Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ang giftemål.

Ei venninne av meg skal i bryllup i morgen, hvor brudgommen ikke vet at han skal gifte seg :!:

Han skal bli kjørt til kirka, hvor dressen ligger. Han bør si JA :p

Det var mannen som fridde/ville forlove seg, så jeg regner med det går fintfint.

Han er sikkert sjeleglad for at han slipper alle forberedelsene og en ev. bridezilla. :p

Lenke til kommentar

Hehe, jeg tenkte akkurat det samme, Mirann :p

Det er liksom "damenes dag", dette. KJOLEN er jo høydepunktet :p En mann står der bare å ser hot ut.. he he.

 

Bryllup betyr i de fleste tilfeller mere for henne enn det gjør for han. Sånn "utseende-messig sett". En mann driter i hvilke blomster det skal være i selskapet og hvordan damen ser ut på håret.

 

Jeg hadde IKKE likt en slik overraskelse.

Litt av spenningen er jo forberedelsene, tankene og nervene før den store dagen.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Og kan godt hende er det noen som er "madly in love" med deg akkurat nå

Ohhh, I wish :[

 

Han:

Piller seg i øret

Biter negler

Er lav

Har kviser

Er tynn

Er bleik

Har store, tykke blodårer

Eier ikke selvironi

Er bedrevitende

Virker sur og slapp

:love: :love: :love:

Har bare 1/3 av kriteriene på listen! Men det er ingen som er forelsket i meg, nei! :( *teite, heldige, duste, alle andre, grrr..*

 

Funfact: Jeg er hellig overbevist om at jeg har verdens beste kjæreste. :love:

Det er vi alle! (menn)

Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar

Indeed. Nå merker ikke kjæresten mye til forberedelsene sånn sett, fordi jeg tar meg av det meste av hva vi skal ha på bordene til invitasjoner etc. Men, skal sies, det er han som står for planleggingen av bryllupsreisen, og han har vært med på å velge fotograf, lokaler og den typen ting. Tror egentlig han synes det er like koselig som meg. ;)

Lenke til kommentar

Jeg vil, i mitt forsvar, si at jeg ikke er skuffet over det lille bryllupet til Nie, hun bare maste om prinsessebryllup og truet med Bridezilla-oppførsel, så jeg stålsatte meg fra forlovelsen til etter barselperioden med forumbabyen var over, bare for å få høre at hun ville ha lite og sånn. Det er det jeg er "skuffet" over. Det var bare antiklimatisk.

Lenke til kommentar

Veeel, jeg vil fremdeles ha prinsessebryllup, og hvorfor skal jeg være bridezilla når du kan være forloverzilla? :p

 

Jeg vil få det unnagjort, jeg mener egentlig at forlovelser skal vare max ett år, så selv om vår blir noe lengre (no fucking way jeg gifter meg på høsten/vinteren), så vil jeg ikke vente så lenge som jeg må om jeg skal lage til sånn stort prinsessebryllup. For da skulle datteren min vært kledd opp i en litt enklere og mye mindre versjon av min kjole med tilhørende tiara, og vært blomsterpike.

Lenke til kommentar
Huffameg, glad vi har bestemt oss for å holde vårt bryllup lite. Vi skal ha det kos, en tur innom byfogden og ett noe penere spisested med de nærmeste, etterfulgt av en liten fest, og barnevakt. Til Eplefes store skuffelse. Får heller slå litt på stortromma med bryllupsreise. :p

 

Noe slikt prøver jeg å overtale samboeren min til å bli med på også, men han står fast ved at han vil ha stort fint bryllup... Nå er det 5 uker til termin. Jeg spurte i dag om når han ville være ferdig å ha alle barna vi skal ha (vi har lyst på 3). Svaret hans var 30. Han fyller 28 kort tid etter at vår første er født :!:

 

Jeg har samme grunn som deg til å bare ønske å få det overstått. Hvis jeg skal gå non stop gravid og ammende i x antall år frem i tid er det lenge til jeg vil føle behov for stort prinsessebryllup :blush:

 

Jeg synes det er tøft gjort å planlegge dato for giftemål lengre frem i tid enn forholdet har vart - kan ikke bety noe annet enn at begge virkelig har trua :)

Endret av Sookie
Lenke til kommentar

Mye mulig, men kjæresten eller jeg har virkelig ikke lyst på mange barn. Vi ønsker å prioritere andre ting også enkelt og greit. Vi er begge enebarn, så sannsynligheten for at vi får mange barn er vel egentlig strengt tatt veldig liten. Kanskje to, men tre? Aldri i verden om jeg har lyst på det. Da tror jeg nok at kjæresten klipper strengen først. Enebarn får ofte enebarn selv. ;)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...