Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du sover rett og slett ikke gjennom en voldtekt, da kan det ikke kalles en fuckings voldtekt!

Venninne av meg ble utsatt for voldtekt av en "kompis", etter hun sovnet av å drikke for mye alkohol. Hun voknet uten klær nedentil, og husker selvfølgelig ikke akten.

 

Vennligst ikke uttal deg om emner du ikke har peiling om. Takk.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Venninne av meg ble utsatt for voldtekt av en "kompis", etter hun sovnet av å drikke for mye alkohol. Hun voknet uten klær nedentil, og husker selvfølgelig ikke akten.

 

Vennligst ikke uttal deg om emner du ikke har peiling om. Takk.

 

Vel jeg har ytringsfrihet og velger og bruke den, jeg har ingen respekt for mennesker som drikker seg uselvstendige og absolutt ingen sympati for dem. Respekterer selvfølgelig ikke voldtekstmenn heller, men det er en annen sak.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Sa jeg det? Eller hadde jeg den snaueste antydning til det? Sier ikke hun fortjener det, jeg syns voldtekstmenn skal straffes sterkere en de blir idag, men jeg syns ikke synd på folk som drikker seg fulle og claimer voldtekt dagen etterpå dette vil beskrive følelsene min ovenfor de 100%, enten de er en nær venn eller en eller annen random som blir voldtatt "Ok, synd for deg, lær deg å ta vare på deg selv. Idiot."

  • Liker 6
Lenke til kommentar

nå ja

 

jeg har ingen respekt for mennesker som drikker seg uselvstendige og absolutt ingen sympati for dem.

kombinert med

Respekterer selvfølgelig ikke voldtekstmenn heller, men det er en annen sak.

 

Kan tolkes dithen at du likevel godtar at de som drikker seg fra sans og samling blir utsatt for forskjellige ting. deriblant seksuelle overgrep

Dette er en og samme sak

Lenke til kommentar

Ehh, nei? Om jeg hadde vært på en fest og sett noen bli utsatt for seksuelle overgrep fordi de var for fulle ville jeg grepet inn og stoppet overgrepet (ville iallefall ikke stoppet og tatt bilde av det som noen i denne artikkelen gjorde) men jeg har fortsatt ingen respekt eller sympati for offer ei heller overgriper.

 

og jeg skrev "men det er en annen sak" fordi jeg følte vi snakket om folk som drikker seg uselvstendige, som strekker seg til så meget mer, folk som løper ut i veien eller foran toget og blir påkjørt og dør eller blir en grønnsak har jeg like lite sympati for som de som blir utsatt for seksuelle overgrep.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

og jeg skrev "men det er en annen sak" fordi jeg følte vi snakket om folk som drikker seg uselvstendige, som strekker seg til så meget mer, folk som løper ut i veien eller foran toget og blir påkjørt og dør eller blir en grønnsak har jeg like lite sympati for som de som blir utsatt for seksuelle overgrep.

Der den ene er selvforskyldt og den andre har en overgriper. Toget hoppet ikke bare av sporet og sikter på folk.

 

Splitt ut eller fortsett her, jeg melder meg ut nå.

Endret av Lycantrophe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det trengs 900-1500 N for å brekke en bestemt nakkevirvel. Hvordan det blir med torsjon er jeg usikker på, men hvis man griper rundt haka og drar til er det ganske mye vektstang inne i bildet. Jeg tviler på at det kan gjøres med hendene, men hvis man er sterk og har god teknikk regner jeg med at det er mulig å knekke en nakke.

 

 

http://www.jbiomech....0071-9/abstract

 

EDIT: La merke til at eksperimentet jeg linket til ser på krefter i aksial retning, mens vi ser på torsjon. Jeg har ikke god kontroll på anatomien, men tror at det skal litt mer til i radiell retning.

Endret av Han Far
Lenke til kommentar

Det trengs 900-1500 N for å brekke en bestemt nakkevirvel. Hvordan det blir med torsjon er jeg usikker på, men hvis man griper rundt haka og drar til er det ganske mye vektstang inne i bildet. Jeg tviler på at det kan gjøres med hendene, men hvis man er sterk og har god teknikk regner jeg med at det er mulig å knekke en nakke.

 

 

http://www.jbiomech....0071-9/abstract

 

Denne kraften er vel også forutsatt at man ikke får noen støtte fra muskler og sener rundt som hindrer brekkingen, noe man antakelig får (ihvertfall til en viss grad) i ett levende individ.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...