Gå til innhold

Compal m/Santa Rosa (LES 1.POST!)


Har din Compal vært inne til reperasjon?  

185 stemmer

  1. 1. Har din IFL90(+) vært på reperasjon?

    • Ja
      31
    • Nei
      62
    • Har ikke IFL90(+)
      92
  2. 2. Har din IFT100 vært inne til reperasjon?

    • Ja
      9
    • Nei
      14
    • Har ikke IFT100
      162


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg brukte angreretten, de trakk 700kr fra totalbeløpet som de beholdt selv.

9129158[/snapback]

Måtte du betale for returfrakten?

 

Om man ikke kan heve kjøpet uten å gi de tre forsøk på å fikse det, tenker jeg at jeg benytter meg av 14 dagers full returrett. 700 kroner fra eller til, får bare gå når jeg ikke fornøyd. Usj.

Endret av Synthem
Lenke til kommentar

Har nå hatt maskinen i rundt 3 uker, og jeg er KJEMPEFORNØYD!

 

Har 2,2Ghz, WSXGA+, 4Gb RAM, 160 GB 7200 disk + Vista Ultimate.

 

Fikk rundt 3000 poeng i 3D mark 06 rett etter installasjon, og har ikke oppdatert driverne etter det. Skal reinstallere maskinen ganske snart med nye drivere.

 

Batteritiden er meget bra, tastaturet er nydelig å skrive på, merker OVERHODET ingen svikt i karosseriet og vifta er nesten ikke hørbar.

 

Eneste minus er "pianolakken" på lokket.... Der samler det seg noe utrolig med fingeravtrykk...

 

Har også 2 ukjente enheter i device managern, men jeg vil anta a dette er WOW knappene, som jeg rett og slett driter i.

 

Alt i alt vil jeg si meg skikkelig fornøyd. Designen er noe kjedelig, men stilren. Jeg var uansett ikke på jakt etter noe fancy shit :p

Lenke til kommentar

Jeg har noen spørsmål om min IFL90+:

 

1. Når jeg skrur på dataen som kommer det opp en feilmelding: TODO <file description> har sluttet å virke, og da så går det bare ann å lukke programmet. Går det ann å fikse dette? Er det viktig eller skal jeg bare glemme det?

 

2. Webcamen funker i msn, men hvordan tar man bilder med den?

 

3. Driveren for fingeravtrykkleseren er installert, men hvordan får jeg den til å funke? Er det ett program som skal installeres, eventuelt hvilket? hHordan får jeg den til å brukes som sånn innloggings greie for windows?

 

4. Hva er Wow video og Wow audio. Hvilket program får dem til å funke?

 

OS: Windows Vista Home Premium 32bit.

Endret av Sindre14
Lenke til kommentar
Jeg har noen spørsmål om min IFL90+:

 

1. Når jeg skrur på dataen som kommer det opp en feilmelding: TODO <file description> har sluttet å virke, og da så går det bare ann å lukke programmet. Går det ann å fikse dette? Er det viktig eller skal jeg bare glemme det?

 

2. Webcamen funker i msn, men hvordan tar man bilder med den?

 

3. Driveren for fingeravtrykkleseren er installert, men hvordan får jeg den til å funke? Er det ett program som skal installeres, eventuelt hvilket? hHordan får jeg den til å brukes som sånn innloggings greie for windows?

 

4. Hva er Wow video og Wow audio. Hvilket program får dem til å funke?

 

OS: Windows Vista Home Premium 32bit.

9134129[/snapback]

 

Svarer på alle untatt nr.2

 

1. Har samme problemet, men har ikke giddet å bry meg i og med at PCen funker fint

 

3. du må installere programmet som er i en undermappe i drivermappen, husker ikke nøyaktig hvor, men den skulle ikke være vanskelig å finne...

 

4. Knapper som lar deg velge mellom en håndfull lyd- og bildeinstillinger.

Lenke til kommentar
Takker for svar, det har hjulpet mye.

 

Men vet noen hva det programet til fingeravtrykkleseren heter? Har ikke de vanlige driverne siden jeg har home premium 32 bit, og fikk bare med ultimate 64 bit.

9134680[/snapback]

 

Finner det muligens i denne: http://www.compal.com/Download/NB/IFL90_91...river%20&%20AP/

 

Det er den samme driveren som fulgte med CDen. Det kan også være mye nyttig i FAQen, du finner link til den i førstepost.

Lenke til kommentar
Takker for svar, det har hjulpet mye.

 

Men vet noen hva det programet til fingeravtrykkleseren heter? Har ikke de vanlige driverne siden jeg har home premium 32 bit, og fikk bare med ultimate 64 bit.

9134680[/snapback]

 

Finner det muligens i denne: http://www.compal.com/Download/NB/IFL90_91...river%20&%20AP/

 

Det er den samme driveren som fulgte med CDen. Det kan også være mye nyttig i FAQen, du finner link til den i førstepost.

9134942[/snapback]

 

Der var det mass filer, vet du hvilken det er?

Lenke til kommentar

Odovacer,

Så vidt jeg vet trenger du ikke noen spesielle drivere når det kommer til linux

Men hvis du har et integert webcam finnes det ikke linux-drivere til det enda, så vidt jeg har forstått. Ihvertfall til ubuntu.

Aner ikke når det kommer til fingeravtrykk-leseren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...