Gå til innhold

Hvem gleder seg til The Darkness?


Anbefalte innlegg

Ok nå har jeg spilt et stykke lenger og ting har begynt og skje og jeg sier bare fy faen for et kongespill :D:D:D

8933110[/snapback]

 

Alltid like godt å se folk som faktisk spiller eit spill videre, får å så bli "mindblowed", til tross for laber førsteintrykk. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok nå har jeg spilt et stykke lenger og ting har begynt og skje og jeg sier bare fy faen for et kongespill :D:D:D

8933110[/snapback]

 

 

Har du kommet til der du finner en gasoline? Skal bruke det til å brenne penger...men aner jo ikke hvor :dontgetit:

8933303[/snapback]

 

Hørt om spoiler tags? Bruk dem.

Lenke til kommentar

Hmm kanskje eg følger UrgeLoL her..har kjøpt meg ein PS3 på ebay nu, så måvel ha noen spill uten om MotorStorm også. Trur muligens eg gir The Drakness ein sjangse fremfor Fall of Man.

 

Må bare få fyren til å sende faenskapen til meg så er eg klar :p

Lenke til kommentar
Hmm kanskje eg følger UrgeLoL her..har kjøpt meg ein PS3 på ebay nu, så måvel ha noen spill uten om MotorStorm også. Trur muligens eg gir The Drakness ein sjangse fremfor Fall of Man.

 

Må bare få fyren til å sende faenskapen til meg så er eg klar :p

8933633[/snapback]

 

Heyhey :) Tøft med en PS3 ,men kanskje u skal se noen flere omtaler om spille til platformene, kanskje 360 har noe bedre elr omvendt :) btw hvor mye kosta skjønnheten?

Lenke til kommentar
Hmm kanskje eg følger UrgeLoL her..har kjøpt meg ein PS3 på ebay nu, så måvel ha noen spill uten om MotorStorm også. Trur muligens eg gir The Drakness ein sjangse fremfor Fall of Man.

 

Må bare få fyren til å sende faenskapen til meg så er eg klar :p

8933633[/snapback]

 

HEY, grattis :thumbup:

 

Vil fraråde deg å kjøpe Fall of Man, må jo være en av de mest oppskrytte spilla jeg har prøvd.. Du som meg har prøvd, gears of war og graw på xbox 360 og kontroll oppsettet i Fall of men er helt horribelt i forhold til de spilla.. Last ned demoen når du får ps3'en og test selv..

 

The Darkness ser veldig coolt ut, problemet er alltid som vanlig om man skal kjøpe det til xbox 360 eller ps3, det er ulempen med å ha begge konsolene..

 

Ps: Regner med at kjøpet av en Sone A konsoll var for blu-ray filmer også ? ;)

Endret av Torrevieja
Lenke til kommentar
Vil fraråde deg å kjøpe Fall of Man, må jo være en av de mest oppskrytte spilla jeg har prøvd.. Du som meg har prøvd, gears of war og graw på xbox 360 og kontroll oppsettet i Fall of men er helt horribelt i forhold til de spilla.. Last ned demoen når du får ps3'en og test selv..

 

The Darkness ser veldig coolt ut, problemet er alltid som vanlig om man skal kjøpe det til xbox 360 eller ps3, det er ulempen med å ha begge konsolene..

 

Ps: Regner med at kjøpet av en Sone A konsoll var for blu-ray filmer også ?  ;)

8934111[/snapback]

Helt enig med deg angående Fall of Man. Makan til vinglete kontroll. Nærmest null presisjon sammenlignet med f.eks. CoD-spillene.

 

Selv har jeg også samme luksusproblem da jeg plukka opp en PS3 på fredag. Jeg vil så gjerne ha flere spill til den (har kun Motorsport), men jeg kan se for meg at 360-versjonen kan ha bedre kontroll pågrunn av stikkene dens. Etter Fall of Man må jeg nok teste fremtidige FPS-spill til PS3 før jeg kjøper dem. Brent barn skyr ilden.

 

On-topic: Jeg hadde omtrent ikke hørt noen ting om spillet foruten å ha sett noen eldgamle konseptbilder for lenge siden. Disse bildene var langt ifra imponerende og fikk spillet til å se litt for standard fyr-i-sort-frakk-løper-rundt-og-skyter-alle-aktig for meg. Men etter å ha lest en anmeldelse i siste nummer av GameReactor (gratisbladet), er jeg rimelig spent. Det ser ut til å blande utforsking og action på en svært god måte. Skytespill som krever mer enn en kjapp triggerfinger er alltid spennende. Spesielt godt liker jeg at områdene i spillet er veldig åpne, og ikke like begrenset av nivåer som andre spill.

Lenke til kommentar

Spillet kan være utrolig frustrende til tider. En del bugs er det også. Sitter fast jeg og:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det er en stor klokke som blokker en tunnel. Virker som en bug gjør at jeg bare kan hoppe over den. Så henter jeg "Dakrness guns" (eller noe sånt) av han på korset, men når jeg skal tilbake klarer jeg bare ikke og hoppe over den klokka igjen. har prøvd masse rart. Hoppe som faen skyte og slå i klokka men kommer ikke over igjen.

Lenke til kommentar
Heyhey  :)  Tøft med en PS3 ,men kanskje u skal se noen flere omtaler om spille til platformene, kanskje 360 har noe bedre elr omvendt  :) btw hvor mye kosta skjønnheten?

8933832[/snapback]

 

Jo, no har jo aldri PS3 versjonene kommet best ut når det gjelder dette, men er det noen som veit eller har link til noen anmeldelser av spillet for PS3/360?

 

Dersom det ikkje er så voldsomme kvalitets forskjeller så er det fristende å innvie PS3 med dette spillet. Betalte forøvrig 3500,- inkl frakt, så da er det bare å håpe på at den sklir igjennom tollen.

 

Torrevieja, hovedgrunnen for import var vel så og si mtp. fremtidige BR kjøp ja :p MYE penger å spare på det. Møkka soner.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Spillet kan være utrolig frustrende til tider. En del bugs er det også. Sitter fast jeg og:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det er en stor klokke som blokker en tunnel. Virker som en bug gjør at jeg bare kan hoppe over den. Så henter jeg "Dakrness guns" (eller noe sånt) av han på korset, men når jeg skal tilbake klarer jeg bare ikke og hoppe over den klokka igjen. har prøvd masse rart. Hoppe som faen skyte og slå i klokka men kommer ikke over igjen.

8934326[/snapback]

 

Bugg? Er ment slik, bruk "kloa".

Lenke til kommentar

Piratkopier?

 

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

 

So quit it!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...