Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Sesong 6 av Sons of Anarchy ferdig. For en syk slutt!

Indeed.. Har enda ikke fått meg til å se siste sesongen av en eller annen grunn. Frykter ett makkverk av en sesong ala dexter sin siste.

 

 

 

Absolutt. Jeg skal komme meg gjennom siste sesong, men frykter at Jax skal prøve å hevne seg på Tara så hardt at det blir tragikomisk.

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Noen som har tips til serier som ikke baserer hele sin eksistens på at ting skal gå til helvete? Merker jeg begynner å bli vanvittig lei den uendelige bølgedalen med at verdens undergang er to minutter unna, fikses i siste liten, for så å repeteres. Virker som om hele underholdningsindustrien er basert på å skape forutsigbare katastrofer som alle vet kommer til å bli fikset. 

Lenke til kommentar

Noen som har tips til serier som ikke baserer hele sin eksistens på at ting skal gå til helvete? Merker jeg begynner å bli vanvittig lei den uendelige bølgedalen med at verdens undergang er to minutter unna, fikses i siste liten, for så å repeteres. Virker som om hele underholdningsindustrien er basert på å skape forutsigbare katastrofer som alle vet kommer til å bli fikset. 

 

Rectify og Mad Men. 

Lenke til kommentar

Rectify tar aldri det kommersielle steg ved å rette for mye fokus på hevn og sånt som serien lett kunne blitt. Serien handler mye mer om tid og den menneskelige sjelen enn noe av de små krim-elementene i serien. De er egentlig bare for å kunne avslutte handlingen der en dag føler jeg.

 

Mad Men stiller dype og endeløse spørsmål, men Mad Men var aldri en serie redd for å stille de store spørsmålene uansett om endelige svaret ikke ble gitt. Serien tok også tak i spørsmålene om hva det betyr å selge noe og å bli solgt noe, og hvordan man finner roen i det. Flott serie fra start til slutt. 

Lenke til kommentar
Pirates have found a way to circumvent the 4K copy protection on Netflix, resulting in the first ultra high-definition leak. A copy of the first episode of Breaking Bad worth nearly 18 gigabytes is currently being traded on various torrent sites and more leaks are expected to appear in the future.

https://torrentfreak.com/first-netflix-4k-content-leaks-to-torrent-sites-150828/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...