Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og husk, gresset er alltid grønnere på den andre siden. :tease:

Ikke når man har verdens fineste kjæreste å sitte i gresset med. :love:

 

DU HAR IKKKE VERDENS FINESTE KJÆRESTE MED MINDRE DET STÅR I GUINESS WORLD RECORDS TENKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!

 

TENKTE MEG DET JA.

Endret av Mchansern
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Illusjoner er til for å ødelegges.

Javel, da kjører jeg på: Kjærligheten din kommer til å bli ikke-eksisterende om litt.

Dopaminet og de andre stoffene i hjernen din som gjør at du føler deg forelsket, forsvinner etter 6 mnd - 2 år. Da vil du ikke føle så mye lenger(som før) når du er med kjæresten din, noe han kanskje reagerer på og tror du ikke er så interessert lenger. Da kommer han sikkert til å klenge mer på deg for å få bekreftelsen om at dere elsker hverandre. Dette fungerer mot sin hensikt, og du synes han kanskje er blitt litt kjedelig. Skjer ikke dette her, begynner dere å irritere dere over hverandres småfeil(fordi forelskelsen ikke lenger blender dette), utvikler dårlige kommunikasjonsmønstre og til slutt går forholdet deres i dass.

 

The end

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er fullstendig klar over statistikken. Jeg har aldri påstått at jeg vet det kommer til å vare evig. Og jeg kommer absolutt ikke til å tatovere navnet hans på kroppen min. Men jeg ser ingen grunn til å unngå å være lykkelig sammen med han nå, bare fordi statistikken sier at det sannsynligvis ikke varer.

 

Å unngå det som gjør deg lykkelig/glad nå bare fordi sannsynligheten sier at det ikke kommer til å gjøre det samme om noen måneder/år er jo en fullstendig tilbakestående tankegang, mener nå jeg.

Lenke til kommentar

Jeg møtte ei jente for en uke siden, hun spurte meg om nummeret mitt (noe hun såklart fikk). Vi ble også venner på facebook og hun spurte meg om jeg ville finne på noe. Men vi har enda ikke planlagt hva vi skal gjøre eller når vi skal møtes. Blir det da dumt om jeg spørr henne om hun fortsatt vil finne på noe?

 

Postet av anonym: dd223f3c42fa56f879c959e62bf96b7a

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg er litt dårlig på dette med avstandsforhold. Jeg er ulykkelig hele uka fordi jeg ikke ser ham, og når jeg er hos ham i helga er jeg deppa fordi jeg snart må reise igjen. Feil fokus, much?

Kan ikke påstå at jeg ikke kjenner meg igjen. Syns det er så vanskelig å omstille seg hele tiden.

Det går bra igjen, også blir situasjonen plutselig annerledes igjen. Hjernen henger liksom ikke helt med på notene. :hm:

Edit: det vil si jeg er lykkelig når vi er sammen, men ofte miserabel ellers. :p

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...