Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte godt top of the lake.

 

Top of The Lake og Broadchurch er omtrent like bra. Veldig gode serier som er godt regissert og har flere gode skuespillere i seg. David Tennant, Oliva Coleman og David Bradley (best kjent som Walder Frey) gjør svært bra roller i Broadcurch, mens Elisbeth Moss og Peter Mulan spesielt er spesielt bra i Top of The Lake.

Lenke til kommentar

Mord og mysterier? er det britisk eller amerikansk krim du er ute etter?

Det er ikke så viktig kompis, så lenge det er kvalitet! Liker mindfucks.

 

 

Top of The Lake og Broadchurch er omtrent like bra. Veldig gode serier som er godt regissert og har flere gode skuespillere i seg. David Tennant, Oliva Coleman og David Bradley (best kjent som Walder Frey) gjør svært bra roller i Broadcurch, mens Elisbeth Moss og Peter Mulan spesielt er spesielt bra i Top of The Lake.

 

Tusen takk for tips! Laster ned både Broadchurch og Top of the Lake nå :-)

 

 

Lenke til kommentar

Enda morsommere, Dads hadde premiere denne uka. På mange måter er den ikke verre enn Work It, den er i nærheten. Men det som gjør den verre enn alt annet er alt talentet involvert. Giovanni Ribisi, Seth Green, Martin Mull og Peter Riegert har alle vært morsomme eller gode i ting før.

 

Dads er bare horribelt. Morsomt å se hvor bra den går på metacritic fra kritikerne også.

 

 

Metacritic

Worst-reviewed primetime network TV shows since 2005:

1. Dads [15]
2. Work It [19]
3. Cavemen [19

 

 

 

(Teit)

 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Noen som vet om Golden Goal kommer tilbake? Har jo gått mange år, så det ville vært merkelig om det ble tatt av uten videre.

Jeg har spurt tv 2 og de sier at det ikke blir golden goal på tv i høst, jeg spurte om det betyr at serien er kanselert og har ikke fått noe svar enda, hadde ikke vært så overrasket med tanke på¨at de to siste sesongene har vært litt kjedelige

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...