Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Hadde helt glemt at Masterchef USA startet igjen. Hvorfor har ingen nevnt dette til meg? Følger virkelig ikke med på sendeskjemaet til Fox. Så sjekka opp at Hells Kitchen er tilbake i juli og. Funny enough, etter Spurlock sin 30 Days en av de 2 eneste reality`ene jeg ser på. Hell`s Kitchen går på oppsparing. Eneste jeg finner av noe verdi å se på innenfor denne sjangeren er disse 3.

 

Kutta ned på en del serier etter denne elendige sesongen noen av seriene jeg følger med på har hatt.

- The Big Bang Theory

- How I Met Your Mother(Har ikke ledd av serien i hele år, dunno why. Ler meg ihjen av Parks And Recration, Louie og Bored To Death til tider)

- House

 

CBS har virkelig en god september, så har nok 3 serier derfra som jeg kommer til å følge med videre på. Person of Intrest, How To Be A Gentleman og 2 Broke Girls(sorry, jeg elsker Kat Dennings fordi jeg er så veldig emo....)

 

Mer om CBS sine nye serier i september

 

 

Koselig å se at Fox fant ut at de har driti seg ut med Breaking In, som hadde greie seertall(ikke suberb) nok til å forsette. Serien er tilbake på bordet, om den blir fornyet til midseason blir spenndene å se. Fox har 3 komiserier som kan få den ene midseason plassen som er igjen til komedier. Rob Thomas(Veronica Mars/Party Down) sin 'Littel In Common' med Paula Marshall, 'Family Album' med Mike O`Malley og Breaking In er de som har den muligheten.

 

http://www.deadline.com/2011/07/midseason-status-report-breaking-in-stays-alive-with-cast-options-pickup-common-album-keep-some-actorssmothered-dead/

 

Noterer at Rob Thomas burde flytte seg til kabel. Etter så bra Party Down var. Bare synd(og samtidig bra) at serien måtte gå av fyken etter at både Jane Lynch måtte gå til Glee og Adam Scott til Parks And Recration på fulltid.

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett på True Blood sin pågående sesong med iver og glede..

 

Til nå kun 2 episoder, men jeg liker det jeg ser.

 

Vampyrer, feer, varulver, "shape-shifters" og ikke minst hekser - Ja det tar mer og mer av, men jeg er fan av denne serien og tar i mot alle de fantastiske skapningene de klarer å komme opp med åpne armer.

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale noen gode serier som også, i større eller mindre grad, har et kjærlighets plot? Vet det er litt rar request, men liker at det er litt "looove" inn i bilde. Slenger med noen eksempler: Chuck, Castle, The vampire diaries, Gossip Girl, Hung, True blood, Californication osv. Om det er drama, komedie eller what ever har ikke noe å si.

 

Edit: Mens jeg er her. For en stund siden kom jeg over en serie som handlet om en liten by i Amerika under gull rushet, noen som vet hva den het? Tror det var litt mørk serie med prostituerte, drama osv..

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale noen gode serier som også, i større eller mindre grad, har et kjærlighets plot? Vet det er litt rar request, men liker at det er litt "looove" inn i bilde. Slenger med noen eksempler: Chuck, Castle, The vampire diaries, Gossip Girl, Hung, True blood, Californication osv. Om det er drama, komedie eller what ever har ikke noe å si.

Freaks and Geeks, Friday Night Lights, The O.C., Veronica Mars.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale noen gode serier som også, i større eller mindre grad, har et kjærlighets plot? Vet det er litt rar request, men liker at det er litt "looove" inn i bilde. Slenger med noen eksempler: Chuck, Castle, The vampire diaries, Gossip Girl, Hung, True blood, Californication osv. Om det er drama, komedie eller what ever har ikke noe å si.

Freaks and Geeks, Friday Night Lights, The O.C., Veronica Mars.

 

This. Fire veldig gode serier med litt kjærleik i lufta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...