Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har et spørsmål, som jeg nesten må ta på forumet da ingen av de jeg spør klarer å holde seg saklige..

 

Jeg så en gang ei jente og en gutt som satt og gråt fordi de hadde slått opp, jeg vet ikke hvorfor, ikke fordi de måtte flytte eller lignende ihvertfall.. Og da lurer jeg på; hvorfor gråter man når man slår opp? Jeg lo jo selvfølgelig, det er jo en patetisk ting å gråte av, har de virkelig ikke større bekymringer i livet?

Endret av Leif-Reidar
Lenke til kommentar

Hva er galt med meg? Ble avstandsforelska i ei jente. Det varte i flere måneder og jeg turte aldri å prøve meg. Nå har hun kjæreste, sånn gikk det. Jeg er flau over meg selv, sa til og med nei når en god veninne av henne ville få oss godt kjent. Får henne ikke ut av hodet, han kjæresten hennes er så utrolig heldig. :dribble:

Lenke til kommentar

eh?... jeg skjønner hvorfor de forholdt seg usaklige... Hørt om fenomenet kjærlighetssorg før eller? ... Det er nemlig ganske ille det.

Har sett det på filmer og lignende, men nei, jeg har aldri opplevd noe slikt. Kunne du forklare meg hva det er for noe og evt. hvorfor det skjer?

Endret av Leif-Reidar
Lenke til kommentar

Huff, er ikke noe spesielt å ha en lite crush på bestevennina si. Er ikke sånn at jeg har falt pladask. Men jeg kunne godt tenkt meg å prøve. Men hun vil ikke Har snakka om det noen ganger. Og hun mener vi er for forskjellige. Selv om vi gjør så og si alt sammen. Er kjempegode venner. At vi er for forskjellige er noe jeg sa til henne for 7mnd siden. Men så har jeg begynt å like henne etterhvert.

 

Jeg greier egentlig helt greit å leve med at vi ikke blir sammen. Men samtidig så blir jeg egentlig ganske sjalu når hu dater eller er med gutter. Eller gutter er interessert og/eller motsatt.

 

Og jeg vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre. Fordi jeg finner ingen jenter som liker meg. Hadde jeg bare møtt noen. Men det er pokker ingen jenter som er interessert i meg... :(Anonym poster: 76498491bc4d7d3ebee66c0ae4273b7e

Lenke til kommentar

Huff, er ikke noe spesielt å ha en lite crush på bestevennina si. Er ikke sånn at jeg har falt pladask. Men jeg kunne godt tenkt meg å prøve. Men hun vil ikke Har snakka om det noen ganger. Og hun mener vi er for forskjellige. Selv om vi gjør så og si alt sammen. Er kjempegode venner. At vi er for forskjellige er noe jeg sa til henne for 7mnd siden. Men så har jeg begynt å like henne etterhvert.

 

 

Neimen, kjære deg! Ikke gi opp håpet. Det kommer nok ei søt jente til deg når du ikke leter lenger :) La ting falle naturlig. Hvem vet? Kanskje besteveninnen din liker deg til og med, men ikke tør innrømme det, fordi det kan ødelegge vennskapet om ting går galt..

Lenke til kommentar

eh?... jeg skjønner hvorfor de forholdt seg usaklige... Hørt om fenomenet kjærlighetssorg før eller? ... Det er nemlig ganske ille det.

Har sett det på filmer og lignende, men nei, jeg har aldri opplevd noe slikt. Kunne du forklare meg hva det er for noe og evt. hvorfor det skjer?

 

Morsom du, like morsomt som fornavnet ditt.

Ja vel? Det var en grunn til at jeg spurte her, men idioter finner man jo overalt, får håpe at du bare er et engangstilfelle.

Lenke til kommentar

Huff, er ikke noe spesielt å ha en lite crush på bestevennina si. Er ikke sånn at jeg har falt pladask. Men jeg kunne godt tenkt meg å prøve. Men hun vil ikke Har snakka om det noen ganger. Og hun mener vi er for forskjellige. Selv om vi gjør så og si alt sammen. Er kjempegode venner. At vi er for forskjellige er noe jeg sa til henne for 7mnd siden. Men så har jeg begynt å like henne etterhvert.

 

Jeg greier egentlig helt greit å leve med at vi ikke blir sammen. Men samtidig så blir jeg egentlig ganske sjalu når hu dater eller er med gutter. Eller gutter er interessert og/eller motsatt.

 

Og jeg vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre. Fordi jeg finner ingen jenter som liker meg. Hadde jeg bare møtt noen. Men det er pokker ingen jenter som er interessert i meg... :(Anonym poster: 76498491bc4d7d3ebee66c0ae4273b7e

 

Absolutt ikke, god erfaring på det punktet.

Hvor gammel er du?

 

Å si til jenter at man liker dem og er ute etter forhold fungerer nok ikke så bra, greia er vist å vise det.

Lenke til kommentar
Huff, er ikke noe spesielt å ha en lite crush på bestevennina si. Er ikke sånn at jeg har falt pladask. Men jeg kunne godt tenkt meg å prøve. Men hun vil ikke Har snakka om det noen ganger. Og hun mener vi er for forskjellige. Selv om vi gjør så og si alt sammen. Er kjempegode venner. At vi er for forskjellige er noe jeg sa til henne for 7mnd siden. Men så har jeg begynt å like henne etterhvert.
Neimen, kjære deg! Ikke gi opp håpet. Det kommer nok ei søt jente til deg når du ikke leter lenger :) La ting falle naturlig. Hvem vet? Kanskje besteveninnen din liker deg til og med, men ikke tør innrømme det, fordi det kan ødelegge vennskapet om ting går galt..

Kanskje.. Men jeg tror faktisk ikke det. Og nå tror jeg ikke jeg tør å ta det opp flere ganger. Fordi hun begynner å bli litt "irritert". Fordi det er jo et litt sårt tema for oss begge. Er jo ikke morsomt for noen av oss egentlig. :)

 

Og det hjelper ikke om jeg leter eller ikke. Det dukker ingen opp. På innsiden er jeg dødsdesperat. Men det syntes heldigvis ikke på utsiden. :)

 

Huff, er ikke noe spesielt å ha en lite crush på bestevennina si. Er ikke sånn at jeg har falt pladask. Men jeg kunne godt tenkt meg å prøve. Men hun vil ikke Har snakka om det noen ganger. Og hun mener vi er for forskjellige. Selv om vi gjør så og si alt sammen. Er kjempegode venner. At vi er for forskjellige er noe jeg sa til henne for 7mnd siden. Men så har jeg begynt å like henne etterhvert. Jeg greier egentlig helt greit å leve med at vi ikke blir sammen. Men samtidig så blir jeg egentlig ganske sjalu når hu dater eller er med gutter. Eller gutter er interessert og/eller motsatt. Og jeg vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre. Fordi jeg finner ingen jenter som liker meg. Hadde jeg bare møtt noen. Men det er pokker ingen jenter som er interessert i meg... :(Anonym poster: 76498491bc4d7d3ebee66c0ae4273b7e
Absolutt ikke, god erfaring på det punktet. Hvor gammel er du? Å si til jenter at man liker dem og er ute etter forhold fungerer nok ikke så bra, greia er vist å vise det.

Er 21. Jeg tror nok ikke å vise det hjelper på en måte. Hun vet hva jeg kan, hvem jeg er. Og jeg er allerede i overkant snill fra før av. Så og jeg så skulle ta hu med på en skikkelig fancy date eller noe slikt så hadde det nok ikke hjulpet noe. :) Hun er nok desverre ikke interessert i å prøve en gang. :)Anonym poster: 76498491bc4d7d3ebee66c0ae4273b7e

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...