Gå til innhold

Prison Break Sesong 3 - med spoilere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ganske trøtt nå, så jeg orker ikke å skrive så veldig mye, men jeg må si det var en fantastisk episode. FOX har ikke bekreftet om dette var sesongfinalen eller vinterfinalen, men det hadde ikke gjort meg noe om det var sesongfinale. For meg funket i alle fall denne episoden bra som sesongfinale, siden jeg regner med at neste sesong kommer til å fokusere på Michael som jakter ned The Company, og at Sona forhåpentligvis forsvinner fra serien.

 

Er glad for at McGrady fikk en lykkelig slutt. Det har vært for få lykkelige slutter i PB. Håper T-Bag blir skrevet ut av serien. Selv om han er en av de sterkeste karakterene i PB, føler jeg at han ikke har mer å si for hovedplottet. Kanskje det samme for Sucre og Bellick. De siste minuttene av episoden gav meg gåsehud.

 

Har troen på at neste sesong(?) blir bedre en sesong 3, som var en liten nedtur.

Lenke til kommentar

Utrolig nok likte jeg den gangske godt.

 

McGrady er kanskje den karaktern på serien som hadde den simpleste historien som faktisk gikk gangske greit.

 

T-Bag synes jeg var herlig(måten han drepte Lechero som begynte å bli passe kjedelig og hvordan han tok makten over i Sona), og kan ikke si meg enig i at han burde pakke sakene sine. Han er vel litt viktig hvis de skulle trenge boka også. Sucre har aldri vært så viktig, men vært der siden starten sammen med Bellick og T-Bag.

 

Ærllig talt skjønte jeg ikke hele samtalen med Mahone og Whistler. Men er Mahone liksom blitt et nytt medlem av The Company og hva var det snakket om Sarah?

Lenke til kommentar

Likte også sesongfinalen veldig godt.

 

Dette blir vel starten på Scofields jakt på The Company, og nå som de har fått med seg Mahone tror jeg neste sesong kan bli meget bra.

 

Jeg tror også Sona kommer til å forsvinne fra serien etterhvert, men nå som Bellic, Sucre og T-bag er der så blir det spennende å se hva som skjer videre.

 

Hvem tror dere forsvinner neste sesong?

Lenke til kommentar

Akkurat ferdig med å se episoden nå. En fantastisk episode, de siste minuttene klarte de å skape en helt spesiell stemning, klarer ikke helt å forklare det, men det var veldig fint.

 

Glad for at McGrady fikk sin happy ending.

 

Mahone- fy fa.. jeg likte ham så godt i det siste, en av mine absolutte favoritter i serien, men WTF, han er blitt medlem av the Company??? Jeg hater ham nå, den idioten, etter alt Michael har gjort for ham, etter alt som har skjedd, så velger han igjen å gjøre det som er galt. Å, jeg er så irritert. Men Prison Break er bra sånn sett, de gir karakterene dybde.

 

Sucre, en bedre venn skal man lete lenge etter. Jeg er spent på hva som skjer med ham i neste sesong.

 

Og apropos, neste sesong. Jeg håper virkelig at de lager i hvert fall en sesong til. Det er for mange ubesvarte spørsmål, til at de skal avslutte serien etter dette. Fox våger ikke å ta av serien nå. Jeg vil se Kellerman, jeg vil se heksa Gretchen kastet i Sona (hi-hi :!: ) og jeg vil se sara tilbake gjenforent med Michael, en del av meg håper nemlig på at sara ikke egentlig er død.

 

Go Prison Break!!!!

Lenke til kommentar

Ja, bra at McGrady fikk en happy ending, tror ikke det har skjedd før, hvis vi ser bort fra C-Note. Hele episoden var bra, men det siste minuttet med sangen i bakgrunnen fikk jeg litt frysninger. :p

 

Jaja, håper at det kommer en ny sesong. Men var sikker på at det skulle komme en brå slutt, men det ble det ikke.

Lenke til kommentar
Akkurat ferdig med å se episoden nå. En fantastisk episode, de siste minuttene klarte de å skape en helt spesiell stemning, klarer ikke helt å forklare det, men det var veldig fint.

 

Glad for at McGrady fikk sin happy ending.

 

Mahone- fy fa.. jeg likte ham så godt i det siste, en av mine absolutte favoritter i serien, men WTF, han er blitt medlem av the Company??? Jeg hater ham nå, den idioten, etter alt Michael har gjort for ham, etter alt som har skjedd, så velger han igjen å gjøre det som er galt. Å, jeg er så irritert. Men Prison Break er bra sånn sett, de gir karakterene dybde.

 

Sucre, en bedre venn skal man lete lenge etter. Jeg er spent på hva som skjer med ham i neste sesong.

 

Og apropos, neste sesong. Jeg håper virkelig at de lager i hvert fall en sesong til. Det er for mange ubesvarte spørsmål, til at de skal avslutte serien etter dette. Fox våger ikke å ta av serien nå. Jeg vil se Kellerman, jeg vil se heksa Gretchen kastet i Sona (hi-hi :!: ) og jeg vil se sara tilbake gjenforent med Michael, en del av meg håper nemlig på at sara ikke egentlig er død.

 

Go Prison Break!!!!

Mahone ble jo svikta av scofield fetterne, han er desperat. OG desperate mennesker gjør desperate ting.

Sara sitt hodet var jo avskilt fra kroppen, pluss at hun er i ander serier nå, pluss at det er hele konseptet at hun skal være dø så scofield har noe sysselsette seg med( fange en dama)

Lenke til kommentar

Det må være en av de beste episodene jeg har sett! Michael vs. Susan var helt konge, selv om jeg ikke liker Susan så var hu bra i dag. Syns vi fikk den endelige bekreftelsen på at Michael har blitt ondere i dag, for han ville aldri ha drept noen før. Nå står det kill i panna hans! Linc, Sofia og LJ tror jeg er ferdige i serien nå, de blir i hvertfall ikke mye synlige. T-Bag er på gang igjen og blir spennende å følge han. Syns UTROLIG synd på Sucre, men karakteren hans trengte vel noe nytt. Syns fortsatt at Sucre er unødvendig i serien, men han må få en lykkelig slutt! Bellick syns jeg også har gjort sitt. Han var utrolig denne sesongen, men er nå brukt opp.. Mahone og Whistler kan bli en spennende duo! Digger Mahone!

 

Håper virkelig det blir en ny sesong, det værste er at om de skulle kansellere serien så er avslutningen ok og det er ikke bra! Vi må ha en sesong til!

 

Dagens episode var syk, har tatt seg opp veldig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...