Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Bare litt sånn på siden Nymph, har du holdt på med fyren siden oktober? Hva er greien med det du skrev på bloggen din 8. januar da? Ja, jeg kjedet meg og snoket :p

Bare for å ha mitt på det rene, min blogg er egentlig bare historier.

Jeg begynte med bloggen for å lære meg og skrive bedre fordi jeg tok opp norsk det året. De fortellingene der er ofte andre venner sine, er funnet på eller har skjedd tidligere, men blitt endret. Noen ganger er de jo sanne, men det er en anonym blogg av en grunn :p Jeg kan ikke skrive nøyaktig hvordan ting skjer, for da kan jeg jo risikere at det blir gjenkjent. Den historien er forøvrig fra en annen nyttårsaften, ikke den i år, men med litt modifikasjon ;)

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å bli forelsket var noe av det beste jeg har opplevd, men å bli dumpa er noe av det jævligste som har skjedd meg, spesielt mtp hvor dypt forelska jeg var. Når dette skjer iløpet av 1måned så ender jeg opp som en nervevrak...

 

Fårestill deg dette når man er ganske så nervevrak fra før....

 

huff, vil ikke tenke på det :confused:

Lenke til kommentar

Ei jente i klassen min("Anne") inviterte seg selv og ei venninne med på en tur til nabobyen med meg og noen kompiser i går. Og siden de skulle ta det samme toget som oss en stund etter skolen, så inviterte Anne seg selv (ikke venninna) hjem til meg også før toget gikk. I mellomtiden har kompisene mine gått inn for en sammensvergelse. De bestemte seg plutselig for å ta et tidligere tog, så jeg måtte dra alene med jentene. Greit nok, det gjorde ingenting for meg. På togstasjonen traff vi ei annen jente fra klassen vår som også skulle til nabobyen på handletur med tvillingsøstera si og typen hennes. Hun satte seg sammen med oss på toget, for hun var så lei av å høre søstera si og typen krangle. Det var en togtur på 35 minutter, og jeg endte opp med å prate med henne, for jeg kjenner henne ganske godt, mens Anne og venninna pratet og laget grimaser for hverandre.

 

Vi kom fram dit vi skulle, tvillingen fant igjen søstera si, og vi andre traff kompisene mine. Vi gikk inn på kjøpesenteret, og da vi var i en klesbutikk bestemte kompisene mine seg for å løpe fra oss. Det er noe vi i vennegjengen noen ganger gjør mot hverandre, og nå var det min tur til å bli forlatt. Jeg har jo vært med på dette før, så jeg visste at det var umulig å finne dem igjen eller få tak i dem på mobilen før de bestemte seg for å komme fram selv. I mellomtiden gikk jeg alene på senteret med jentene. Da vi var opp i en rulletrapp, så Anne at de gikk langt unna oss i etasjen nedenfor. Vi løp etter dem, men vi tok dem ikke igjen. Anne måtte på do, så hun og venninna gikk inn på jentedoen (jenter går som kjent på do sammen). Jeg måtte også tømme tanken, så jeg gikk inn på guttedoen, der alle tre båsene var låst. Og der kom de ut, alle tre. De fortalte meg at de hadde gjort som de gjorde for at jeg skulle få tid alene med Anne. Det hadde sikkert vært en god plan hvis jeg var med på den, men jeg visste ingenting, så jeg hadde gjort så mye annet og ikke konsentrert meg om Anne.

 

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å gjøre noe med Anne. Hun er fin nok å se på, men hun har så mange rare småting hun sier og gjør, og jeg ble ganske så utålmodig på de timene jeg tilbrakte sammen med henne. Dessuten er hun veldig bestemt på å få ting slik hun vil ha det. På skolen tar hun på armene mine og på håret mitt, og hun får meg til å ta på henne (det har jeg ingenting imot). Det er noe hun har begynt med den siste tiden, jeg kjenner henne ikke så godt, men jeg tror hun er sånn mot flere. Kompisene mine synes jeg bør prøve meg, men jeg synes hun er slitsom og merkelig, og jeg ønsket ingenting med henne. Jeg vet ikke hva jeg gjør, men det plager meg at jeg tenker så mye på henne nå.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Du ønsker ingenting med henne, du syns hun er slitsom og merkelig, hun har mange rare småting hun sier og gjør, som gjør deg utålmodig med henne. Så, du liker henne ikke. Jeg ser helt ærlig ikke problemet. Greit, du tenker mye på henne, men teller det når du ikke liker henne?

Lenke til kommentar
NÅ stor savner jeg kjæresten min.

Var hos han hele helgen.. å med en gang jeg satte meg på toget begynte jeg å savne han. Gleder meg til begge er rike å vi kan flytte sammen så vi kan være sammen hver dag!

 

Trenger ikke å være rik for å gjøre det. ;) Men ja, jeg forstår hva du mener. Å reise vekk fra kjæresten er alltid kjedelig, hatet det da vi hadde avstandsforhold.

Lenke til kommentar

Dere får trøste dere med å tenke på "jeg har savnet deg!"-sexen, så og si det eneste jeg savner med avstandsforhold. :p

 

Ingenting er bedre enn å få krype inn til kjæresten foran TVen og bare kose og koble ut. Spesielt når det lille kjærlighetsgullet har hatt en sutrete dag. Da er det virkelig deilig å ha en kjæreste å krype inntil. ^^

Lenke til kommentar

Mjoda. Men ting er så mye bedre når man er sammen. Vil ikke sove nå, fordi å sove alene er ufattelig kjedelig og teit uten han nå. Hmf. Og etter neste helg vet vi ikke når vi kan møtes igjen. Sånn er kjedelig. Men man overlever. Ting er så fantastiske ellers at det blir verdt det. Og "Jeg har savnet deg!"-sexen er jo alltid koselig ja.=P

:love:

 

 

Edit: I killed the thread :ph34r:

Endret av Isilme
Lenke til kommentar

Herregud, jeg er lost... Møtte en jente med flott personlighet og utseende. I starten var jeg bare nysjerrig på hvor dette kunne gå, men nå har jeg blitt så inn i helvete betatt av henne. På en side er det flott følelse å være betatt av noen, men på en annen side hater jeg det fordi jeg er livredd for å avvist. Jeg frykter at jeg kommer til å bli sønderknust om hun aviser meg. Aner ikke hvorfor jeg går rundt og frykter at jeg kommer til å bli avvist. Har egentlig bare fått gode indikasjoner på at hun liker meg....

Lenke til kommentar

vel, det gikk jo ikke bra dette her....

 

Vi ble enige om at dette ikke kommer til å fungere, ettersom hun for øyeblikket bor et stykke utenfor byen og ingen av oss har egentlig så mye tid til å avse til hverandre. Har vel egentlig vist dette innerst inne hele tiden. På en måte er jeg lettet over at det er ute av verden, men kan ikke unngå å være ganske trist akuratt nå :(.

Lenke til kommentar
vel, det gikk jo ikke bra dette her....

 

Vi ble enige om at dette ikke kommer til å fungere, ettersom hun for øyeblikket bor et stykke utenfor byen og ingen av oss har egentlig så mye tid til å avse til hverandre. Har vel egentlig vist dette innerst inne hele tiden. På en måte er jeg lettet over at det er ute av verden, men kan ikke unngå å være ganske trist akuratt nå :( .

 

Ugh, det samme gjorde jeg med en fyr i sommer. Sa at det ikke kom til å funke på grunn av avstand og litt forskjellige greier, og da gråt jeg som faen da jeg kjørte hjemover etterpå. Men så fortsatte vi å snakke sammen, og jeg kom tilbake på besøk etter hvert og nå er vi kjærester. Veldig glad for at han ikke ga opp, altså. Men det er som du sier, hvis du vet det innerst inne, er det vel bare slik det må bli.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...