Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor skal kjærlighet og forhold være så vanskelige?

Fordi det å finne noen som man kan være sammen med, hele tiden, kan være vanskelig. For noen treffer de rimelig godt på blinken kjapt, eller så er de svært "myke" i forholdet. For andre, kan det ta flere tiår.

Lenke til kommentar

Tusen takk for tipset, kommer til å bruke det. smile.gif

Men nå er jeg 13, og ingen av de andre jentene på ungdomskolen interesser meg, selv om jeg har en del besteveninner.

 

Takk for meg, skal oppdatere hvis jeg kommer noen sted! :new_woot:

 

Tror jeg aldri har vært så flau over meg selv, gikk gjennom innleggene mine i denne tråden og fant dette... Jaja, lovde en update. Ble sammen med jenta i november 2011 og har vært sammen i 8 måneder. :fun:

Endret av HCG
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Holder med de her som sier de liker singellivet. Resultatet av de to siste kjærlighetsforsøkene mine tar jeg som ett tegn på at jeg burde fokusere mer på skole. Er liksom så rart å sitte her og ha kjempelyst til å ha kjæreste, samtidig som jeg virkelig ikke vil. :p

 

Første jenta synes jeg var kjempe søt, og hadde begynt å få litt øye for. La ann / snakket med henne, jeg spurte om jeg kunne kysse henne, hun kysset meg og deretter sa at hun hadde kjæreste.

 

Andre kommer jeg kjempegodt overens med. Fantastisk vennskap som hjerte mitt desverre ville skulle være noe annet. presterte å gi henne orkideer, og fikk "det kommer aldri til å skje" som svar.

 

Utrolig dumt av meg, men kan ikke si jeg har gjort annet enn å følge hjertet.

Morsom tråd å følge med på forresten, mye søtt her. (:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så ja, her sitter jeg.. Jeg savner henne over alt. Og ikke får jeg gjort noe heller :/

 

Hvordan skal jeg oppføre meg mens hun er på ferie? Skal jeg sende en melding til henne i ny og ne og spørre hvordan hun har det, eller skal jeg være helt stille frem til hun kommer hjem / hun tar kontakt med meg? Vil jo ikke mase for mye heller... Huff, it's hard to be me right now! :thumbdown:Anonym poster: 93fbd98c59433f0856045807f63ce1a7

 

I feel with you bro, hang in there! :)

Gjør det face to face, bare planlegg litt hvordan du skal gjøre det når hun kommer hjem så har du noe å glede deg over og å være litt nervøs over:), selv om etter det jeg har forstått: har du ikke noe å bekymre deg over;) Det er også greit å sende en melding selv om hun er borte, men vent litt før du gjør det sånn at hun har kommet ned, og vent til du får svar med å svare tilbake. Kan være noe enkelt som: Håper du er kommet vel frem og har det bra:)

Det er greit at det ikke er et underliggende spørsmål, for da svarer hun fordi hun ikke er interessert og ikke fordi du spurte om noe :)

 

Hold oss oppdatert og lykke til ;)

 

Takk for det! :)

 

Jeg har snakket med henne over Facebook og Skype mens hun har vært på ferie, men vi har ikke snakket om noe veldig spesielt. Blitt mest snakking om hverdagslige ting. Hun virker fremdeles like interessert som hun har gjort hele veien :) Jeg er litt småredd for overgangen fra smilefjes til hjerter, hvordan kjøres den?

 

Hun kommer snart hjem igjen (noen uker til), og jeg har lyst til å overraske henne med noe. Ikke noe stort, men bare en liten overraskelse for å vise hvor glad jeg er i henne. Noen som har idèer? Som sagt, bor i Oslo.

 

:)

 

Anonym poster: 93fbd98c59433f0856045807f63ce1a7

 

Må bare si jeg gleder meg over det du har, og er litt misunnelig :D Men vil si at den beste tiden å introdusere hjerte på er etter en god chat om kvelden og dere sier god natt. :)

 

Det er mye du kan gjøre, men finn noe som er spesielt. Hadde vert veldig kult om du hadde kjøpt rose® til henne som du fikk til å legge på senga hennes til hun kom hjem, men da må det jo være noen hjemme som du kan spør :p

 

:)

 

Oppdatering.

 

Hun er fremdeles på ferie, og alt er bra mellom oss (virker det som). Har ikke snakket med henne siden 18.juli, men hun er jo på ferie, og derfor føler jeg for å ta det med ro. Tenkte å invitere henne med på ett eller annet når hun kommer hjem, men har i det siste blitt veldig usikker rundt det hele.

 

Det "flotte" som har skjedd er jo nå at en eller annen tulling prøver seg på denne jenta. Ifølge hva jeg observerer på Facebook står det jo noe fra han til henne (publisert på veggen hennes) omtrent hver time, der det står noe som "gleder meg til du kommer hjem <3" eller "hva skjer søti? <3". Nå har jeg bare lyst til å synke ned i jorda.

 

Faen heller!

 

Hvis jeg nå ikke finner på noe übersøtt nå som smelter hjertet hennes på sekundet, føler jeg at det risikerer å være over og ut for min del :/

Hva gjør jeg her? Anonym poster: 93fbd98c59433f0856045807f63ce1a7

Lenke til kommentar

Så ja, her sitter jeg.. Jeg savner henne over alt. Og ikke får jeg gjort noe heller :/

 

Hvordan skal jeg oppføre meg mens hun er på ferie? Skal jeg sende en melding til henne i ny og ne og spørre hvordan hun har det, eller skal jeg være helt stille frem til hun kommer hjem / hun tar kontakt med meg? Vil jo ikke mase for mye heller... Huff, it's hard to be me right now! :thumbdown:Anonym poster: 93fbd98c59433f0856045807f63ce1a7

 

I feel with you bro, hang in there! :)

Gjør det face to face, bare planlegg litt hvordan du skal gjøre det når hun kommer hjem så har du noe å glede deg over og å være litt nervøs over:), selv om etter det jeg har forstått: har du ikke noe å bekymre deg over;) Det er også greit å sende en melding selv om hun er borte, men vent litt før du gjør det sånn at hun har kommet ned, og vent til du får svar med å svare tilbake. Kan være noe enkelt som: Håper du er kommet vel frem og har det bra:)

Det er greit at det ikke er et underliggende spørsmål, for da svarer hun fordi hun ikke er interessert og ikke fordi du spurte om noe :)

 

Hold oss oppdatert og lykke til ;)

 

Takk for det! :)

 

Jeg har snakket med henne over Facebook og Skype mens hun har vært på ferie, men vi har ikke snakket om noe veldig spesielt. Blitt mest snakking om hverdagslige ting. Hun virker fremdeles like interessert som hun har gjort hele veien :) Jeg er litt småredd for overgangen fra smilefjes til hjerter, hvordan kjøres den?

 

Hun kommer snart hjem igjen (noen uker til), og jeg har lyst til å overraske henne med noe. Ikke noe stort, men bare en liten overraskelse for å vise hvor glad jeg er i henne. Noen som har idèer? Som sagt, bor i Oslo.

 

:)

 

Anonym poster: 93fbd98c59433f0856045807f63ce1a7

 

Må bare si jeg gleder meg over det du har, og er litt misunnelig :D Men vil si at den beste tiden å introdusere hjerte på er etter en god chat om kvelden og dere sier god natt. :)

 

Det er mye du kan gjøre, men finn noe som er spesielt. Hadde vert veldig kult om du hadde kjøpt rose® til henne som du fikk til å legge på senga hennes til hun kom hjem, men da må det jo være noen hjemme som du kan spør :p

 

:)

 

Oppdatering.

 

Hun er fremdeles på ferie, og alt er bra mellom oss (virker det som). Har ikke snakket med henne siden 18.juli, men hun er jo på ferie, og derfor føler jeg for å ta det med ro. Tenkte å invitere henne med på ett eller annet når hun kommer hjem, men har i det siste blitt veldig usikker rundt det hele.

 

Det "flotte" som har skjedd er jo nå at en eller annen tulling prøver seg på denne jenta. Ifølge hva jeg observerer på Facebook står det jo noe fra han til henne (publisert på veggen hennes) omtrent hver time, der det står noe som "gleder meg til du kommer hjem <3" eller "hva skjer søti? <3". Nå har jeg bare lyst til å synke ned i jorda.

 

Faen heller!

 

Hvis jeg nå ikke finner på noe übersøtt nå som smelter hjertet hennes på sekundet, føler jeg at det risikerer å være over og ut for min del :/

Hva gjør jeg her? Anonym poster: 93fbd98c59433f0856045807f63ce1a7

Skjønner ikke hvorfor det bekymrer deg? Alle attraktive damer har gutter som svermer rundt dem som fluer rundt drit på Facebook ... Liker alle bildene deres, og skriver masse søte ting <3 <3 <3 på veggen deres. Tror det har vært slik med nesten alle jeg har holdt på med ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...