Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Ah, så man får HD gratis hvis man oppfyller de kravene, mens de uten HD må abonnere på TV2 Sport.

 

De tolv kampene som ikke går på TV 2 sendes direkte på en egen TV 2 SPORT kanal, som vil være tilgjengelig for alle Canal Digitals kunder med abonnement på TV 2 SPORT.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svenske TV4 sender samtlige kamper i EM, bortsett fra den ene av de to som går når de to kampene går samtidig. Høres bra ut dette.

Har satt opp Frankrike som favoritt i år, men dette kan fort endre seg. Tyskland, Italia, Portugal, Spania og Kroatsia virker ganske sterke og. Og vertslandet bruker også å yte rimelig bra i mesterskap. Vi får se..

Lenke til kommentar

Jeg tror vi får se Nederland - Portugal i finalen...Og det ender med straffekonk ;)

 

NEDERLAND blir mestre, for selv om jeg er United supporter, så tror jeg at Ronaldo driter seg ut i en straffe konk atter en gang....

 

Østerike blir det dårligste laget med 0 mål i dette mesterskapet ;)

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

Danske kommentatorer er de verste jeg har hørt. Til og med kinesiske er bedre (Ja, overdrevent). Jeg har sett en kamp der det var danske kommentatorer og de sa nesten ingenting. De bare satt der og sa det vi fint kunne se selv. Og når de først sa noe var det bare når det ble frispark, corner, utspark fra keeper, gult kort osv.

 

Sveer'n: Det kan godt være at jeg var veldig uheldig med kampen jeg så. Og ja, jeg har bare sett en kamp med danske kommentatorer.

Endret av Aye
Lenke til kommentar
Haha, lo AV de Aye, ikke med de :p

De kunne ingen ting, sa feil navn på spillera, til og med blinde meg på røtig PC stream så hvem spillera var :p

Åja, sånn ja. Jeg trodde du mente artig som positivt... :p

 

Da har vi sikkert hatt en lignende opplevelse med danske kommentatorer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...