Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Jeg fikk meg også en overraskelse av kjæresten min. Han er borte en uke i slengen med jevne mellomrom, og i den forbindelse sendte jeg med han en handleliste over babyutstyr han skulle plukke med seg fra Ikea.

 

Fikk ei melding på kvelden : "kjøpte potte til junior også jeg"

 

Søtast :love: Nå er ikke jeg ekspert på pottetrening, men det er ikke noe vi kommer til å bedrive i 2010 iallefall :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Smådyrt da,antar jeg?

Neh. bruker man RyanAir er det mye budsjett igjen til fint hotell. Og er man halvveis tidlig ute betaler man ikke mye mer enn tusingen pr natt rundt om i europa, om du skal ha 5-stjerners. Dessuten kryr det jo av små koselige hoteller, og i tillegg i billige land, som man får til noen hundrelapper. Bor du i aksetabel avstand til torp kan du lett ha en helg i krakow eller praha for under tusingen pr prs. Men dyrt eller ei er ikke så nøye, er bare snakk om prioritering. Det var det jeg ville gi henne, da så jeg ikke så nøye på prisen :)

Felles turer=felles minner, og særlig i starten av forholdet noe av det fineste man kan finne på(i min bok).

 

Jeg er ikke kjempegod på småoverraskelsene Lillium, det er mer de større man kan bruke visa på. Er jo mann. :whistle:

Endret av toth
Lenke til kommentar
hvorfor ikke ryanair igjen?

 

Forskjellsbehandling, dårlig service og egentlig utrolig dyrt med mindre man aldri shopper f.eks. Når jeg reiser til utlandet reiser jeg gjerne dit for å få meg meg litt hjem. 15 kg i kofferten er ingenting, og har man overvekt må man betale så det svir. Jeg var i London forrige uke, og da hadde jeg betalt 199 kr én vei, og når jeg da skulle ha med en ekstra bag hjem fra London trengte jeg ikke å betale mer enn 120 kr. Helt genialt, og det er ikke uten grunn at jeg kommer til å velge Norwegian foran RyanAir any day.

Lenke til kommentar

Ryanair er greie så lenge du følger deres regler. hvis du ikke gjør det (feks handler mens du er i utlandet) kan du risikere å få deg en lite hyggelig overraskelse. med alt av gebyrer og lignende som Ryanair (og hvor mye tid en bruker til/fra flyplassene de flyr mellom er det som regel mye greiere å reise med Norwegian. (jeg har kun reist en gang med ryanair men da hadde jeg ikek engang med håndbagasje).

Lenke til kommentar

Rett som dere sier, men rett skal være rett - RyanAir er et supert tilbud til oss som klarer oss med håndbagasje på en helgetur. Dessuten, en koffert på 55x40x20(håndbagasje-limit) kan man fylle med ganske mange tusen i nyshoppet tøy, om man ikke drar med seg så mye tøy hjemmefra.

Lenke til kommentar
Rett som dere sier, men rett skal være rett - RyanAir er et supert tilbud til oss som klarer oss med håndbagasje på en helgetur. Dessuten, en koffert på 55x40x20(håndbagasje-limit) kan man fylle med ganske mange tusen i nyshoppet tøy, om man ikke drar med seg så mye tøy hjemmefra.

 

Jeg hadde med meg 3 kg i bagasje når jeg var i London, for noe må man jo dessverre ha med seg. Klarte allikevel ha med meg 28 kg tilbake + håndbagasje. ;) Sist jeg reiste med RyanAir var jeg i England i to uker da jeg studerte der borte, og vel, da hoper seg opp masse selv om man ikke går inn for det når man har tilgang til butikker og lignende som man ikke har hjemme. :)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...