Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, det la jeg ikke merke til. Jeg er midt i en maraton session med engelske panel shows, og de banner som noen idioter ;)

 

Og jeg kommer jo ikke med børstips, jeg bare mener at den ikke kommer til å vare så lenge. Men den er jo bra produsert, og jeg lo en del. Jeg var bare ikke forberedt på at den skulle være så jævla sitcom-y.

Lenke til kommentar

Jævla sitcom-y? Hvordan kan en sitcom ikke være sitcom?

 

Serien har allerede høye seertall og generelt sett positiv kritikk. Serien er en slam dunk allerede for ny sesong hvis HBO forsetter i samme sporet de har gjort i alle år, ser ikke HBO hoppe ut av dette nå for øyeblikket (kan se de kommende ukene). 80/20 i fordel for ny sesong av Veep allerede.

 

HBO er en kanal som generelt sett ikke bryr seg om seertall for de mindre seriene, allikevel har Veep endt opp med bedre enn forventa seertall. Og HBO burde være happy ettersom de endelig får Julia Louise Dreyfuss på kanalen som de har prøvd å fått til siden 2008-2009 nå.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Wow, easy. Jeg bare sier at jeg synes Veep har mer likheter med Parks enn hva mange andre komiserier har. Den er satirisk, det er en workplace-sitcom og den har kvinnelig hovedkarakter. Det eneste som skiller de to er utførelsen (karakterer, styker o.s.v.), HBO og det at Veep ikke er mockumentary.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Sky1 has confirmed a two-part An Idiot Abroad special which will feature Karl Pilkington travelling the globe with Warwick Davis.

An Idiot Abroad: The Short Way Round is a 2 x 60 minute show, made by Risk Productions and Me & You Productions, in which the pair will be directed by Ricky Gervais to trace the footsteps of famous explorer Marco Polo in a journey from Italy to China.

 

The show, which kicked off pre-production last month ahead of a TX later this year, follows the second series of the comedy travelogue An Idiot Abroad which drew an average of almost 1m viewers.

The 5,000 mile journey will follow the duo as Karl makes his witty observations about the cultures and traditions while Warwick encounters life overseas as a little person.

Gervais said: “Karl once said to me that opposites attract. Warwick Davis is sociable, hardworking and never complains. They should get along fine.”

Pilkington added: “I don’t know how it will work out. Honestly. Edmund Hillary had that Tenzing fella, Ben Fogle had James Cracknell. I’ve been given an Ewok.”

Sky’s head of factual Celia Taylor, who ordered and will exec produce the series said “An Idiot Abroad has been a huge success for Sky 1 HD and we are thrilled that Karl is back on the channel for The Short Way Round, which with the addition of the brilliant Warwick Davis, looks set to be the most entertaining yet.”

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har sett 1 episode, og du har plutselig sett hele serien?

 

Hvor har jeg sagt det? Det er jo episoden jeg snakker om!

 

Herregud, jeg misliker deg nå... Denne måten å oppføre seg på i en vennlig diskusjon hadde gitt deg en rett høyre hvis vi hadde vært i samme rom.

 

Interessant hvordan alle dine uenigheter ender med trusler om vold.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Du har sett 1 episode, og du har plutselig sett hele serien?

 

Hvor har jeg sagt det? Det er jo episoden jeg snakker om!

 

Herregud, jeg misliker deg nå... Denne måten å oppføre seg på i en vennlig diskusjon hadde gitt deg en rett høyre hvis vi hadde vært i samme rom.

 

Du tar av litt. Synes du går til klovning her. Nok en gang tyr du til trusler i en diskusjon.

 

Du skriver jo som at du vet hva som vil skje resten av serien, og derfor setter jeg spørsmål til det. Jeg sier det ikke. Det er forskjell på sette spørsmål og mene noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Får være grenser på hvor mye man skal pirke på tofarel. Har ikke sett tidligere trussel, men du (Maury) argumenterer jo som en drittsekk, la nå mannen ha en mening om en episode uten at du bygger stråmenn.

 

Forøvrig var jeg i New York for to uker siden, hele byen var dekket av reklamer for Veep, så jeg vil tro de bryr seg litt om seertall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...