Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Kanskje litt tidlig, men det er under ett år til så jeg tar sjansen (tiden får så fort for tida).

 

Hovedgrunnen til at jeg oppretter denne tråden er noen spørsmål jeg lurer på. I følge NRK er EM biletter gyldige som reisebevis mellom de to landene. Det er fantastisk hvis det stemmer (noe det sikkert gjør).

 

Mitt spørsmål er: Kan man skaffe seg flere billetter? Jeg har ingen, men har tenkt å reise ned med fattern og mine to lille brødre for å se et par kamper.

 

Må vi ty til svartebørs? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 11 måneder senere...

Tyskland :love:

 

Fankern! 2-2 i privatkamp mot Hvite-Russland nå... Skal sies at det er et ganske eksperimenterende tysk lagoppstilling med mye bytter, men det burde likevel vært en grei seier å ta. Marko Marin har dog vært meget positiv, håper å få se mer til han i løpet av sommeren :)

Lenke til kommentar

For de som ikke har fått med seg:

 

Group A: Czech Republic • Portugal • Switzerland • Turkey

Group B: Austria • Croatia • Germany • Poland

Group C: France • Italy • Netherlands • Romania

Group D: Greece • Russia • Spain • Sweden

 

Er klare gruppefavoritter i alle unntatt gruppe C: Portugal, Tyskland og Spania.

Gruppe C står det mellom tre land: Nederland, Italia og Frankrike.

Lenke til kommentar
For de som ikke har fått med seg:

 

Group A: Czech Republic • Portugal • Switzerland • Turkey

Group B: Austria • Croatia • Germany • Poland

Group C: France • Italy • Netherlands • Romania

Group D: Greece • Russia • Spain • Sweden

 

Er klare gruppefavoritter i alle unntatt gruppe C: Portugal, Tyskland og Spania.

Gruppe C står det mellom tre land: Nederland, Italia og Frankrike.

 

Burde bli grei skuring for Portugal, Spania og Tyskland ja. Tror nok Italia går seirende ut av C, mens det blir jevnt mellom Nederland og Frankrike, selv om jeg skulle ønske det var de to som kom videre :)

Men hvem blir årets overaskelse mon tro? =P

Lenke til kommentar

Kan det være fordi de tapte finalen i EM2004, samt kom til semifinale i VM2006? I tillegg så har mange av spillerne fra 2006 blitt eldre nå.

 

Selv venter jeg spent på disse tre:

 

Polen - vant gruppen sin, uten at det var noen veldig sterke nasjoner med, sett bort ifra Portugal. (2.plass)

 

Tsjekkia - vant gruppen sin, uten at det var noen veldig sterke nasjoner med, sett bort ifra Tyskland. (2.plass)

 

Kroatia - var overlegne i sin gruppe, og slo tilogmed ut England (3.plass). Ellers kun Russland (2.plass) som var noe utfordring i den gruppen.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg stort til EM. Skal få sett det meste av interessante kamper, selv om jeg går glipp av noen kamper innimellom på grunn av jobb samt den siste kvartfinalen og en semifinale på grunn av ferie. Min store favoritt når hverken England eller Norge er med, er definitivt Spania, både fordi jeg alltid har hatt sansen for landet, kulturen og språket, og ikke minst fordi hele fire Liverpool-spillere er med i troppen. Jeg håper også at Fernando Torres får et knallmesterskap og blir toppscorer. Jeg tror Spania vil komme langt, men i og med at de har for vane å skuffe når det gjelder så mest i mesterskap, er jeg langt ifra sikker på at de vinner, men de er én av favorittene hvert fall.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...