Gå til innhold

Hvem gleder seg til The Darkness?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Xbox 360 : Graphics

Some nice effects and a solid framerate are a plus. The Otherworld is particularly cool. The animations in general are weak, though.

 

 

 

 

PS3: Graphics

Some nice effect, but the touchy framerate hurts a bit. The Otherworld is particularly cool. The animations in general are weak, though.

 

 

Nok engang er frameraten dårlig på PS3

Lenke til kommentar
Kilde plz  :)

8953970[/snapback]

 

http://ps3.ign.com/articles/799/799624p3.html

 

" The PlayStation 3 version is virtually identical to the 360, other than the occasional aliasing issues and sporadic slowdown."

 

 

http://xbox360.ign.com/articles/799/799368p2.html

 

"Some nice effects and a solid framerate are a plus. The Otherworld is particularly cool. The animations in general are weak, though."

 

Skjer med ganske mangen spill med frameraten osv

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Jeg synes skytinga i spillet ser tragisk ut. Det finner jo nesten ikke recoil på våpnene da, ser det ut som :( Men utenom om det, ser spillet strålende!

 

Noen som har fått tak i spillet enda?

8955516[/snapback]

Nope. Men er en fyr på vennelista mi som sitter og spiller det hele tiden...

Lenke til kommentar

Mye snakk her om at spillet er utsatt til PS3, fikk Spaceworld avisa i posten i dag og der er spillet annonsert, pris 599. Det stod ikke noen om at spillet kommer til den og den datoen, så da tolker jeg det som om de har det inne. Noen som kan bekrefte dette?

Lenke til kommentar

Blir vel stoppet i tullen da? :p

 

Og i og med at det koster ret over 470, så blir det vel tom. dyrere enn om du hadde kjøpt det her til lands, om det er 360 utgaven du prater om. Noe eg antar siden du drar med PAL utgaven.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...