Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det klippet viste ekstremt godt hva jeg ikke liker med de talk-showene. DEN SKRIKINGA OG FREMSTILLINGEN TAKLER JEG RETT OG SLETT IKKE. JODA, HAN HAR ET GODT POENG, MEN NÅR VIDEOEN ER FERDIG SITTER jeg igjen med en inntrykk av at fyren selv er en idiot.

Endret av Atald
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vært på hytta i helga og hadde litt lite å gjøre den ene dagen, så jeg begynte å se på Weeds og ble litt hekta. Så 17 episoder på 24 timer. :---D

 

Gleder meg til å se alt. Halveis i Season 2 nå.

 

Edit: Har også fått med meg de 15 første episodene av Modern Family. Ganske morsomt. Noen som ser på det? :)

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Edit: Har også fått med meg de 15 første episodene av Modern Family. Ganske morsomt. Noen som ser på det? :)

 

Liker det veldig :) Ordentlig gode og koselige karakterer, og lun men også smart humor.

 

Minner veldig om Arrested Development, som utvilsomt er en av tidenes beste komiserier. (Min absolutte favoritt)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Lewis Black er sånn, og har alltid vært sånn. Blir feil å klage på det.

Hvorfor er det feil å klage på det? Det er da ikke feil å klage på det, uansett om han alltid har vært sånn eller ikke..

 

Har noen sett Perfect Hair Forever forresten?

Lenke til kommentar

Jeg er glad det kommer en del action og krim-dramaer til høsten. Har vært veldig lite av middlemådig eller gode nye serier innenfor disse sjangerne det siste året. Kanskje fordi Jerry Brukheimer har skapt et slags forbannelse over sjangern med alle de elendige seriene han kommer med. Ser ut som Chase er bra serie tought, som også er en av Brukheimers nye serier til høsten. Tror det er oppimot 5-7 serier fra Brukheimer som er på tappene til høsten.

 

 

Men heldigvis starter "The Good Guys" nå i dag i statene, og Burn Notice kommer tilbake i juni.

 

The Event ser også veldig spenndene ut. Virker som den nye 24, og skal vis også bli tatt over av forfatterne til 24 når den blir offesielt fornyet.

 

Ny krim-drama med Tom Selleck og Donnie Wahlberg ser også bra ut.

 

Men begynner veldig å se fram til Hawaii Five-O remaken. Virker litt cheezy kanskje, men casten og produksjonen virker veldig bra. Tror også Lost-fans vil kjenne seg godt igjen i områdene de filmer en del av scenene i.

http://www.youtube.com/watch?v=OmbrWOzvJDE

 

Casten virker også veldig awsome, som jeg nevnte tidligere:

* Alex O'Loughlin(Moonlight) as Detective Steve McGarrett

* Scott Caan(Entourage) as Detective Danny "Danno" Williams

* Daniel Dae Kim(Lost) as Detective Chin Ho Kelly

* Grace Park(BSG) as Detective Kona "Kono" Kalakaua

* Jean Smart(24) as Governor Patricia "Pat" Jameson

* Taryn Manning(Sons of Anarchy) as Mary Ann McGarrett

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Police in Zephyrhills, Florida, have confirmed that ThunderCats writer Stephen Perry, who has been missing for more than two weeks, is the victim of an apparent homicide.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...