Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Altså, som jeg har sagt før så har jeg ingen tro på Portugal. De spilte vennskapskamp mot Italia for en måned siden med omtrent sitt sterkeste lag og de ble rundspilt. Manglet totalt midtbanespillere. Maniche sugde og Deco også. Cronaldo var ikke god, Quaresma var ganske god. Bosingwa imponerte på ingen måte.

 

Jeg har alltid hatt tro på Italia og når jeg hører at Cannavaro kommer til å bli med EM troppen under hele mesterskapet til deres støtte så er jeg ikke i tvil.

 

Det er alt for mange her som ikke vet hvem stopperne på Italia er og tror at de ikke er gode nok men alt jeg kan si er at alle som er i troppen er utmerkete forsvarsspillere. Tviler mere på forsvaret til Spania selv om de har gode forsvarsspillere på papiret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror begge vertene ryker i gruppespillet.

 

Btw: T. Rosiscky aka mozart er skadet. Han er ekstremt viktig for Tjekkia offensivt...

 

Jeg_ruler: *vennskapskamp*

 

Men vi får vente å sjå... Orker ikke å sjekke, men meg bekjent så ble Del Piero tatt med og ikke pippo? I såfall hadde det vært en skam. pippo er goalgetter numero uno.

Lenke til kommentar
Tror begge vertene ryker i gruppespillet.

 

Btw: T. Rosiscky aka mozart er skadet. Han er ekstremt viktig for Tjekkia offensivt...

 

Jeg_ruler: *vennskapskamp*

 

Men vi får vente å sjå... Orker ikke å sjekke, men meg bekjent så ble Del Piero tatt med og ikke pippo? I såfall hadde det vært en skam. pippo er goalgetter numero uno.

 

Golden Boy Alex Del Piero ble toppscorer i Serie A i år, kjære The Game. Men er helt enig i at man skulle ta med Pippo, syk goalgetter og viktig som sub.

 

Uansett, blir helt rått å se Cassano for Italia i år, fantastisk å ha han tilbake i Serie A, jeg har sett hva han har gjort for Sampdoria i år, og herregud, den spilleren er FUCKINGS RÅ! Selvom han har et velfortjent bråkmakerrykte på seg, men spilleren Cassano er gudommelig nytelse.

Lenke til kommentar
ALLE kamper går på TV2 eller TV2 Sport her i landet, så den bør være grei. Portugal - Tyrkia går på TV2 Sport, det er åpningskampen TV2 sender i morgen.

 

Åpningskampen er Sveits - Tjekkia, men Portugal - Tyrkia går også i morgen.

 

Men for å få sett alle kampene må man vel være Canal Digital-kunde? Tror ikke man får TV 2 SPORT UEFA EURO 2008 hvis man f.eks. har TV2 Sport med GET. :(

 

Er det TV4 i Sverige og Danmark som sender alle kampene?

 

EDIT: Tv4 er vel en svensk kanal? Hvilken dansk kanal sender kampene?

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
Tror begge vertene ryker i gruppespillet.

 

Btw: T. Rosiscky aka mozart er skadet. Han er ekstremt viktig for Tjekkia offensivt...

 

Jeg_ruler: *vennskapskamp*

 

Men vi får vente å sjå... Orker ikke å sjekke, men meg bekjent så ble Del Piero tatt med og ikke pippo? I såfall hadde det vært en skam. pippo er goalgetter numero uno.

 

Golden Boy Alex Del Piero ble toppscorer i Serie A i år, kjære The Game. Men er helt enig i at man skulle ta med Pippo, syk goalgetter og viktig som sub.

 

Uansett, blir helt rått å se Cassano for Italia i år, fantastisk å ha han tilbake i Serie A, jeg har sett hva han har gjort for Sampdoria i år, og herregud, den spilleren er FUCKINGS RÅ! Selvom han har et velfortjent bråkmakerrykte på seg, men spilleren Cassano er gudommelig nytelse.

Nja, synes det er greit å ha med Borriello i stedet egentlig. Men faen så spent jeg er på Cassano

Lenke til kommentar
ALLE kamper går på TV2 eller TV2 Sport her i landet, så den bør være grei. Portugal - Tyrkia går på TV2 Sport, det er åpningskampen TV2 sender i morgen.

 

Åpningskampen er Sveits - Tjekkia, men Portugal - Tyrkia går også i morgen.

 

Men for å få sett alle kampene må man vel være Canal Digital-kunde? Tror ikke man får TV 2 SPORT UEFA EURO 2008 hvis man f.eks. har TV2 Sport med GET. :(

 

Er det TV4 i Sverige og Danmark som sender alle kampene?

Kan se kampene for free på Pub\bar(blir øl da)

Lenke til kommentar
Åpningskampen er Sveits - Tjekkia, men Portugal - Tyrkia går også i morgen.

Like I said. :) Åpningskampen går på TV2, mens Portugal - Tyrkia er henvist til TV2 Sport.

 

Men for å få sett alle kampene må man vel være Canal Digital-kunde? Tror ikke man får TV 2 SPORT UEFA EURO 2008 hvis man f.eks. har TV2 Sport med GET. :(

Hmm, ja, kan stemme at TV2 Sport-kampene er eksklusivt til Canal Digital. Tror faktisk det.

 

Er det TV4 i Sverige og Danmark som sender alle kampene?

TV4 er svensk kanal. I Danmark er det vel dansk TV2 som har rettighetene?

 

TV4 sender alle kamper utenom 3 eller 4.

Lenke til kommentar

Da får jeg bestille TV4 fra GET i morgen. Ser ikke ut som de har dansk TV2.

 

EDIT: Her er sendeplanen til TV4. De siste kampene spilles samtidig, og derfor er det 4 kamper som ikke sendes på TV4. Hvilke det er, er ikke bestemt.

 

Med litt flaks sender TV2 de kampene som TV4 ikke sender. ;)

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
Altså, som jeg har sagt før så har jeg ingen tro på Portugal. De spilte vennskapskamp mot Italia for en måned siden med omtrent sitt sterkeste lag og de ble rundspilt. Manglet totalt midtbanespillere. Maniche sugde og Deco også. Cronaldo var ikke god, Quaresma var ganske god. Bosingwa imponerte på ingen måte.

 

Jeg har alltid hatt tro på Italia og når jeg hører at Cannavaro kommer til å bli med EM troppen under hele mesterskapet til deres støtte så er jeg ikke i tvil.

 

Det er alt for mange her som ikke vet hvem stopperne på Italia er og tror at de ikke er gode nok men alt jeg kan si er at alle som er i troppen er utmerkete forsvarsspillere. Tviler mere på forsvaret til Spania selv om de har gode forsvarsspillere på papiret.

 

Torsthein Helstad skorte ingen mål i treningskampene i år, men i åpningsrunden skorte han plutselig hat-trick. Selvom Portugal ble rundspilt i enn treningskamp er det ikke sikkert de blir det når det først gjelder. En treningskamp betyr ikke like mye for spillerene som en EM kamp, og man kan vel nesten forvente at de forbedrer seg kraftig.

Lenke til kommentar
Vurderer å gjøre det samme MagnusW. Sånn favoritt kanal ting med Get, kan jeg bare ha det i 1mnd fks? Trenger ikke TV4 etter EM.

 

Ja, ser at man kan bestille den fra Favoritter. 65,- pr mnd. Regner med at det ikke er noen binding.

 

Hvis det er binding, så kan du bestille familiepakken. Da får du med den kanalen, og det koster 139,- pr mnd uten binding. Vet ikke om det er slik at du har 1 mnd oppsigelsestid, sånn at du må ha det i 2 mnd.

 

Jeg skal sjekke i morgen, så får vi se hvordan det er. :)

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
Jeg gleder meg til i morra. Da skal jeg ned på kontraskjæret og se kampene på storskjerm. Har hørt at de har to skjermer på til sammen 72kvm og at det er ventet 5000 folk.

 

I går kveld tok jeg meg en tur innom Kontraskjæret for å se på storskjermen de har satt opp. Det var virkelig svære saker. Det eneste negative var at det sto to muskelbunter av noen vakter i inngangen der. Jeg lurte på om det var et eller annet arrangement i dag, før kampene i morgen. De sa at det var noen konserter og sånn, men at det kostet penger. Jeg lurte på om det kom til å koste penger i morgen på kampene. "Nei, det er gratis" sa de "men du må være 18 år. Det er ølservering her." Jeg har omtrent aldri blitt så skuffet i hele mitt liv. Det sto ikke noe om aldersgrense i noen av reklamene og annonsene jeg har sett.

 

Da spurte jeg dem om det kunne være mulig å sitte oppå festningsmuren og se på skjermen derfra. "Det går heller ikke" sa de, for der skulle festningspolitiet passe på at det ikke var noen under 18. Rundt hele området var det høye gjerder med laken rundt så det er helt umulig å titte inn. Hva er egentlig vitsen med å ødelegge en sånn fotballfest for folk? Mener de at det bare er de over 18 som elsker fotball? For å gjort det lettest mulig for alle kunne de likevel hatt ølservering, men at de sjekket legitimasjon når du kjøpte ølet, ikke i inngangen, sånn at de som ville kunne komme inn å se kampen og de som er gamle nok til å drikke kan få det. For jeg vil ikke være negativ til at de faktisk serverer øl der, alle veit jo at øl og fotball er som hånd i hanske.

 

Skuffet som jeg var tenkte jeg at da får jeg vel se kampene på tv. Det gjør ikke noe at jeg ikke har TV2 Sport siden jeg har svensk TV4. Når jeg sjekket programmet skulle ikke de heller sende Portugal-Tyrkia. For en skuffelse. Da blir det bare en kamp på meg i dag om ingen veit om en annen kanal som sender den kampen. Jeg har GET med omtrent de fleste kanalene som tilhører der.

 

Over til noe annet: har noen kjøpt VG, Dagbladet eller en annen avis i dag? Jeg lurer på om det er en avis som har et fyldig EM-innhold med program over alle kampene? Jeg gidder ikke bruke 80kr. på et eller annet magasin, det eneste jeg trenger er en oversikt over alle kampene. Det er ikke noe vits i å linke til en nettside, det klarer jeg fint selv, fordi jeg ikke kan skrive den ut og jeg ikke har TV på rommet. Jeg vil gjerne sitte foran TV-en med programmet.

 

Forresten siden jeg ikke har nevnt mitt lag tidligere i denne tråden: Forza Azzuri!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...