoen først- hehe. Har vel kommet til det punktet at jeg venter på at han skal ta initiativ til å gjøre noe, var jeg som gjorde det sist. Følte jeg maste meg til det også. Det er vel dette som gjør at jeg blir mest usikker, han er ikke så "på" til å bli bedre kjent føler jeg..

 

Moro med tur da, hvor skal dere? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...