Gå til innhold

Hvem gleder seg til The Darkness?


Anbefalte innlegg

Dette spillet ser utrolig kult ut. Liker hele settingen. Mafia er alltid moro, og historien skal visst være veldig lik Max Payne. Noe som bare kan sies å være bra (for min del i alle fall)

 

Det skal komme 25. Juni til Norge, i følge tothegame.com

 

For dere som ikke har sett noe til spillet finnes det plenty av trailere på gametrailers.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja eg ser egentlig litt frem til å teste demoen, og plottet virkar tøfft. Men eg er redd utførelsen ramler litt mellom stolene, Har liksom ikkje blit overbevist av de gameplay klippene eg har sett heller. Men spiller ser ut til å ha deilig ultravold.

 

Men syns det skofter litt på det grafiske, spesielt animasjonene ser litt stive og irriterende ut til tider.

Lenke til kommentar
Det så ikke så veldig bra ut.

8817700[/snapback]

 

Ut i fra filmene jeg har sett, så kan det se litt for lett ut. Med de superkreftene Jackie får så blir han kanskje litt "imba". Men jeg tror at en etterhvert slutter å sloss mot mennesker og heller sloss mot en eller annen type monster/supermennesker.

 

Så må vi ikke glemme hvem som står bak spillet, det er Starbreeze som også lagde The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay til Xbox. Jeg har troen på disse gutta :)

Lenke til kommentar

Gleder meg, men lurer veldig på hvordan gameplayet blir...

 

Det er med alle slike spill med "superkrefter" så kan det fort bli litt rart gameplay...

Se på Superman spillene.. han er udødelig, men dør hvis noen slår han for hardt... han er så sterk at han kan løfte opp halve New York by og kaste den langt på vei til Jupiter, men alikevel klarer han ikke og banke opp en "tyv" på mindre enn 5-6 slag...

 

Så slik jeg ser det kommer dette til og bli "overpowered" eller "nerfed"...

Men hvis de klarer og balansere på den syltynne linjen imellom.. da kommer spillet til og ha en fast plass i Hall of Fame delen av hylla mi!

Lenke til kommentar
snakk om headshot :!:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
dilm3_qjpreviewth.jpg

8828092[/snapback]

 

 

Jeg må si at det bilde der var herlig!! grafikken imponerer ikke etter det jeg har sett av trailere, men viss gameplayet er på topp så er det ikke noe som klarer og stoppe meg og plukke opp et eksemplar. Elsker og stappa gunnen inne kjeften til folk.

Jeg trur jeg er gal jeg=/ :devil::whistle:

Lenke til kommentar

Det var tøff video, hvertfall når han hoppet ned fra taket.

For det føltes ut som det var litt frihet i spillet selvom det er FPS sjanger.

Videoen var bra utenom at det var litt mørke scener noen ganger.

Shit den slutten var tøff da beistet til høyre var litt sulten.

 

Btw noen som veit om det er Coop del elr offline multiplayer i dette spillet?

For da skal spille kjøpes uanz :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...