Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Italia vinner, du hørte det først her. De slår Portugal i finalen evt. semifinalen.

 

Sa også før VM06 at Italia kom til å vinne :)

Hva er sjansen for at ett lag tar VM gull og så vinner EM gull to år etter? jeg anser den som ganske liten ihvertfall, ettersom de ble ganske utspilt av Frankrike i 3/4 omgangeri finalen. De er ikke gode nok til det

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Italia vinner, du hørte det først her. De slår Portugal i finalen evt. semifinalen.

 

Sa også før VM06 at Italia kom til å vinne :)

Hva er sjansen for at ett lag tar VM gull og så vinner EM gull to år etter? jeg anser den som ganske liten ihvertfall, ettersom de ble ganske utspilt av Frankrike i 3/4 omgangeri finalen. De er ikke gode nok til det

 

Frankrike 98 / 00 er et godt eksempel.

 

Selvsagt er de gode nok til det, men jeg anser sjansene utrolig svekket nå, siden Cannavaro ble skadd, og Nesta har gitt seg.

Lenke til kommentar
Italia vinner, du hørte det først her. De slår Portugal i finalen evt. semifinalen.

 

Sa også før VM06 at Italia kom til å vinne :)

Hva er sjansen for at ett lag tar VM gull og så vinner EM gull to år etter? jeg anser den som ganske liten ihvertfall, ettersom de ble ganske utspilt av Frankrike i 3/4 omgangeri finalen. De er ikke gode nok til det

 

Frankrike 98 / 00 er et godt eksempel.

 

Selvsagt er de gode nok til det, men jeg anser sjansene utrolig svekket nå, siden Cannavaro ble skadd, og Nesta har gitt seg.

Ja er egentlig enig men jeg har full tro på Barzagli/Gamberini. Gamberini har storspilt gjennom sesongen, det samme gjelder ikke med Barzagli som har slitt litt denne sesongen men er fortsatt i verdensklasse.

Lenke til kommentar

Portugal vinner, mark my words. Holland er også en kandidat til gullet, men er litt for dårlig bakover til å gå hele veien.

 

Deco, Veloso, Moutinho, Nani, Quaresma, Postiga (personlig favoritt) og Simão rockes the boat. I'll say no more...

 

Italia flopper stort og ryker i gruppespillet btw.

 

Edit:

 

1) Spanske kommentatorer er best. GOOOOOOOOOOOLLLLLLLLL!

2) EM's store spiller blir: Nani (ja, du leste rett)

3) Toppscorer: Nistelrooy

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Totti har "aldri" vært god for Azzurri.

 

Jeg skrev dog at Italia kom til å vinne før Cannavaro ble skadet, jeg tviler egentlig nå, men jeg får være mann og stå for det jeg sier :) Hehe. Barzagli - Matrix er rimelig bra stopperpar det også :)

 

Tror også Les Blues ryker ut i gruppespillet, bak Azzurri og Oranje :)

Lenke til kommentar

haha. Matrix rekker vel å bli utvist en gang eller to iløpet av Em ;)

 

Jeg er blant de få (later det til :p) som liker matrix veldig godt. Ikke bare fordi han er god (undervurdert av mange), men muligens også fordi jeg mislikte Zidane intenst. Tilga han aldri for 98' finalen mot Brasil, siden jeg var og er stor fan av brasil på landslagssiden. Husker jeg gråt den kvelden... Dessuten spillte han for Juventus OG Real Madrid, to klubber jeg lite til overs for.

Lenke til kommentar

Når jeg ser gruppen til Portugal er det en sjanse for at de ikke kommer til kvarten engang.

Sveits spiller på hjemmebane,og slike lag gjør det uskalig bra i Em.

Tjekkia er også god, og tyrkia er heller ei barnemat.

 

Vinner Sveits førstkampen mot Tjekkia imorgen så er de videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...