Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er alltid litt skummelt når man investerer følelser, særlig i starten - da er det jo både kjempespennende og ganske skummelt. Får håpe at han også kan vise litt mer iver snart da, kan han være nervøs eller noe?

 

Takk, regner med at turen blir veldig bra :love:

 

(nesten litt rart å tenke på at han sikkert ser innom tråden her av og til og jeg omtaler ham i tredje person ;) ).

Lenke til kommentar

Uten å ha giddet å lese alt, gi meg en (meget) god grunn til å kaste seg ut i det.

Sist gang fikk jeg at utdannelse var viktigere enn relasjoner.

Det ga meg egentlig en grunn til å rett og slett gi faen. (Unnskyld uttrykket)

Bedre å prøve, og muligens få en erfaring man kan vokse på, enn å aldri prøve og måtte leve med uvissheten.

Lenke til kommentar

Det sies jo at man angrer mer på det man ikke gjorde enn det man gjorde og det er nok noe i det :)

Kjærlighet handler jo om å ta sjanser... Det er ikke til å unngå at man kan bli såret og komme borti dårlige erfaringer. Det er ytterst sjelden at noen er sammen med første kjæresten sin for alltid. Jeg vet om noen som ble sammen da de var 15 og er sammen ti år senere, men det er vel mer unntaket enn regelen :)

Lenke til kommentar

er alltid litt skummelt når man investerer følelser, særlig i starten - da er det jo både kjempespennende og ganske skummelt. Får håpe at han også kan vise litt mer iver snart da, kan han være nervøs eller noe?

 

Takk, regner med at turen blir veldig bra :love:

 

(nesten litt rart å tenke på at han sikkert ser innom tråden her av og til og jeg omtaler ham i tredje person ;) ).

Det blir den helt sikkert, nyt tiden :)

 

Er sant det. Nei, tror egentlig ikke han er nervøs eller noe. Føler han vet godt hva han holder på med og at jeg egentlig ikke er bra nok for han, men får se. Skal klare å nyte flere dater med han jeg.

Lenke til kommentar

Nå har jeg egentlig satt han fyren på vent, mest fordi jeg ikke orker å drive på med noen jeg aldri får ut fingeren med. Det kan jo ikke bety at jeg er sånn kjempeinteressert? Uansett, han er som sagt ikke forkastet, men satt på vent.

 

Kjenner litt på at jeg fremdeles liker å være fri til å gjøre hva jeg vil... :p

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig bestemt meg for å la det ligge fordi det ikke kommer noe godt av å gi falske forhåpninger. Merker dessverre at han ble veldig oppmuntret av at jeg var så dum å ta intiativ. Men det er ikke noe mindre koselig å prate med han, så det går jo fint så lenge det er like vennskapelig som det har vært hele tiden!

Lenke til kommentar

Det spørs på en mengde forskjellige ting. Det trenger ikke å være noe vanskeligere enn et brudd på et langdistanseforhold om man ikke omgås hverandre i hverdagen og ikke har noe særlig med felles venner. Men det blir utvilsomt vanskeligere å komme seg over noen man møter på titt og ofte i hverdagen og i sosiale sammenhenger.

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig bestemt meg for å la det ligge fordi det ikke kommer noe godt av å gi falske forhåpninger. Merker dessverre at han ble veldig oppmuntret av at jeg var så dum å ta intiativ. Men det er ikke noe mindre koselig å prate med han, så det går jo fint så lenge det er like vennskapelig som det har vært hele tiden!

Blir ikke noe mer altså? Kanskje like greit å finne det ut før det går enda lenger.

Lenke til kommentar

Bare lurer på en ting, åssen er det med forhold om folk bor nerme hverandre? liksom livet etter brudet, blir ikke det mye vanskeligere enn vis det er et langdistanse forhold?

Kommer helt ann på hvor mange felles venner dere har, og hvor mange km det er mellom dere. Dersom dere kjører samme vei til og fra huset er jo sjansen for at dere av og til sees der, men ellers så ser jeg ingen grunn til at det er den helt store forskjellen. Bor under 2km i luftlinje fra en av mine xer og har kun sett henne en gang tror jeg, på snart 2 år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...