Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Better off Ted var kos. Regner med at noen som har sett Freaks and Geeks allerede har sett Undeclared? Det føles helt naturlig å kjøre de etter hverandre, av flere åpenbare grunner (high school-->college, skaper, skuespillere).

 

Hva med Queer as Folk (UK)? Kort, smart og med Aidan Gillen (The Wire, Game of Thrones) og Charlie Hunnam (Undeclared, Sons of Anarchy). Solid stykke seriehistorie, men ganske smalt.

Lenke til kommentar

Begynner å bli noen år siden Better off Ted nå. Begynner nesten å lure på om jeg skal se den på nytt.

 

Jay Harrington har gjort overraskende lite siden kanselleringen av serien. Kjente han ikke igjen i American Pie nå. Han er i en legal-drama pilot for Fox sammen med Cuba Gooding Jr. som virker som en miks av The Good Wife og Revenge, med less såpe. Greit script for piloten (Guilty) og likte pitchen for å være legal-drama, ser for meg at den blir plukka opp med tanke på at den allerede har god buzz fra kanalen.

Lenke til kommentar

Hehe, Sherlock-ripoffen Elementary i toppplassering i å ende opp som serie på CBS neste sesong. Like høyt som periodedrama Ralph Lamb med Dennis Quaid, Michael Chiklis og Jason O`Mara (Terra Nova) i hovedrollene. Begge to kommer uten tvil til å bli annonsert til serier 16. mai.

 

Louis CK og Spike Feresten sitcom-piloten for CBS ligger over gjennomsnitt, men ikke helt på topp for å bli tatt opp til serie blant sitcom`ene.

Lenke til kommentar

Den støtter jeg deg på. Det blir bedre, heldigvis. Jeg kom meg ikke engang gjennom episode en, selv med hjelp av mobilen min.

 

Revenge fikk besøk av James Purefoy. Steike, håper han blir (ønsker ikke fasiten på den). Og har nå kjøpt lastet ned Rubicon. Tror jeg har mye bra forran meg: Justified sesong 2, Shameless sesong 2 og Rubicon.

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er S1 av 24 veldig amatørmessig filmet? Ustabile kamerabevegelser, og i stad så jeg til og med en annen kamera i bildet over et sekund eller to.

 

Lavt budsjett eller?

Den var vel oprinnelig i 4:3, så de brydde seg neppe nevneverdig om hva som var utenom. Er en scene der man ser en kameramann eller liknende på siden også, da de utgav den i 16:9 senere.

Lenke til kommentar

James Purefoy dukker opp i serie sammen med Kevin Bacon til høsten på Fox (15 episoder utover første sesongen). Han blir ikke på Revenge lenge for øyeblikket. Selv om den ikke har fått offisielt ordre til serie enda, gjør den klart gjør under programlanseringen i mai som er fast rutine.

 

Piloten med Purefoy og Bacon er nr. 1 hos Fox til å ende opp som serie etter buzzen fra programsjefene. Og etter å ha lest scriptet som ligger ute på nettet så håper jeg inderlig den kommer til serie.

 

Liker ærlig talt Rob Lowe bedre, men hans rolle er jo litt mer ekstrem ;)

 

Rob Lowe føles så tvunget i serien. Karakteren hans popper opp for mange steder enn hva som er naturlig. Lowe sin karakter er sammen med Rashida Jones sin karakter de dårligste karakterene på serien. Inkludert både Jerry og Donna. Det er ingen utrolig dårlig karakter, men det er ikke en karakter med noe særlig sterke sider.

 

Treager fungerer heller ikke så stort i front med en egen historie, og er mer en karakter som fungerer til å støtte de andre fram (f. eks som han gjør med både April/Andy og Ron denne sesongen). Det er liksom begrensingene til karakteren, fordi ikke Lowe heller er så ekstrem morsom skuespiller (han er en bra drama-skuespiller vel og merke).

 

Så nei fra min side. Adam Scott er milevis foran Rob Lowe. Scott er en sterk skuespiller på serien fordi han får mye godt materiale, han er en skuespiller bra fletta inn i serien og at han er mye mer passelig til serien enn hva Rob Lowe noen gang har vært.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...