Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Jeg trodde 5. div-kampen mellom Halsnøy og Rubbestadneset var lavmål igår, men så var jo ikke landslaget så mye bedre. Mye mindre vinnervilje, men litt bedre teknikk.

Lenke til kommentar

Syns det norske landslaget skal trene mer på mental styrke. de må jo ville vinne for å vinne. kan ikke bare gi opp før kampen er ferdig. hvis de får sterkere mentalitet og nekter å gi opp så vinner de nok.

 

sånn som det er nå har ingen på det norske landslaget vilje til å vinne. mulig det er noen negative på landslaget som trekker sure miner hos resten på laget.

Lenke til kommentar
Hangeland suspendert mot Nederland. :cry:

Haha, DA er den bittelille sjansen for å greie et resultat mot Nederland ute. Og vi vet hva som skjer om Nederland ikke blir beseiret; da er Norge ute av kvaliken...

 

Og på toppen av det hele var det ikke kort, egentlig.

Endret av Attityd
Lenke til kommentar

pokker! carew var så nærme med å score. Nei, dette var en dårlig kamp. Var jo ingen som gadd å følge opp heller, skøyt bare høye passninger til carew fremme og han var helt alene. De andre kom joggendes etter.. Skulle gidd huseklepp mer spilletid.. jaja. Skal norge spille mot makedonia på ullevål og ? evt når ?

 

Ka kanal og klokkeslett går nederland norge på onsdag?

Endret av andre3028
Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt troen :) selv uten Hangeland, mot Nederland. Nederland har ingenting å spille for, og vil sannsynligvis gå for å underholde og angripe. Vi må ta de overgangene vi får, og holde tett bakover. Jeg ønsker å se Huseklepp fra start mot Nederland, fordi han har rett og slett et mye høyere bunnivå enn Braaten som alltid spiller på marginer (en tunnel her og en tunnel der), og når han ikke får det til så ødelegger det bare alt. Wæhler og Fevang mot Nederland muligens?

Lenke til kommentar

Huseklepp, etter å ha imponert så mye for Brann, burde ha fått mye mer tid i dag om ikke plass i startoppstillingen. Innsats har han også. Han viser jo også at han burde ha fått spilt mer når han kommer innpå og virker mer farlig enn absolutt alle andre var gjennom hele kampen. Starter ikke Huseklepp mot Nederland, nei, da er det ikke vits.

Lenke til kommentar
Dessverre spilles fotball VM 2010 uten Norge.

 

 

de har vel ikke kommet langt selv om de har kommet med slik de spiller.. noen som vet hvor mange mål carew har skåret for norge eller? Greitt at carew er en dyktig spiller men han lager no ALDRI mål for norge? ny spiss på høy tid. (snakker ikke bare om denne kampen)

Lenke til kommentar

jeg er ikke en fotball ekspert på noen måte, men vil no tro at det er flere spillere enn carew som holder et visst nivå. Du som sikker er mer inntrisert i fotball enn meg kan da fortelle hvor mange mål carew har laget for norge og om det tallet du kommer opp med er et godt nokk tall for en spiss som har spillt x antall kamper for landslaget.

 

Sier på INGEN måte at carew er det eneste problemet men synest faktisk at han ikke presterer på landslaget og har derfor lite der å gjøre.

Lenke til kommentar
Dessverre spilles fotball VM 2010 uten Norge.

 

Jeg klarer meg fint uten fotball-VM uten Norge. 98 var bra, men dagens lag har lite å stille opp med det laget som spilte seg til 8-dels da. Da er det like greit med et annet lag som spiller offensiv og kreativ fotball, og ikke Norge som legger seg bakpå og skaper nada imot Makedonia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...