Gå til innhold

Compal m/Santa Rosa (LES 1.POST!)


Har din Compal vært inne til reperasjon?  

185 stemmer

  1. 1. Har din IFL90(+) vært på reperasjon?

    • Ja
      31
    • Nei
      62
    • Har ikke IFL90(+)
      92
  2. 2. Har din IFT100 vært inne til reperasjon?

    • Ja
      9
    • Nei
      14
    • Har ikke IFT100
      162


Anbefalte innlegg

Og husk og installer lydkortet først. Måtte reinstallere windows da jeg fikk problemer med at lyddriverene ikke ville installeres.

aha! Fikk du denne feilmeldingen?:

Realtek HD LydDriver mislykkes !!
Har ikke fått til lyddriverene jeg heller... Samme feilmeldingen du fikk? I så fall har jeg jo en løsning ved å reinstallere :)

 

Har kjørt noen uker uten lyd nå siden jeg fikk PCen - men har ikke nå på sommeren hatt behov for lyd så har ikke giddet å stresse heller...

 

- Amund

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må ha 64bit OS for å bruke 4GB ja.

9122422[/snapback]

 

 

Ai.. hvordan fungerer vista 64 bit? Er det den utgaven folk har problemer med å finne ordentlige drivere til?

9122470[/snapback]

 

Nonononono...

 

Hvor står det at man må ha 64bit os for å få 4GB ram? :p

Du får 4GB i Vista 32bit, og du kan få 4GB i XP etter litt tweaking. (Søk etter dette selv.)

 

Edit: Hold deg unna 64bit OS, bare krøll... Jeg hadde ihvertfall ikke annet enn problemer med drivere og software til drivere når jeg hadde Vista Ultimate 64bit. (Lyd og skjermkortdrivere).

Endret av roy_nor
Lenke til kommentar

Var det jeg egentlig trodde ja, men fant ikke noe info på microsoft sine håpløse sider.. Handler uansett med 4 gb ram.

 

Et lite spørsmål:

 

Følger det med strømadapter / lader til maskinen, eller må jeg kjøpe dette i tillegg?

Endret av andesam
Lenke til kommentar

Hei sann..

Nå er det akkurat 14 dager siden jeg bestilte ifl90+. Det har stått behandlet i minst en uke.. Noe som vet når jeg kan regne med å få den? Sendte e post til multicom etter bestilling og lurte på når jeg kunne regne med å få den. De sa 14 dager, men har ikke sett snurten til den...

Er lei av å vente :hrm:

Lenke til kommentar
Sitter med min nye IFL91 nå, og er generelt sett storfornøyd.. Men en ting irriterer meg litt, det er "svikt" i venstre side av tastaturet.. Virker som det ikke er helt fast.. Vanskelig å forklare! Andre som kjenner til problemet?

9127786[/snapback]

 

Hadde samme på min.. Er litt irriterende ja, hvorfor det er sånn aner jeg ikke :/

Lenke til kommentar

Er storfornøyd med min IFL91, men er enig i at deler av tastaturet kan virke litt svakt. Anbefales!

 

EDIT: Ang, drivere følger det med på kjøpet. Men, jeg hadde problemer med å installere de på et 32bits VISTA. Null problem på 64bit, selvfølgelig.

Endret av wrangler
Lenke til kommentar
Hei sann..

Nå er det akkurat 14 dager siden jeg bestilte ifl90+. Det har stått behandlet i minst en uke.. Noe som vet når jeg kan regne med å få den? Sendte e post til multicom etter bestilling og lurte på når jeg kunne regne med å få den. De sa 14 dager, men har ikke sett snurten til den...

Er lei av å vente :hrm:

9127594[/snapback]

 

Snakk om 14 virkedager...

Lenke til kommentar
Kan jeg benytte meg av angrefrist når dataen ikke virker såfremst det ikke har gått 14 dager?

9128765[/snapback]

 

Ja. Men, du bør være oppmerksom på at når det gjelder slike tilvirkningskjøp, der butikken setter sammen maskinen etter dine spesifikasjoner, har de anledning til å ta et lite mellomlegg for disse kostnadene når du bruker angreretten. Tror det ligger på 500 kroner eller noe slikt.

Lenke til kommentar
Kan jeg benytte meg av angrefrist når dataen ikke virker såfremst det ikke har gått 14 dager?

9128765[/snapback]

 

Ja. Men, du bør være oppmerksom på at når det gjelder slike tilvirkningskjøp, der butikken setter sammen maskinen etter dine spesifikasjoner, har de anledning til å ta et lite mellomlegg for disse kostnadene når du bruker angreretten. Tror det ligger på 500 kroner eller noe slikt.

9128970[/snapback]

Pluss at du ikke får tilbake pengene for frakt, tror jeg. Det kan være lurt å heve kjøpet, slik jeg nå har gjort. Venter dog på svar fra Multicom.

Endret av Synthem
Lenke til kommentar
Kan jeg benytte meg av angrefrist når dataen ikke virker såfremst det ikke har gått 14 dager?

9128765[/snapback]

 

Ja. Men, du bør være oppmerksom på at når det gjelder slike tilvirkningskjøp, der butikken setter sammen maskinen etter dine spesifikasjoner, har de anledning til å ta et lite mellomlegg for disse kostnadene når du bruker angreretten. Tror det ligger på 500 kroner eller noe slikt.

9128970[/snapback]

Pluss at du ikke får tilbake pengene for frakt, tror jeg. Det kan være lurt å heve kjøpet, slik jeg nå har gjort. Venter dog på svar fra Multicom.

9128999[/snapback]

 

Ja, jeg har ikke lyst at de skal reparere dataen, jeg skal ha penger. Og det skal ikke være noe problem å heve kjøpet? Skal ringe dem i morgen før jeg sender tilbake pakken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...