Gå til innhold

Prison Break Sesong 3 - med spoilere


Anbefalte innlegg

Bare ikke gjør noe så du havner i fengsel du også da..

 

 

uff sorry.. lang-dag-på-jobben humor :ermm:

 

 

Men ja, jeg klikker jeg også hvis de slutter uten en ordentlig tilfredstillende avslutning.. er stressa som bare det pga. prison break. Vil bare at de skal få tak i LJ, komme seg til en øde øy, skifte navn og forsvinne helt. Så kan de endelig sitte på stranda og drikke margaritas med paraply oppi og at de kan le hele veien til banken der de har gjemt unna en 3 millioner dollar på ett eller annet vis.. Først DA kan jeg roe meg ned.. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syns ikke det er rart at vaktene hopper mellom språk. The Company har jo såklart leid inn noen vakter, og disse er sikkert amerikanske. Så disse innleide vaktene prøver å snakke med spansk konsekvent - men glemmer seg innimellom.

 

Det hadde jo vært jævlig rart da, DERSOM de hadde vært leid inn av The Company så regner jeg med at de så klart ville ha hjulpet Michael med å flykte, ergo de ville ikke dengt dritten ut av Bellick for å finne ut hvor de var. De ville heller ha samarbeidet med med Gretchen, og det ville vi ha SETT om det var tilfellet.

 

ALLE vaktene er jo ikke leid ut fra The Company. De (den) er vel leid inn for å gi tilbakemedling om hva som skjer der, ikke for å hjelpe Michael å flykte. Sucre er jo også en muldvarp i systemet, og jeg tviler på at han er den eneste.

Lenke til kommentar

Det aller aller beste hadde jo vært om de kunne dratt på den øya som Jack, Kate, Hurley, Sawyer og alle de andre er på da, også kunne de levd lykkelige alle sine dager! haha :D åååå tenk for en avslutning da gitt!

 

åh, alle de kjekkasene på en og samme øy.. :love: Hadde jeg gjort alt for å være Kate på den øya ja.. :p

 

oi, skrev jeg det høyt? :blush:

Lenke til kommentar
Hehe ja :p Hvis dem avslutter uten avsluttning kommer jeg til og tenke på hvordan de ville gått for resten av mitt liv(det er lov og ta i litt :p)

 

He-he, akkurat det jeg tenkte på. uff, håper virkelig ikke at serien slutter så brått. Fox skylder oss fans en ordentlig avslutning på serien, og det vil si, minst en sesong til.

Lenke til kommentar

Åh dere jenter! :p Skal alltid ha med kjærlighet og romantikk der det er action og spenning. Link og Mike er barske karer, vi vil ikke se dem gå soft. Drømmeavslutningen er at de dreper Gretchen Bitchen, på en smart og fortjent måte, ødelegger The Company og lever livet etterpå.

Lenke til kommentar
Spørsmålet er hvor lenge Fox tar PB av skjermen.

 

Synes spørsmålet er mer om Fox tar PB av skjermen for godt eller ikke. Etter det kommer spørsmålet om når det starter igjen, hvis det går bra er det nok september eller oktober. Går det dårlig vil vi ikke se serien igjen.

 

Situasjonen har vært litt anderledes siden streiken slutta. Prison Break bestemte seg å avslutte sesongen tidlig på grunn av streiken, streiken varte korte enn de forventet og de må lide med dette nå siden de har valgt å avslutte S3 tidlig og kan ikke gå tilbake til dette nå. Forfatterne, produksjonen og tv-kanalen trenger mer tid enn det er igjen før det ikke lenger er gunstig å sende Prison Break på grunn av sommerferien.

Lenke til kommentar

Spoilersvar:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hæ? jeg trodde Kellerman ble drept sammen med de politibetjentene i den vanen jeg? elelr kansjke det var jeg som misforsto, man så jo ikke at han ble drept men.. hadde vært moro om han kom tilbake ja..
Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Spoilersvar:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hæ? jeg trodde Kellerman ble drept sammen med de politibetjentene i den vanen jeg? elelr kansjke det var jeg som misforsto, man så jo ikke at han ble drept men.. hadde vært moro om han kom tilbake ja..

 

Vi så aldri at han ble skutt. Alt han sa var "What took you so long?", så skiftet kameraet vinkel til utenfor bila og man hørte et skudd bli avfyrt. Jeg har alltid levd i håpet om at han har overlevd, og håper han kommer med i neste episode :)

Lenke til kommentar

Svar på spoileren + inneholder en annen spoiler:

 

Husk at hvem som helst kan legge til informasjon på IMDB. Det har gått rykter om at en person skal dukke opp i neste episode, men dette er sannsynligvis Sara som dukker opp i et flashback. Men jeg håper selfølgelig Kellerman kommer tilbake, en av de kuleste karakterene i PB.

Kilde: Har lest dette på diverse forum

 

 

 

Jeg opprettet en PB spoilertråd før sesong 3, den kan godt brukes for spoilere. Skal se om jeg kan få oppdatert tråden snarest mulig.

Spoilere for sesong 3

Endret av Alfen92
Lenke til kommentar
Spoilersvar:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hæ? jeg trodde Kellerman ble drept sammen med de politibetjentene i den vanen jeg? elelr kansjke det var jeg som misforsto, man så jo ikke at han ble drept men.. hadde vært moro om han kom tilbake ja..

 

Vi så aldri at han ble skutt. Alt han sa var "What took you so long?", så skiftet kameraet vinkel til utenfor bila og man hørte et skudd bli avfyrt. Jeg har alltid levd i håpet om at han har overlevd, og håper han kommer med i neste episode :)

 

Jeg og. Favorittkarakterene mine er Kellerman og Mahone. Skurkene som kanskje ikke er onde likevel :p

I tillegg digger jeg Teabag, mest fordi skuespilleren er så sinnsykt flink.

Lenke til kommentar
Spoilersvar:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hæ? jeg trodde Kellerman ble drept sammen med de politibetjentene i den vanen jeg? elelr kansjke det var jeg som misforsto, man så jo ikke at han ble drept men.. hadde vært moro om han kom tilbake ja..

 

Vi så aldri at han ble skutt. Alt han sa var "What took you so long?", så skiftet kameraet vinkel til utenfor bila og man hørte et skudd bli avfyrt. Jeg har alltid levd i håpet om at han har overlevd, og håper han kommer med i neste episode :)

 

Jeg og. Favorittkarakterene mine er Kellerman og Mahone. Skurkene som kanskje ikke er onde likevel :p

I tillegg digger jeg Teabag, mest fordi skuespilleren er så sinnsykt flink.

 

Haha, ja, liker alle de tre veldig godt i serien. Lurer på hva som skjer videre med Mahone, håper han ikke blir drept i alle fall. Likte ikke når Lincoln hadde tenkt å skyte han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...