Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på om noen har prøvd Paramount+, lurer på å kvitte meg med HBO eller Disney+.

Edit kvittet meg med HBO og AmazonPrime..

Håper å spare litt kroner og prøve noe nytt.

Venter på Black Widow på Disney, også skal vi se Quiet place 2 og Infinite som vel er nye større filmer/budget.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
Gouldfan skrev (3 timer siden):

Jeg lurer på om noen har prøvd Paramount+, lurer på å kvitte meg med HBO eller Disney+.

Edit kvittet meg med HBO og AmazonPrime..

Håper å spare litt kroner og prøve noe nytt.

Venter på Black Widow på Disney, også skal vi se Quiet place 2 og Infinite som vel er nye større filmer/budget.

Kun sett noen serier gjennom de via Strim prøve abbo, ei stund sia nå da men om jeg husker rett var det helt greit.

 

Edit: Hvor kommer Quiet place 2? :)

Endret av Duriello
Lenke til kommentar
8 minutes ago, Sjalottløk said:

Ser forresten at Goliath sesong 4 har kommet til Amazon. Ikke det at jeg er veldig positiv til at denne sesongen er mye bedre enn 2 og 3, men skal gi den en sjans.

Har begynt å se den og synes den er interessant, men som vanlig er den ganske merkelig og har sine svakheter. Skuespillerne gjør den absolutt verdt å se. I tillegg til Billy Bob, er Nina Arianda god som Patty, og du har storheter som bl.a William Hurt, Bruce Dern og J.K Simmons in mindre roller. 

Lenke til kommentar
4 minutes ago, Reg2000 said:

Har begynt å se den og synes den er interessant, men som vanlig er den ganske merkelig og har sine svakheter. Skuespillerne gjør den absolutt verdt å se. I tillegg til Billy Bob, er Nina Arianda god som Patty, og du har storheter som bl.a William Hurt, Bruce Dern og J.K Simmons in mindre roller. 

Synes sesong 1 var god underholdning. Sesong 2 var ok. Sesong 3 måtte jeg gi flere forsøk på å komme meg igjennom.

Enig med deg i skuespillerne. Solid prestasjon. Karakteren til Hurt liker jeg godt, skikkelig mystisk i sesong 1. 

Lenke til kommentar
15 minutes ago, Sjalottløk said:

Synes sesong 1 var god underholdning. Sesong 2 var ok. Sesong 3 måtte jeg gi flere forsøk på å komme meg igjennom.

Enig med deg i skuespillerne. Solid prestasjon. Karakteren til Hurt liker jeg godt, skikkelig mystisk i sesong 1. 

Holder på med sesong 4 nå og den er vel ikke på nivå med sesong 1, men er bedre enn sesong 3.

Lenke til kommentar
19 minutes ago, Reg2000 said:

Holder på med sesong 4 nå og den er vel ikke på nivå med sesong 1, men er bedre enn sesong 3.

Tikka inn en mail akkurat nå om at abn mitt er avsluttet hos Amazon. Da blir det nok å vente til Disney+ går ut om ca 3 uker før jeg tar en ny måned hos Amazon. Virker som jeg ikke går glipp av noe ut fra din beskrivelse, men gjerne oppdater hvis den tar seg opp. :) 

Lenke til kommentar
Sjalottløk skrev (1 time siden):

Skal ikke Paramount+ bli endel av nye HBO Max?

Jo jeg mener også ha «hørt» det…

Ikke noen nyhet, men husk at man i hvert fall kan bruke teliapoeng på paramount+ (Jeg oppdaget det for ca ei uke sida selv).Ikke nok innhold til å betale for ab. der synes jeg. Rust er jo kjedelig som kritikerne har beskrevet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sjalottløk skrev (2 minutter siden):

Aha. Så da blir det enda en streamingtjeneste...

Må si at de gjør valget om å være pirat ganske enkelt.. ;)

 

Jeg har strim, og synes det fungerer greit. Men ja, unødvendig komplisert. 

 

Har lenge håpet på en europeisk tjeneste, som fokuserer på innhold lagd i Europa. Tror det hadde vært betydelig bedre en mye av det som vomfyllet som kommer fra statene. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...