Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp sett ferdig narcos, fantastisk! Wagner moura er en eksepsjonell skuespiller, jeg har kun sett han før i elite squad, men her i narcos får han virkelig vise sitt repertoar.

 

Denne serien er ikke redd for å tråkke på noen tær, og har mange spark mot usa's involveringer i kokainkrigen,og livet på Nicaragua og Panama med sine diktaturer på slutten av 80 tallet. Great success.

 

Gleder meg som en tysk linedancer til sesong 2!

Lenke til kommentar

Og Episode 1 heter eps1.0_hellofriend.mov.

 

Anbefaler TS sider som imdb.com for aa sjekke slikt i fremtiden ;)http://www.imdb.com/title/tt4158110/episodes?season=1&ref_=tt_eps_sn_1

 

Har jo sjekket dette som eg skriver. Og såg tallet 9. En simpel misforståelse da eg aldri såg at episode 1 kalles 1.0....

 

 

For meg er dette vinn vinn da eg har en episode til.

Syntes "sesongavslutningen" var litt tam ja! :p

Lenke til kommentar

Nettopp ferdig med Sons of Anarchy.

 

Slutten måtte bare ende slik, men fy søren hvor innvikla de gjorde det med beefen mellom kineserne og Marx. Så alt for mange personer døde den siste sesongen. Spesielt tapene av Juice og Bobby satt langt inne hos meg.

 

 

Absolutt en konge serie som jeg ikke angrer på at jeg startet.

Neste serie på programmet blir House of Card. Gleder meg :)

Lenke til kommentar

Ja, god og undervurdert/oversett serie.. Spent å se om de følger etter med en ny serie som en oppfølger en gang i framtida, siden det var snakk om serieskaperne om en ny miniserie som var satt til 1993 (som da ville også hete 1993). Eller om de løser det på noe annet vis. Mulig 1992 blir en av mine topp 10-serier i år. 

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...