Gå til innhold

Compal m/Santa Rosa (LES 1.POST!)


Har din Compal vært inne til reperasjon?  

185 stemmer

  1. 1. Har din IFL90(+) vært på reperasjon?

    • Ja
      31
    • Nei
      62
    • Har ikke IFL90(+)
      92
  2. 2. Har din IFT100 vært inne til reperasjon?

    • Ja
      9
    • Nei
      14
    • Har ikke IFT100
      162


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er 64-bits Vista installert og jeg får prøve mine 4GB for første gang.

Det først på tapetet var S.T.A.L.K.E.R: Shadow Of Chernobyl. Dette greide PCen uten lagg på maks grafikk i full oppløsning. Dette var stor forbedring fra 32 bit, da jeg måtte ned i medium-low på (1280*1024). Tror driverne til Vista 64-bit er litt mer gjennomførte enn de til 32-bits versjonen.

 

Jeg må få legge til at jeg i bakgrunnen hadde Msn messenger, Azureus, Media player, kopiering av filer til ekstern harddiksk og 3-4 mapper oppe samtidig som jeg kjørte spillet uten lagg :!:

 

To ord fra meg: For-NØYD

Lenke til kommentar
Jeg syns jeg har dårligbatteri levetid. :( Har 9 cellers og nå har jeg sittet på pcen i over en time og 50% strøm er allerede borte. Kun msn, internett, litt musikk og middels lysstryke på skjermen. XP.

 

Anyone?

9120647[/snapback]

 

Jeg klapsa pcen igjen på 50% og tok den opp nå, va var den på 35% :(

Endret av kezoom
Lenke til kommentar

Sitter og teller på knappene om jeg skal bestille en IFL 90+ nå.. Et oppsett med 2 ghz, 4gig ram, 250gb hdd koster 13500. Virkelig ikke gal pris spør du meg!

 

Har ikke funnet noen bedre alternativer etter en del timers kikking på internet, så jeg tviler egentlig på at jeg finner det.

 

Håper det blir en forbedring fra maskinen jeg har nå; amd 3200+ og radeon 9800pro :p

Lenke til kommentar
Sitter og teller på knappene om jeg skal bestille en IFL 90+ nå.. Et oppsett med 2 ghz, 4gig ram, 250gb hdd koster 13500. Virkelig ikke gal pris spør du meg!

 

Har ikke funnet noen bedre alternativer etter en del timers kikking på internet, så jeg tviler egentlig på at jeg finner det.

 

Håper det blir en forbedring fra maskinen jeg har nå; amd 3200+ og radeon 9800pro :p

9121935[/snapback]

 

Ta den med 2.2Ghz og du har samme pc som meg :D

Lenke til kommentar

Nå har jeg mer eller mindre bestemt meg. IFL 90+, 4gb ram, 160gb 7200 hdd, 9 cellers batteri. Det eneste jeg vipper på et prosessoren, skal minst ha 2 ghz, men er det verdt 672,- for 200mhz ekstra?

 

En ting til. Dersom jeg velger å installere win xp 32 bit edition på maskinen, vil det være mye styr å få på plass alle driverne? (virker som mange har hatt problemer med dette..)

Lenke til kommentar
Nå har jeg mer eller mindre bestemt meg. IFL 90+, 4gb ram, 160gb 7200 hdd, 9 cellers batteri. Det eneste jeg vipper på et prosessoren, skal minst ha 2 ghz, men er det verdt 672,- for 200mhz ekstra?

 

En ting til. Dersom jeg velger å installere win xp 32 bit edition på maskinen, vil det være mye styr å få på plass alle driverne? (virker som mange har hatt problemer med dette..)

9122225[/snapback]

 

Er ikke styr hvis du bruker di orginale driverene det har vært linket til her. Og husk og installer lydkortet først. Måtte reinstallere windows da jeg fikk problemer med at lyddriverene ikke ville installeres.

Lenke til kommentar

Har alle drivere i orden nå.. Bare å bruke medfølgende dvd med drivere pluss en kjapp tur innom laptopvideo2go.com

 

Har et problem nå. Fingeravtrykk-programmet ligger i systray og tar opp 3.5GB av rammen min :nei: Avslutter da programmet og alt glir tilbake til normalt..

Hva skyldes dette?

 

Edit: Prøver å oppdatere med nye drivere fra compal.com

Endret av Calvinator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...