Gå til innhold

Compal m/Santa Rosa (LES 1.POST!)


Har din Compal vært inne til reperasjon?  

185 stemmer

  1. 1. Har din IFL90(+) vært på reperasjon?

    • Ja
      31
    • Nei
      62
    • Har ikke IFL90(+)
      92
  2. 2. Har din IFT100 vært inne til reperasjon?

    • Ja
      9
    • Nei
      14
    • Har ikke IFT100
      162


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke noe nedtelling her. Hva er powerplan?

9138204[/snapback]

 

Med "nedtelling", så mener jeg hvor mange prosent batteri det er igjen etter en hvis tid. Hvis man med jevn belastning tenker seg at denne er proporsjonal med hvor lenge man bruker PCen på batteri, vil ca 65% etter 1,5 time tilsi at man er fri for strøm etter ca 4 timer.... :hmm:

 

Powerplan eller strømstyringsplan (tror jeg det norske er?), er hvordan PCen fungerer når du kjører på batteri vs med strømkabelen i. I Vista ser du dette ved å trykke på batteriikonet i systray eller i kontrollpanelet under Power Options (eller strømstyring på norsk).

 

 

Jeg har ikke testet batterikapasiteten på min PC ennå. Er det forresten noen som vet hvordan de tester dette hos f.eks Din Side eller HW.no? Er det noe program for dette?

Lenke til kommentar
Når bestilte du den? Jeg ble fortalt jeg skulle få min i slutten av juli, og den er enda ikke sendt.

 

Jeg snakka med multicom i dag om når jeg kunne vente laptopen i posten. Det kommer ikke flere før til uka, om de da mener mandag eller fredag er ikke godt å vite :hmm:

 

Anyway, jeg bestilte min 18/07.

Lenke til kommentar
Jeg har funnet en død piksel! Kan jeg kreve reparasjon på garanti??

9148926[/snapback]

 

Nei, tror du må opp i 10 døde før du kan få det fikset, ikke sikker.

9149114[/snapback]

 

Ops! der datt den i gulvet :p Da manglet jeg bare 3 døde.

 

Den døde pikselen sitter nederst til venstre så jeg ser den ikke ved vanlig bruk, men litt irriterende å vite at man faktisk har en død piksel. Med tanke på salg av laptopen senere.

Lenke til kommentar
EDIT: Hva er statusen på din bestilling, brutality? "Til behandling" eller "behandlet"?

 

Statusen min er "Behandlet".

Da jeg snakka med multicom i dag fortalte de at når statusen er "Behandlet", så kan det like gjerne bety at de venter på deler eller holder på og bygge laptopen. Men i de tider vi bestilte så trodde nok multicom at nytt parti ville komme 25.Juli, men så har det blitt utsatt til begynnelsen av august av en eller annen grunn.

De fortalte meg at jeg vil få laptopen i begynnelsen av August. tipper mellom 4-7 Aug.

Lenke til kommentar

Jeg fikk min maskin på mandag og er nå veldig fornøyd, bortsett fra en ting. Hodetelefonutgangen ser ikke ut til å virke. Hvis jeg plugger i hodetelefoner bytter vista volummikser over til hodetelefon, noe som den sikkert skal gjøre. Problemet er bare at det kommer ikke lyd i hodetelefonene, men hvis jeg lytter nøye så kommer det svak lyd fra høytalerene. Andre som har et slikt problem? Det er vel ikke så mye annet å gjøre enn å levere inn maskinen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...