Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mandager, og onsdager for øyeblikket bare på grunn av Lost og Justified(er jo også Sons of Anarchy og Rescue Me rundt sen-sommern der.

 

Men mandager har liksom en haug med kvalitetserier året rundt nesten.

 

På HBO har vi Treme(tidligere The Wire i samme sendetidspunkt i statene), How To Make It In America, og The Pacific(tidligere miniserien, John Adams som har hatt den plassen) i starten av året.

 

Til sommern kommer Hung, Entourage og True Blood på mandager. Så har vi sen-sommern/starten av høsten med Showtime som ruller opp med Dexter, og selvfølgelig Californication som jeg virkelig begynte å like enda mer forrige sesong.

Lenke til kommentar

Hvorfor tror du jeg har Roland Martin som avatar? :p

 

Har opplevd mye bra dissing av CNN fra både Jon Stewart og Stephen Colbert. Men det som var i forrige uke med klærne til Roland Martin tok kaka. Etter at Conan O`Brian gikk av lufta på grunn av (asswipe)Jay Leno, så er det bare Colbert, Bill Maher og Stewart jeg klarer å le av. Norske talkshows er helt håpløse, noen av de fremover oss nesten som hulemenn liksom.

 

http://www.youtube.com/watch?v=U8m5QVxREXY

Endret av Mahavishnu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var det OZ folk her inne sa at man ble skikkelig "depressiv" av å se på, siden det alltid skjedde noe negativt når det var glimt av positivitet i serien? Dårlig forklart, but you see.

 

Blir vel enten OZ eller True Blood som blir neste serie for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...