Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle kampene som skal sendes på TV2 Sport Uefa Euro 2008, er eksklusive for Canal Digital-kunder. Altså, har du Canal Digital og abonnement på TV2 Sport, får du alle kampene. Hvis ikke får du bare kampene TV2 som sender. Har du svensk TV4 får du dog sett alle kampene utenom fire.

Får man disse kanalene om man har familie pakken til Canal Digital?

Lenke til kommentar
Får man disse kanalene om man har familie pakken til Canal Digital?

Etter hva jeg har skjønt så er det slik at om du har HD-dekoder, så får du TV2 Sport HD uansett om du har TV2 Sport eller ei. Hvis du ikke har HD, må du abonnere på TV2 Sport for å få EM-kampene som ikke vises på TV2.

 

Går Portugal-kampen live på TV2 i natt, eller er det opptak? Jeg kunne nemlig tenkt meg å sett kampen, men gidder ikke sitte oppe til 02.30.

Kampen begynner 20.45 og sendes direkte på TV2 Sport og TV4, så nei, sendingen til TV2 i natt er opptak.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Får man disse kanalene om man har familie pakken til Canal Digital?

Etter hva jeg har skjønt så er det slik at om du har HD-dekoder, så får du TV2 Sport HD uansett om du har TV2 Sport eller ei. Hvis du ikke har HD, må du abonnere på TV2 Sport for å få EM-kampene som ikke vises på TV2.

 

Går Portugal-kampen live på TV2 i natt, eller er det opptak? Jeg kunne nemlig tenkt meg å sett kampen, men gidder ikke sitte oppe til 02.30.

Kampen begynner 20.45 og sendes direkte på TV2 Sport og TV4, så nei, sendingen til TV2 i natt er opptak.

Ok, får finne frem TV4 da. Takk skal du ha.

Lenke til kommentar
Jeg har også Altibox. Du får ikke sett de kampene på TV2 Sport nei, men du har vel TV4 da siden den ligger i grunnpakken til Altibox? Da får du sett så og si alle kamper.

 

 

Oh my, og her bestilte jo jeg TV2sport for å få med meg noen ekstra kamper. Jaja, ny telefon for å avbestille etter helgen :o

 

Får vel passe litt bedre på neste gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...