Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte NYC 22. Lett underholdning, men kanskje litt svakt også (litt tacky måte å forklare bakgrunnen på enkelte). Ikke noe kvalitetserie, men grei for det. Fin miks av litt humor, litt spenning, og litt drama. Bedre enn såpete Rookie Blue, Blue Bloods har jeg ikke tid i å sette meg inn i, alt annet beat-cop drama er det vel få av etter det.

 

Liker også at serien er The Unusuals-reunion for Adam Goldberg og Terry Kinney. Spiller nesten akkurat de samme karakterene fra The Unusuals, bare ved unntak av Goldberg sin karakter som drikker her fremfor å ønske å ta sitt eget liv i The Unusuals. Kan hende det gjorde det lettere for meg å like serien også.

 

Hille;

 

http://www.youtube.com/watch?v=NudDIgXkPLY

 

baba boie...

 

http://www.youtube.com/watch?v=KZO-hZjrCAE

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Jeg så første episode av Parks. Meh. Skal se mer senere, gir det en sesong siden det er så få episoder.

 

Første ep av Parks er like overbevisende som hvilken som helst ep av Hotel Cæsar, som sagt av alle som ser på blir det bedre for hver sesong. Må gi den litt tid på å bli kjent med folka.

Lenke til kommentar

Ah, nå har jeg fått avklaring om hva Derek egentlig skal være. Ricky skriver i bloggen at episoden som ble vist er en pilot som egentlig ikke skulle vises på TV. Likevel så valgte de å vise den, slik at folk vet hva slags serie det er snakk om når de begynner å sende den.

 

It was meant to be a non-broadcast pilot, which I always insist on doing, but then I had a cunning plan. I knew there would be the usual furore. You don't need a superpower to see that coming, as it happens with every project I do. It doesn't bother me. It's just so boring and predictable. But what I've also noticed, is that this usually dies down after the first episode, and the wind changes, so to speak. People make their own minds up basically. So I thought, let's put the pilot out as the first episode so people can get over all the noise and prejudice for when the series starts.
Lenke til kommentar

Nå har jeg spottet 2stk fra Skins UK i GoT.

Ganske ofte når jeg ser en skuespiller fra en serie en annen serie er det 2 eller flere av dem.

 

Husker ikke hvilken serie det var, men så nylig 2 eller 3 stk fra Oz i samme episode. Kan være det var en film også, men er det random eller?

 

Så at det ble litt rotete skrevet, men dere skjønner sikkert hva jeg mener :)

Endret av Bibow
Lenke til kommentar

Virkelig? Helt seriøst, har du ikke fått med deg noen av diskusjonene om hvordan Parks starter svært svakt (seriens hype tatt i betraktning), men blir kanon i sesong to/tre?

 

Joda, men at folk liker en komiserie her inne pleier å være fullstendig ubrukelig. Bare se på andelen som liker Arrested Development. :p

 

 

Synes parks and rec ble MYE bedre i sesong 2. Du bør se litt av S2 før du gir opp :)

 

Vi får se hvor mye tid jeg gidder å kaste bort på det om jeg ikke føler jeg kommer inn i det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...