Gå til innhold

Hvem gleder seg til The Darkness?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mandag? ble ikke dette utsatt til 13.juli i europa?

8926918[/snapback]

 

tror det bare gjelder ps3-versjonen etter det jeg skjønte etter litt lesing i Playstation-delen av forumet. vi 360-eiere trenger ikke vente tror jeg.

8926939[/snapback]

det står 13/7 på både ps3 og 360 på cdon og absoluttspill...

Lenke til kommentar

Minner om kva som står i våre retningslinjer angåande piratkopiering:

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.
Lenke til kommentar

Jeg har testet det en time nå og må si jeg ble litt skuffet. Blir litt for rollespill aktig for min del. Mye surr med kontrollen. Fikk bare testet det en time når jeg kom hjem i går kveld. Skal spille vidre nå, tror det kan bli bedre når jeg får dreisen på alt.

Lenke til kommentar
Jeg har testet det en time nå og må si jeg ble litt skuffet. Blir litt for rollespill aktig for min del. Mye surr med kontrollen. Fikk bare testet det en time når jeg kom hjem i går kveld. Skal spille vidre nå, tror det kan bli bedre når jeg får dreisen på alt.

8931926[/snapback]

 

Rolle spill? Jeg prøver så godt jeg kan, selv i min hjernedøde tilstand som en bakfull stakkar, å se for meg noen som helst krysning mellom The Darkness og rollespill, men jeg klarer det ikke...

Gidder du utdype?

Lenke til kommentar

Det kan jeg godt. Rollespill er kanskje litt feil å si, men minner veldig Deus Ex serien bare at det er noen steder du ikke kan ta opp våpen. Du må spørre rundt og grave, levler og får nye kreftet. Går rundt på tbanen og andre steder der du snakker med folk.

 

Jeg har ikke lest noe som helst om spillet på forhånd, bare sett en tailer. Jeg hadde bare sett for meg at bare var masse action og skyting. Noe det ikke var..

 

Har spilt litt lengre og synes det er ganske artig, men vanskelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...