Gå til innhold

Compal m/Santa Rosa (LES 1.POST!)


Har din Compal vært inne til reperasjon?  

185 stemmer

  1. 1. Har din IFL90(+) vært på reperasjon?

    • Ja
      31
    • Nei
      62
    • Har ikke IFL90(+)
      92
  2. 2. Har din IFT100 vært inne til reperasjon?

    • Ja
      9
    • Nei
      14
    • Har ikke IFT100
      162


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det ikke er to forskjellige OS på som er problemet ditt vil jeg tro at du finner den andre partisjonen her:

 

Kontrollpanel -> Administrative Tools -> Computer Management.

 

I venstremenyen til vinduet du da får opp skal du finne "Disk Management" under "Storage".

 

Forhåpentligvis finner du partisjon 2 der og da er det i så fall bare å høyreklikke på den og velge formater :) Så vil den dukke opp i utforsker/min datamaskin.

 

OBS! Dette er oppskrift i XP. Veit ikke hvor mye microsoft eventuelt har rotet om på ting til Vista....

 

- Amund

Endret av amundsf
Lenke til kommentar
Hvis det ikke er to forskjellige OS på som er problemet ditt vil jeg tro at du finner den andre partisjonen her:

 

Kontrollpanel -> Administrative Tools -> Computer Management.

 

I venstremenyen til vinduet du da får opp skal du finne "Disk Management" under "Storage".

 

Forhåpentligvis finner du partisjon 2 der og da er det i så fall bare å høyreklikke på den og velge formater :) Så vil den dukke opp i utforsker/min datamaskin.

 

OBS! Dette er oppskrift i XP. Veit ikke hvor mye microsoft eventuelt har rotet om på ting til Vista....

 

- Amund

9102921[/snapback]

 

Takker nok en gang.. Jeg fikset problemet med at den ikke ville skru seg på.. Jeg slo hardt i tastaturet på høyre øvre hjørne og dermed funket den som den skulle..

Men jeg lurer fortsatt hva de to ukjente enhetene er..

 

Edit: Leif

Endret av Calvinator
Lenke til kommentar
Takk! Fikk det til, men var bare å trykke på numlock tasten  ;) hehe..

Etter at jeg innstalerte drivere og slik, slutta scollen på touchpaden å funke, noen som veit?

9063468[/snapback]

Fant du ut av det? Har samme problem nå... Scrollen på touchpaden funker ikke. Finner heller ingen innstillinger for denne noe sted. :hmm:

Lenke til kommentar
Takk! Fikk det til, men var bare å trykke på numlock tasten  ;) hehe..

Etter at jeg innstalerte drivere og slik, slutta scollen på touchpaden å funke, noen som veit?

9063468[/snapback]

Fant du ut av det? Har samme problem nå... Scrollen på touchpaden funker ikke. Finner heller ingen innstillinger for denne noe sted. :hmm:

9103189[/snapback]

 

reboot? =) funker hver gang for meg. :p

Lenke til kommentar
Takker nok en gang..

 

Bare hyggelig :)

 

 

Over til noe helt annet:

 

Syns fortsatt informasjonstråden er noe tynn spesielt på "Tester, Inntrykk & Erfaringer og Kompatibilitet", "Drivere og annen nyttig software" og "Guider".

 

Jeg bøyer meg i støvet for dere som har hjulpet til med tips så langt :w00t: - desverre er det alt for få av dere. :ph34r:

 

Så har DU informasjon som mangler i informasjonstråden. Send meg en pm ASAP! :thumbup:

 

 

 

Hvilke positive/negative erfaringer går igjen i tråden her? Har du erfart noe av det som går igjen i tråden? Har du opplevd noe vesentlig som ikke er nevnt i tråden før? Har du linker til bedre drivere enn de som det er linket til i informasjonstråden nå? Hva med f.eks. laptopvideo2go-driverene? Er de å anbefalle? Bør de være med i informasjonstråden? Direktelink? Andre drivere?

 

Har du et problem som du kunne laget en guide på? Har du testet kompatibilitet mot noen store spill? Funka det? Hvilken kvalitet kunne du spille på? Mot andre ressurskrevende programmer som du har testa? Linuxproblemet: Noen som har forsket noe mer på det? Finnes det noen løsning? Vil det komme en løsning?

 

Finnes det noen andre tester dere ut enn dinside.no testen? (Fortrinnsvis på norsk/svensk/dansk/engelsk :tease: ) Hva med IFL90: Er skjermkortet på denne lavere klokket enn på IFL90+? Eller er det bare minne på skjermkortet som skiller de to skjermkortene i de to PCene? Og hvordan ble det egentlig: Er skjermkortet i IFL90+ underklokket som i HEL80? Hvordan er ytelsen mot Zepto 6224/6625? Mot andre relevante PCer som F.EKS. den asus'en? Ytelsesforskjeller ved orginal/klokket?

 

Og om du har IFL90+, IFL90, IFL91 eller IFT00 spiller selvsagt ingen rolle. Informasjonstråden er for alle disse PCene! Og når det gjelder de av PCene som her ikke er testet hadde det jo vært kjempe med noen erfaringer av typen: Batteritid? (for IFT00: husk å oppgi hvilket batteri), Ytelse?, Varmeutvikling?, Støynivå? osv.

 

Listen med spørsmål er endeløs. Flytt musa kjappere en svint til "opprett ny pm" NÅ. Jeg stoler på at det er DU som er kilden til at informasjonstråden vil forbedre seg ytterligere! DU JA! For jeg kan garantere at en nyttig "ting" - JA DET VET DU OM!

 

Informasjon som blir sendt meg er det fint om enten er satt opp ferdig eller er linket direkte til. Dette fordi jeg selvsagt også har andre ting å drive med :) Har du en kilde er det selvsagt et pluss men absolutt intet krav!

 

- Amund

Lenke til kommentar

Hvis du spiller et spill der du bruker Ctrl ofte så er det ganske ekkelt, siden det tar litt lengere tid å nå knappen osv, men ellers er det ikke noe stort. Har du tenkt til å spille CS så kan du glemme å gjøre det på et laptop tastatur for å si det slikt, da bytter du til et eksternt tastatur.

 

Intensive spill der du bruker Ctrl = Ekkelt

Spill der du bruker Ctrl, men ikke mye = Helt normalt

 

Du kan også bare bytte Ctrl til en annen tast, no problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...