Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Om det blir pent vær i helga, inviter henne ut på masse aktiviteter og vis hva hun betyr for deg. Er det noe som har blitt sagt hundrevis av ganger i denne tråden, er det "aldri fortell en jente hva du føler for henne, men vis det".

 

Dra gjerne på piknik også, kjøp ferske jordbær, krem og kos dere i byens grønne parker. I dette godværet er det vanskelig å ikke kunne finne på noe romantisk.

 

Ønsker deg all lykke. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det blir pent vær i helga, inviter henne ut på masse aktiviteter og vis hva hun betyr for deg. Er det noe som har blitt sagt hundrevis av ganger i denne tråden, er det "aldri fortell en jente hva du føler for henne, men vis det".

 

Dra gjerne på piknik også, kjøp ferske jordbær, krem og kos dere i byens grønne parker. I dette godværet er det vanskelig å ikke kunne finne på noe romantisk.

 

Ønsker deg all lykke. ;)

 

Tusen takk! Hun skulle på familietur i helgen, dessverre. Men skolen fant ut at vi hadde to dager med avspasering til gode, så vi har endelig ferie! Kan sikkert finne på noe med henne imorgen eller fredag, hvis det skulle passe :) Piknik høres bra ut, har du noen flere forslag dersom været ikke er på vår side?

 

B-real: hun skal på ferie, og har jo allerede bestilt hotellrom. Tanken var å bestille roser til rommet, og skulle svaret bli negativt var det iallefall verdt ett forsøk :)

 

Anonym poster: 93fbd98c59433f0856045807f63ce1a7

Lenke til kommentar

Høres ganske likt ut som historia til meg og kjæresten min! vi begynte i samme klasse og blei veldig gode venna, var i lag heile tida og snakka på facebook/ringte ofte.. det som gjorde at vi gikk fra å vere "bare venner" til noke meir var at eg gjekk gjennom noke vanskelig i familien, og han støtta meg veldig gjennom det. Da var det en kveld han sa til meg at han hadde blitt veldig glad i meg. Og eg sa det samme til han. Men det gikk veldig lang tid før vi blei kjærestar. Vi hadde mange film-kveldar i lag, turar, "henging", middags-laging i lag og sånt.. koselige ting. Etter kvart begynte vi å bli meir intime i lag, til slutt kyssa vi en kveld, og etter det blei det meir kyssing og kosing før vi etter nokre dagar sa til andre at vi var kjærestar. Veldig koselig tid av livet mitt :) Veldig fint å starte som gode vennar! Lykke til!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

B-real: hun skal på ferie, og har jo allerede bestilt hotellrom. Tanken var å bestille roser til rommet, og skulle svaret bli negativt var det iallefall verdt ett forsøk :)

 

Anonym poster: 93fbd98c59433f0856045807f63ce1a7

Åh, sorry, my bad. Missforsto settingen gitt :\
Lenke til kommentar

B-real: hun skal på ferie, og har jo allerede bestilt hotellrom. Tanken var å bestille roser til rommet, og skulle svaret bli negativt var det iallefall verdt ett forsøk :)

 

Anonym poster: 93fbd98c59433f0856045807f63ce1a7

Åh, sorry, my bad. Missforsto settingen gitt :\

Hehe, slikt skjer. Alle tar feil en gang i blandt!

 

Nå har hun dratt på ferie. Det siste jeg hørte fra henne før hun dro var at jeg fikk ha en god sommer og at hun skulle ha det bra på ferie. Og at jeg måtte tenke litt på henne :) Jeg får jo ingen god sommer uten henne - og tenke på henne skal jeg love deg jeg kommer til å gjøre :/

 

Så ja, her sitter jeg.. Jeg savner henne over alt. Og ikke får jeg gjort noe heller :/

 

Hvordan skal jeg oppføre meg mens hun er på ferie? Skal jeg sende en melding til henne i ny og ne og spørre hvordan hun har det, eller skal jeg være helt stille frem til hun kommer hjem / hun tar kontakt med meg? Vil jo ikke mase for mye heller... Huff, it's hard to be me right now! :thumbdown:Anonym poster: 93fbd98c59433f0856045807f63ce1a7

Lenke til kommentar

Så ja, her sitter jeg.. Jeg savner henne over alt. Og ikke får jeg gjort noe heller :/

 

Hvordan skal jeg oppføre meg mens hun er på ferie? Skal jeg sende en melding til henne i ny og ne og spørre hvordan hun har det, eller skal jeg være helt stille frem til hun kommer hjem / hun tar kontakt med meg? Vil jo ikke mase for mye heller... Huff, it's hard to be me right now! :thumbdown:Anonym poster: 93fbd98c59433f0856045807f63ce1a7

 

I feel with you bro, hang in there! :)

Gjør det face to face, bare planlegg litt hvordan du skal gjøre det når hun kommer hjem så har du noe å glede deg over og å være litt nervøs over:), selv om etter det jeg har forstått: har du ikke noe å bekymre deg over;) Det er også greit å sende en melding selv om hun er borte, men vent litt før du gjør det sånn at hun har kommet ned, og vent til du får svar med å svare tilbake. Kan være noe enkelt som: Håper du er kommet vel frem og har det bra:)

Det er greit at det ikke er et underliggende spørsmål, for da svarer hun fordi hun ikke er interessert og ikke fordi du spurte om noe :)

 

Hold oss oppdatert og lykke til ;)

Lenke til kommentar

Jeg møtte eks-kjæresten ute på byen forrige helg for første gang etter bruddet. Fy faen så jævlig det var. Dette var et forhold som var preget av en del utroskap og dritt fra hennes side. Likevel har jeg fortsatt sterke feelings for henne. Sykt, men sant.

 

Når jeg kommer inn i lokalet roter i tillegg den lille hora med en fyr så fort hun ser meg. Jeg rører likevel ikke en mine, og etterhvert kommer hun bort for å snakke med meg. Her er jeg også ureaktiv, og bestiller meg en shot. Vi setter oss ned. Fylleprat. Hvor mye hun savner meg, sier jeg savner hun osv osv. Så går det litt tid, og tequilaen setter inn. Her er alt svart, men jeg tror jeg skjeller henne ut noe så inn i helvete for alt hun har gjort. Det er blokkert, jeg vet ikke. Tror hun stakk inn på do for å grine eller noe, og jeg ser på telefonen at jeg har forsøkt å kontakte henne mange ganger i ettertid. Hun svarte ikke.

 

Selv om jeg føler hun fortjener absolutt alt som jeg sa, sitter jeg også med en bismak i munnen. Hun betydde hele verden for meg før, men nå ser det ut til at vi begge hater hverandre intenst. Burde jeg unnskylde neste gang, eller bare gi faen i hele greiene? Anonym poster: 95b30851914b6cc256c844d8dcb92fdb Anonym poster: 95b30851914b6cc256c844d8dcb92fdb

Lenke til kommentar

Burde jeg unnskylde neste gang, eller bare gi faen i hele greiene? Anonym poster: 95b30851914b6cc256c844d8dcb92fdb Anonym poster: 95b30851914b6cc256c844d8dcb92fdb

 

Hvis hun har unnskyldt seg for det hun gjorde, burde nok du si unnskyld nå. Hvis hun derimot aldri har beklaget, så... vel... screw her.

Lenke til kommentar

Hmm. Synes vel egentlig ikke at det var verdt å starte en ny tråd for følgende: Jeg møtte en jente på jobb for noen få måneder siden (i omsorgsavdelingen i en kommune) og syntes hun var søt. Jeg er helgevakt, mens hun var på utplassering eller i praksis. I dag så jeg henne igjen, og vi hadde øyenkontakt da vi var ved siden av hverandre i en bilkø, i hver vår bil, etter et arrangement, og jeg har nå fått det for meg at jeg bare måå snakke med henne. Når jeg bare vet fornavnet hennes, hvordan kan jeg komme i kontakt med henne? Noen forslag?

Endret av Kalle_92
Lenke til kommentar

Hmm. Synes vel egentlig ikke at det var verdt å starte en ny tråd for følgende: Jeg møtte en jente på jobb for noen få måneder siden (i omsorgsavdelingen i en kommune) og syntes hun var søt. Jeg er helgevakt, mens hun var på utplassering eller i praksis. I dag så jeg henne igjen, og vi hadde øyenkontakt da vi var ved siden av hverandre i en bilkø, i hver vår bil, etter et arrangement, og jeg har nå fått det for meg at jeg bare måå snakke med henne. Når jeg bare vet fornavnet hennes, hvordan kan jeg komme i kontakt med henne? Noen forslag?

Les innlegget ditt en gang til, og gjør det du skriver. Ikke pønsk ut en mesterplan.

Lenke til kommentar

Hmm. Synes vel egentlig ikke at det var verdt å starte en ny tråd for følgende: Jeg møtte en jente på jobb for noen få måneder siden (i omsorgsavdelingen i en kommune) og syntes hun var søt. Jeg er helgevakt, mens hun var på utplassering eller i praksis. I dag så jeg henne igjen, og vi hadde øyenkontakt da vi var ved siden av hverandre i en bilkø, i hver vår bil, etter et arrangement, og jeg har nå fått det for meg at jeg bare måå snakke med henne. Når jeg bare vet fornavnet hennes, hvordan kan jeg komme i kontakt med henne? Noen forslag?

Les innlegget ditt en gang til, og gjør det du skriver. Ikke pønsk ut en mesterplan.

Takk for hjelpen... Konstruktivt ;)

Hva med: Prøv å søke på 1881 eller lignende om du vet stedsplass og fornavn? Vips så fant jeg det til slutt ved hjelp av facebook-søking på navn jeg fant på sted og fornavn i et søk på 1881.

Lenke til kommentar

Så ja, her sitter jeg.. Jeg savner henne over alt. Og ikke får jeg gjort noe heller :/

 

Hvordan skal jeg oppføre meg mens hun er på ferie? Skal jeg sende en melding til henne i ny og ne og spørre hvordan hun har det, eller skal jeg være helt stille frem til hun kommer hjem / hun tar kontakt med meg? Vil jo ikke mase for mye heller... Huff, it's hard to be me right now! :thumbdown:Anonym poster: 93fbd98c59433f0856045807f63ce1a7

 

I feel with you bro, hang in there! :)

Gjør det face to face, bare planlegg litt hvordan du skal gjøre det når hun kommer hjem så har du noe å glede deg over og å være litt nervøs over:), selv om etter det jeg har forstått: har du ikke noe å bekymre deg over;) Det er også greit å sende en melding selv om hun er borte, men vent litt før du gjør det sånn at hun har kommet ned, og vent til du får svar med å svare tilbake. Kan være noe enkelt som: Håper du er kommet vel frem og har det bra:)

Det er greit at det ikke er et underliggende spørsmål, for da svarer hun fordi hun ikke er interessert og ikke fordi du spurte om noe :)

 

Hold oss oppdatert og lykke til ;)

 

Takk for det! :)

 

Jeg har snakket med henne over Facebook og Skype mens hun har vært på ferie, men vi har ikke snakket om noe veldig spesielt. Blitt mest snakking om hverdagslige ting. Hun virker fremdeles like interessert som hun har gjort hele veien :) Jeg er litt småredd for overgangen fra smilefjes til hjerter, hvordan kjøres den?

 

Hun kommer snart hjem igjen (noen uker til), og jeg har lyst til å overraske henne med noe. Ikke noe stort, men bare en liten overraskelse for å vise hvor glad jeg er i henne. Noen som har idèer? Som sagt, bor i Oslo.

 

:)

 

Anonym poster: 93fbd98c59433f0856045807f63ce1a7

Lenke til kommentar

Selv om jeg føler hun fortjener absolutt alt som jeg sa, sitter jeg også med en bismak i munnen. Hun betydde hele verden for meg før, men nå ser det ut til at vi begge hater hverandre intenst. Burde jeg unnskylde neste gang, eller bare gi faen i hele greiene? Anonym poster: 95b30851914b6cc256c844d8dcb92fdb Anonym poster: 95b30851914b6cc256c844d8dcb92fdb

Det virker først og fremst som at du burde unngå å treffe henne og snakke med henne. Det blir jo bare helvete, og det er ikke så greit at man skal gå rundt å tenke på eksen sin stadig vekk pga alt dramaet dere skaper. Det ødelegger for fremgangen deres.

Lenke til kommentar

Så ja, her sitter jeg.. Jeg savner henne over alt. Og ikke får jeg gjort noe heller :/

 

Hvordan skal jeg oppføre meg mens hun er på ferie? Skal jeg sende en melding til henne i ny og ne og spørre hvordan hun har det, eller skal jeg være helt stille frem til hun kommer hjem / hun tar kontakt med meg? Vil jo ikke mase for mye heller... Huff, it's hard to be me right now! :thumbdown:Anonym poster: 93fbd98c59433f0856045807f63ce1a7

 

I feel with you bro, hang in there! :)

Gjør det face to face, bare planlegg litt hvordan du skal gjøre det når hun kommer hjem så har du noe å glede deg over og å være litt nervøs over:), selv om etter det jeg har forstått: har du ikke noe å bekymre deg over;) Det er også greit å sende en melding selv om hun er borte, men vent litt før du gjør det sånn at hun har kommet ned, og vent til du får svar med å svare tilbake. Kan være noe enkelt som: Håper du er kommet vel frem og har det bra:)

Det er greit at det ikke er et underliggende spørsmål, for da svarer hun fordi hun ikke er interessert og ikke fordi du spurte om noe :)

 

Hold oss oppdatert og lykke til ;)

 

Takk for det! :)

 

Jeg har snakket med henne over Facebook og Skype mens hun har vært på ferie, men vi har ikke snakket om noe veldig spesielt. Blitt mest snakking om hverdagslige ting. Hun virker fremdeles like interessert som hun har gjort hele veien :) Jeg er litt småredd for overgangen fra smilefjes til hjerter, hvordan kjøres den?

 

Hun kommer snart hjem igjen (noen uker til), og jeg har lyst til å overraske henne med noe. Ikke noe stort, men bare en liten overraskelse for å vise hvor glad jeg er i henne. Noen som har idèer? Som sagt, bor i Oslo.

 

:)

 

Anonym poster: 93fbd98c59433f0856045807f63ce1a7

 

Må bare si jeg gleder meg over det du har, og er litt misunnelig :D Men vil si at den beste tiden å introdusere hjerte på er etter en god chat om kvelden og dere sier god natt. :)

 

Det er mye du kan gjøre, men finn noe som er spesielt. Hadde vert veldig kult om du hadde kjøpt rose® til henne som du fikk til å legge på senga hennes til hun kom hjem, men da må det jo være noen hjemme som du kan spør :p

 

:)

Lenke til kommentar

Ey, kjapt spørsmål! Har holdt på en stund med ei fra Italia. Jeg reiser mye og er aldri hjemme, hun bor og jobber i Asia og reiser også hele tiden, så det har blitt til at vi møtes i forskjellige byer rundt omkring og er "kjærester" for noen dager/uker … Ganske random egentlig, men det fungerer siden vi begge er single og trives med å ikke ha noe superseriøst, og begge har sansen for å reise.

 

 

Uansett, vi har mailet/sms-et etc. i hvert fall et par ganger i uken siden jeg møtte henne (et års tid siden). Etter at jeg møtte henne sist, i Italia noen dager forrige måned, sendte hun SMS med at det var fantastisk osv. og at hun savnet meg.

 

Jeg dro videre til Roma, og sendte henne mail noen dager senere … men har ikke fått noe svar, begynner å bli en måned siden. Vet ikke helt hva jeg vil med henne, men det er en jente jeg godt kunne tenkt meg å ha noe seriøst med når ting blir litt mer stabilt ... Uansett, har lyst til å sende henne en e-post igjen, men vil ikke virke for needy. Noen tips? Anonym poster: 20384bee16db941cfb9c30a4c099aa9f

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...