Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ingen ting, en jeg trodde var vennen min gikk visst bak ryggen min og spredte rykter om meg, både sanne og usanne, og de sanne var svært sensitiv informasjon. Han gikk også aktiv inn bak min rygg og snakket stygt og meg til hun jeg er forelsket i. Da at han fremstiller meg som en pervers gris, som har null selvtillit og er desperat. Hvorfor er noen sånn? Hvorfor gikk han aktivt inn for å ødelegge det lille vi hadde sammen og det vi kunne fått sammen?

 

Nå skjønner jeg hvorfor hun plutselig ble annerledes da jeg prøvde å snakke med henne. Aner ikke hva jeg skal gjøre, eller hva som foregår for den saks skyld.

 

Postet av anonym: e5c6943261bce531e2e9ab20fa7c100b

Lenke til kommentar

Endelig opplever jeg en forelskelse som er gjensidig :love:

 

Vi koser oss når vi er sammen, holder henner, en masse kroppskontakt er tilstede, og jeg tok steget å kysset henne sist vi var sammen.

 

Det jeg nå lurer på,er hvordan jeg skal oppføre meg ovenfor henne for å få "dealen i boks". Liker jenter at gutten f.eks sender hjerter på sms/andre sosiale medier? Eller liker de at man er litt mer tilbaketrukken?

 

Postet av anonym: a89c9da33189cc01d21cbd7b58c10161

Lenke til kommentar

"Vi koser oss når vi er sammen, holder henner, en masse kroppskontakt er tilstede, og jeg tok steget å kysset henne sist vi var sammen.

 

Det jeg nå lurer på,er hvordan jeg skal oppføre meg ovenfor henne for å få "dealen i boks"."

 

Does not compute

 

Dealen er i boks. Hun er interessert i deg, du er interessert i henne, dere kysser, klemmer, koser og ser ellers ut til å kose dere når dere er sammen. Tror du skal være ganske fantastisk klønete for å rote det til. Neste gang dere er sammen, si at du er glad i henne, hva mer trenger du å gjøre? :hmm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...