Gå til innhold

Compal m/Santa Rosa (LES 1.POST!)


Har din Compal vært inne til reperasjon?  

185 stemmer

  1. 1. Har din IFL90(+) vært på reperasjon?

    • Ja
      31
    • Nei
      62
    • Har ikke IFL90(+)
      92
  2. 2. Har din IFT100 vært inne til reperasjon?

    • Ja
      9
    • Nei
      14
    • Har ikke IFT100
      162


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får ikke WLAN til å fungere i ubuntu (jeg kan egentlig ikke så mye om linux). Noen som har fått det til å fungere i linux?

9135497[/snapback]

Om du ikke allerede har gjort det, ta en titt her. Der skal det finnes drivere, men hvordan de installeres vet jeg ikke.

 

Får ikke WLAN til å fungere i ubuntu (jeg kan egentlig ikke så mye om linux). Noen som har fått det til å fungere i linux?

9135497[/snapback]

 

får du linux på pcen? Har prøvd mange distroer, men får faen ikke til å legge inn linux!

9135665[/snapback]

 

Jeg kan istemme at det er et slit å få denne maskinen til å funke med Linux. Hadde jeg visst det på forhånd, så hadde jeg ikke kjøpt den. Etter å ha prøvd et dusin forskjellige distroer er det kun Mandriva jeg har fått til å virke, og da haltende, og partisjoneringen er fortsatt ikke som den skal. Videre sliter jeg også med å få til WLAN.

Endret av Me sjøl
Lenke til kommentar
Nå har jeg sittet på pcen i en og en halv time med middels lysstyrke og kun surfing og msn. Og nå er batteriet på 65%. Er dette normalt? Mistenker at batteriet mitt er noe galt med.. :(

9136431[/snapback]

 

1,5t og 65% høres omtrent normalt ut etter mine erfaringer. Hva slags strømstyring (powerplan) kjører du, og hvor lenge klarer du maksimalt å kjøre på batteri da?

 

Hvis "nedtellingen" på batteriet stemmer (og det gjør det vel aldri?), så vil du vel "teoretisk" kunne klare ca 4 timer da :whistle:

Endret av TheHead
Lenke til kommentar
Er ikke veldig inne i dette, men vil anta du må "opplyse" windows om at det er en bærbar pc (noe windows antagelig finner ut av selv) slik at harddisken ikke brukes unødvendig, prosessoren blir klokket ned når det ikke trengs kraft ol.

9138881[/snapback]

 

Dette skjer automatisk i Windows 2000 og XP. vil ikke tro at Vista er dårligere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...