Gå til innhold

Prison Break Sesong 3 - med spoilere


Anbefalte innlegg

Det startet så fint, bare en oppgave; bryte seg ut av Fox River. Nå har de brutt seg ut av både Fox River og Sona. Nå skal Scofield ta hevn på ''The Company''?

 

Beklager, men nå begynner det hele å virke mindre interessant. De drar hele tiden serier så langt at de ødelegger alt. Kommer garantert flere episoder, men blir det flere sesonger (enn 3) blir jeg meget skuffet over PB.

 

Syns ep13 var rimelig dårlig egentlig, og hva faen slags kamerasetting var det de kjørte helt i starten av episoden? Når de skulle forfølge Whistler. Herregud, fikk jo nesten ikke med meg hva som foregikk pga at kameraet snurret rundt og vinglet overalt. :ermm:

 

PB har tapt seg fra og med i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den løpescenen var jo GENIAL!

Herlig avslutning. Ga liksom tydelig tegn på hva neste sesong vil handle om.

Synd på Sucre, at han skal ut av serien er bullshit! Han er jo genial. Som noen sa, bedre venn skal du lete lenge etter. Micheal vs. Gretchen / Whistler / Mahone / The Company blir dritbra. Håper ikke at Linc, LJ og Sofia blir helt borte fra serien. Det ville vært litt trist. Håper egentlig ikke at Sona blir borte, skjønner ikke hvorfor folk vil det. Nå starter jo en ny era der, men T-Bag som leder, Bellick som rompeslikker, og Sucre som innsatt. Blir genialt.

 

Egentlig bra at Lechero ble borte. De hadde vel valget, utvide karakteren litt (Bakgrunnsinfo, ambisjoner osv) eller fjerne han. Synes egentlig det samme gjelder for Bellick nå. Enten bør han blir mer intersant, eller så kan de egentlig fjerne han.

Tipper det blir litt love i neste sesong med Linc / Sofia og T-Bag / Nonna.

 

Gleder meg. Skjønner ikke hvorfor folk klager.

Lenke til kommentar
Den løpescenen var jo GENIAL!

Herlig avslutning. Ga liksom tydelig tegn på hva neste sesong vil handle om.

Synd på Sucre, at han skal ut av serien er bullshit! Han er jo genial. Som noen sa, bedre venn skal du lete lenge etter. Micheal vs. Gretchen / Whistler / Mahone / The Company blir dritbra. Håper ikke at Linc, LJ og Sofia blir helt borte fra serien. Det ville vært litt trist. Håper egentlig ikke at Sona blir borte, skjønner ikke hvorfor folk vil det. Nå starter jo en ny era der, men T-Bag som leder, Bellick som rompeslikker, og Sucre som innsatt. Blir genialt.

 

Egentlig bra at Lechero ble borte. De hadde vel valget, utvide karakteren litt (Bakgrunnsinfo, ambisjoner osv) eller fjerne han. Synes egentlig det samme gjelder for Bellick nå. Enten bør han blir mer intersant, eller så kan de egentlig fjerne han.

Tipper det blir litt love i neste sesong med Linc / Sofia og T-Bag / Nonna.

 

Gleder meg. Skjønner ikke hvorfor folk klager.

Skal Sucre ut av serien?

Lenke til kommentar

Enig i at Sucre er en flott fyr, likt han gjennom hele serien. Men ettersom han nå er innsatt sammen med T-Bag og Bellick er han jo ikke med i hovedhistorien av serien lenger, og blir nok dessverre skrevet ut, med mindre de skriver inn at The Company går på Sona for å få tak i boka T-Bag har.

 

Denne slutten var også ganske avsluttende. LJ og Lincoln drar hjem og lever livene sine. Sucre, Bellick og T-Bag er fanget i Sona uten mulighet for å rømme. Og Michael jakter på The Company.

 

Ut ifra dette trenger det ikke å bli noe mer, men jeg håper selvfølgelig at det blir det.

Lenke til kommentar
Det startet så fint, bare en oppgave; bryte seg ut av Fox River. Nå har de brutt seg ut av både Fox River og Sona. Nå skal Scofield ta hevn på ''The Company''?

 

Beklager, men nå begynner det hele å virke mindre interessant. De drar hele tiden serier så langt at de ødelegger alt. Kommer garantert flere episoder, men blir det flere sesonger (enn 3) blir jeg meget skuffet over PB.

 

Syns ep13 var rimelig dårlig egentlig, og hva faen slags kamerasetting var det de kjørte helt i starten av episoden? Når de skulle forfølge Whistler. Herregud, fikk jo nesten ikke med meg hva som foregikk pga at kameraet snurret rundt og vinglet overalt. :ermm:

 

PB har tapt seg fra og med i dag.

enig den bilscenen var ikke akkurat noe å skryte av

Lenke til kommentar

Kanskje Bellic og Sucre skal ta råtta på T-bag...det hadde vært noe det :) Og at de 2 klarte og komme seg ut. Og Sucre fikk kommet tilbake til dama og barnet sitt, det fortjener han før han blir eliminert synes jeg.

 

Det skal bli artig å se Michael jakte på the company..får håpe han har sett Jason Bourne filmene, så han vet hvordan det skal gjøres :p

Lenke til kommentar
Nettopp sett episoden nå, den var grisebra.

Men lever Sara? Har en følelse på meg at hun lever.

Hun er jo død, vi fikk jo se hodet hennes i den pappesken. Har og hørt at det var fordi hun ble gravid IRL, så de måtte kutte henne ut i serien.

Det kan jo være et annet hode å. Ja, hun var gravid IRL. Men hun har vel født nå så vidt jeg har forstått, så hun kan jo komme tilbake.

Lenke til kommentar
Det kan jo være et annet hode å. Ja, hun var gravid IRL. Men hun har vel født nå så vidt jeg har forstått, så hun kan jo komme tilbake.

 

Husk at Lincoln så hodet i pappesken, og jeg regner med at han klarer å kjenne hu igjen, så det er rimelig sikkert at hu er gone for good.

Kan være god kopi av henne ? :p

Neida ;)

 

Men hvorfor nevnte dem Sara når Mahone og Wistler preika?

Lenke til kommentar

Synes også episoden var bra, men enig i at bilscenen i starten var litt slitsom.

 

Samtalen mellom mahone og whistler på slutten var vel ca slik:

Whistler: Hun håndterer pengene.........Er du med?

Mahone: Hun bør være i stand til å håndtere mer enn det. For hvis hun har gjort det du tror hun har gjort. Sara, hun er det svakeste leddet. Og han vil finne henne. Og så vil Scofield finne deg, og meg. Og jeg betaler ikke for rotet ditt.

Whistler: Er du med eller ikke?

Mahone: Jeg er med.

 

Hvordan man skal tolke det er jeg ikke sikker på.

Lenke til kommentar
Mahone: Hun bør være i stand til å håndtere mer enn det. For hvis hun har gjort det du tror hun har gjort. Sara, hun er det svakeste leddet.

Hvordan man skal tolke det er jeg ikke sikker på.

 

Det han mener er ikke at Sara fortsatt lever og at Sara er det svakeste leddet. Det han mener er: Han sier Sara som et eksempel på det Susan har gjort og det at Susan drepte Sara gjør henne til et svakt punkt fordi Mike vil jakte på Saras morder.

Lenke til kommentar

Prison Break har blitt ein vits. Berre eg som er drittlei av "uh oh..... guess what gretchen: change of plans!!" Kor vanskeleg kan det eigentleg vera å foreta ein exchange av Whistler mot LJ? Og seriøst, ho derre Gretchen-tøyta overspelar så jævlig at ein skulle tru det var utdrag frå Fagerborg-revyen me såg på. Kanskje best å kutte serien etter denne sesongen, ettersom serien er vorte ein parodi av seg sjølv.

 

Og ein ein ting til: andre enn meg som irriterar seg over at Scofield kviskrar konstant!?!? &/#¤/¤#/!!!!!

Lenke til kommentar
episode 13: en god episode, håper på full sesong. altså 22 episoder i sesong 3. deretter AVSLUTT serien! men bare noen tanker fra meg.

 

 

Hvor vanskelig er det for folk å skjønne at en season-final er en sesongfinale? Fox har sagt det gang på gang i pressereleaser o.s.v. at episode 13 er den siste. Det kommer ingen flere før høsten, noe fordi det også er for kort tid ettersom produksjonen har vært nedlagt i en passe god tid så det nesten ikke er vitsen å starte det opp igjen når det er så kort tid igjen til mai.

Lenke til kommentar
episode 13: en god episode, håper på full sesong. altså 22 episoder i sesong 3. deretter AVSLUTT serien! men bare noen tanker fra meg.

 

 

Hvor vanskelig er det for folk å skjønne at en season-final er en sesongfinale? Fox har sagt det gang på gang i pressereleaser o.s.v. at episode 13 er den siste. Det kommer ingen flere før høsten, noe fordi det også er for kort tid ettersom produksjonen har vært nedlagt i en passe god tid så det nesten ikke er vitsen å starte det opp igjen når det er så kort tid igjen til mai.

 

Episoden i dag var.. meh.

Den forrige var mye bedre, PB på sitt beste. Denne var også helt greit, men ikke noe å rope hurra for. Synes også det blir litt mye "change of plans Gretchen!", og den car chasen i starten var bare svimlende og forvirrende. Ble også skuffet over selve utlveringen av Whistler/mot LJ, Michael fikk alarmen til å gå, utrolig smart..? Og når politiet begynte å skyte, så var det ikke snakk om å likvidere noen lenger for Gretchen og co, da måtte de komme seg vekk fra de skumle politifolka! Litt rart at de tok seg så god tid, de hadde jo praktisk talt en røykepause utenfor bilen? Og hvorfor skjøt politiet på "the company"-folka, men ikke Scofield - som faktisk hold en pistol i hånda? Pleier ikke bry meg om realisme noe særlig, men dette virka da ytterst merkelig.

 

Det interessante er hvordan Michael får sin hevn, og hvem Whistler egentlig er. Også interessant med Teabag, men er egentlig lei Sona, trodde jeg i hvertfall. Så alt i alt håper jeg på flere sesonger, men mest fordi jeg er nysgjerrig på hvem "the company" er, og hva de jobber mot. Virker som Gretchen mener hun kjemper for en edel sak i hvertfall.

(Hun sa: "Husk hvorfor vi gjør dette", elns)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...