Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Når det gjelder barn og komplikasjoner, Turtlis: En av de jeg snakker om fikk blodpropp i graviditeten og holdt på å dø, barnet og. Hun og typen bestemte seg for å prøve på nummer to rundt jul, og hun er gravid nå, med blodfortynnende medisiner. Så komplikasjoner holder ikke folk nødvendigvis unna. :p

En lærer på skolen jeg gikk på, hadde mistet tre-fire ganger. Folk gir ikke opp håper :)

 

Enig i resten av det du sier, Eplefe.

Det er MYE som går under kategorien kjærligeht. Ikke bare "buhu, hvorfor får jeg meg ikke dame" eller "jeg er forelsket".

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Med enkel hoderegning sier det seg selv at det ikke er fysisk mulig å få 3 barn på så kort tid , med mindre jeg får tvillinger neste gang :D
Jeg får ikke det til å stemme. Om vi nå forenkler regnestykket, så kan du klare 3 før han blir 30. 2 år er 24 måneder, to graviditeter er 18 måneder, 6 måneder igjen. La oss si renselsen din varer i 6 uker, og mensen kommer tilbake etter 2 måneder, da er vi nede i to måneder til prøving. Om du ikke får til ammingen er det fullt mulig å få til de tre ungene før tredve. Ikke at jeg tror det er en god ide med tanke på at du skal overleve du også, men teoretisk mulig er det.

 

 

I mange tilfeller styrker et barn forholdet, og du opplevder en kjærlighet til mannen som aldri før.
Det er i allefall sant. På noen måter har jeg forelsket meg i min kjære på nytt igjen etter at jenta vår kom til verden. Han har glidd så flott inn i papparollen, og det er virkelig en side av ham som er fantastisk nydelig. :love:
Lenke til kommentar
Om vi nå forenkler regnestykket, så kan du klare 3 før han blir 30. 2 år er 24 måneder, to graviditeter er 18 måneder, 6 måneder igjen. La oss si renselsen din varer i 6 uker, og mensen kommer tilbake etter 2 måneder, da er vi nede i to måneder til prøving. Om du ikke får til ammingen er det fullt mulig å få til de tre ungene før tredve. Ikke at jeg tror det er en god ide med tanke på at du skal overleve du også, men teoretisk mulig er det.

 

Jo, men jeg har store ambisjoner om å fullamme til 6 mnd , og da blir jo regnestykket litt annerledes :) Å ha 3 såpass tette barn må være veldig tungt. De som har barn sier dessuten at det å bli gravid igjen er det siste jeg tenker på når jeg har baby i huset :!: Uerfaren som jeg er tenker jeg at det er bullshit, men har samtidig innsikt nok til å forstå at det kan være noe i det de sier :blush:

 

Jeg synes graviditeten har gjort veldig mye positivt for forholdet vårt. Og ikke minst for meg. Jeg har vokst veldig (og jeg tenker ikke på kroppen, selv om den også er større nå enn før). Jeg er roligere, gladere og mye mer tålmodig.

Lenke til kommentar
Er det rart i da? Med den innstillinga du har så er det ikke rart kvinnfolk ikke vil ha deg! Skaff deg selvtillit, sjekk opp damer og ha det gøy!

 

Fornøyd?

For det første var det ikke svar jeg lette etter; bare å friske opp; nevne til de som evt ikke er klar over det, at for nye folk kan det kanskje bli litt mye pjatt. Ikke at jeg representerer verden, heller motsatt; jeg stilte bare opp på den siden jeg er, så fårr andre evt jevne det opp ved å si at de synes det er greit.

For det andre så var det jeg skrev skrivd "humoristisk. Trodde det var ganske åpenbart..

 

Dark Fire: Du tror du får mer oppmerksomhet av å whine om at vi ikke la merke til whiningen din? Ok. Det er selvsagt kjipt at ingen er forelsket i deg, men du skrev ikke at du hadde noen utkårede selv. Og som du sa. Det er den store kjærlighetstråden. Ikke den store "jeg er singel og ingen jenter vil ha meg, men jeg er ikke forelsket heller"-tråden.

Whine? Du har tydeligvis mye peiling på hva whining er, ja?

Jeg sa at innlegget mitt forsvant på 15min tid, ikke at det var absolutt ingen som leste det innen de 15min - og at det er hele grunnen til at ingen svarte. Chill out kids. Må absolutt ta alt så seriøst og personlig.

Kjærlighet kan da faktisk handle om "teoretisk kjærlighet", i den sammenheng at man har hatt eller ønsker seg? Må man absolutt være i et forhold, sier du? Eller man må ønske seg en spesifik? Makan til tull :p

Jeg svarte uansett bare på et annet innslag om "hvor heldig personen er".

Og forresten: hva skulle "innstillingen min" ha vært? Du forsto at listen sitert var negative ting, og at hele greia bare var en stor dose med selv-ironi? *snåle folk..*

Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar
Jo, men jeg har store ambisjoner om å fullamme til 6 mnd , og da blir jo regnestykket litt annerledes :) Å ha 3 såpass tette barn må være veldig tungt. De som har barn sier dessuten at det å bli gravid igjen er det siste jeg tenker på når jeg har baby i huset :!: Uerfaren som jeg er tenker jeg at det er bullshit, men har samtidig innsikt nok til å forstå at det kan være noe i det de sier :blush:

 

Fullamming er ingen prevensjon. Selv om du ammer kan du nok bli gravid ;)

Lenke til kommentar
Du motsier deg selv. Prøvde du å være morsom eller snakket du hypotetisk om kjærlighet? :)

For det første trenger det da ikke å være en motsetning på generelt grunnlag?

Men i mitt tilfelle er det ihvertfall ingen motsetning, for jeg svarte først og fremst på en ANNENS post som omhandler kjærlighet, så var kanskje svaret mitt videre, humoristisk ment.

Det var dog sant, og ikke en vits, katta med slips, men en blanding av selvironi og et eller annet tullette.

Det jeg egentlig prøvde å oppnå som humor i posten, var det litt "ironiske" i at jeg da veldig klart viser at jeg nettopp ikke har det ene kriteriet: mangel på selvironi, ved å være selvironisk. Ordspill, altså.. Men gadd ikke å prøve å komme på noe kreativt for å få det til. Men det lå jo alikevel i luften, så med litt flaks fanget noen det opp. Til slutt ente jeg jo opp med å kritisere pjatterne i tillegg/stedet for, men som heller ikke var ment veldig seriøst.

Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar
Fullamming er ingen prevensjon. Selv om du ammer kan du nok bli gravid ;)
Oppfyller man selv og babyen visse kriterier, så jo. Altså, p-sprøyten er såvisst sikrere, men fullamming kan fungere som prevensjon.

 

 

Dessuten er planer nettop bare det... Planer. Vet aldri hva som skjer.
Jupp, slik endte jeg opp med morsmelkerstatning-baby, og ett fantastisk forhold mellom far og barn også. =)
Lenke til kommentar
Gjest -gjest-

Huff, sliter litt om dagen. Er sammen med en jente, selv om begge er fullt klar over at det er så å si over, vi bare utsetter det å slå opp. Har værtsammen i nærere 9 måneder. Eg, 16 år gutt, har fått meg jobb i en butikk hvor jeg jobber spesielt med en jente, 19 år. Vi har veldig god kontakt, snakker om alt mulig. Problemet er at jeg begynner å få følelser for hun, selv om jeg vet det er uaktuelt når hun er så mye eldre enn meg, selv om hun ofte sier at eg er hennes drømmegutt og slikt. Føler det er dritdårlig gjort mot min kjæreste å forsatt være sammen med hun, samtidig som jeg har følelser for hun andre, selv om jeg vet det neppe kommer til å bli noe av.. Argh, verden..

Lenke til kommentar

Slå opp med frøkna.. Kan ikke ha et forhold og egentlig ikke være interessert. Da har begge to det mye bedre hver for seg :) Virker som om det er på tide.

 

Men, ang hun 19 åringen.. Jeg har også sagt sånn til gutter på din alder. Det det egentlig betyr er; jeg skulle funnet noen som deg på min alder.

Lenke til kommentar
Gjest -guest-

mhm, må nok slå opp med damen ja. Men det faktum at eg og hun på jobben har så sykt god kontakt, og det at vi har klint litt ++ på sosiale happenings, irriterer meg at det har ført til følelser, for jeg har hele tiden bare sett på det som en lek..

Lenke til kommentar
mhm, må nok slå opp med damen ja. Men det faktum at eg og hun på jobben har så sykt god kontakt, og det at vi har klint litt ++ på sosiale happenings, irriterer meg at det har ført til følelser, for jeg har hele tiden bare sett på det som en lek..

 

Du må være et catch for kjæresten din. Gjør det slutt med henne, og så lærer du til neste gang du får deg kjæreste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...