Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor tror du jeg har Roland Martin som avatar? :p

 

Har opplevd mye bra dissing av CNN fra både Jon Stewart og Stephen Colbert. Men det som var i forrige uke med klærne til Roland Martin tok kaka. Etter at Conan O`Brian gikk av lufta på grunn av (asswipe)Jay Leno, så er det bare Colbert, Bill Maher og Stewart jeg klarer å le av. Norske talkshows er helt håpløse, noen av de fremover oss nesten som hulemenn liksom.

 

 

 

 

Awsome :D

Virker ikke som om seerbasen her i norge er så stor for Steward og Colbert dessverre.

Conan var nettopp hos Google btw:

http://www.youtube.com/watch?v=u7TwqpWiY5s&feature=player_embedded

Lenke til kommentar

 

Awsome :D

Virker ikke som om seerbasen her i norge er så stor for Steward og Colbert dessverre.

Conan var nettopp hos Google btw:

 

 

 

Takk hadde ikke sett den videoen. O`Brian var liksom den eneste "mainstream" talkshow-verten som jeg lo av. Fallon, Letterman og Kimmel har jeg aldri likt så mye. Så og si eneste grunn til at jeg ser Kimmel innimellom er fordi han har veldig mye gjester fra Lost blant annet, ellers er showet han veldig kjedelig synes jeg.

 

Colbert har veldig mye baller synes jeg. Bare helt fantastisk hvordan han talte på en middag i hvite hus, hvor han hadde en tale om Bush når han var president.

http://www.youtube.com/watch?v=MOYZF3It848

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Colbert har veldig mye baller synes jeg. Bare helt fantastisk hvordan han talte på en middag i hvite hus, hvor han hadde en tale om Bush når han var president.

 

Han har veldig mye baller ja, men ikke i nærheten så mye baller som de som turte invitere han til denne session. :D

Lenke til kommentar
Colbert har veldig mye baller synes jeg. Bare helt fantastisk hvordan han talte på en middag i hvite hus, hvor han hadde en tale om Bush når han var president

Han er bare fantastisk. Synd han til tider har veldig kjedelige gjester da Stewart som oftest kaprer ting som er litt mer spennende,men den talen og hele det opplegget er bare utrolig bra gjort.

 

 

 

Lenke til kommentar

Synes egentlig Stewart har mye mer kjedeligere gjester. Stewart har så mange forfattere som rett og slett er gørrkjedelige, og Stephen Colbert har flere politikere som er morsomme enn Stewart.

 

Men jeg innrømmer at jeg ser på Stewart mest. Det jeg digger veldig mye med Stewart er alle "reporterne" han har. Og han har hatt mange bra opp gjennom tidene som Stephen Colbert, Steve Carell, og Lewis Black. Men de jeg liker best nå er Aasif Mandvi(indern, som noen kanskje husker som tannlegen i siste sesongen av Oz) og Wyatt Cenac(Senior Black Correspondent).

 

Men tilbake til O`Brian så er han garantert den talkshow-verten som er lettest å like. Han er veldig mainstream liksom, og er liksom ikke kjedelig som Kimmel, Leno og Letterman. Og viktigste av alt, morsom. Det Colbert, Maher(pluss at han er veldig grov) og Stewart tjener på er at de er morsomme og de klarer det å drite ut politikere godt. Uten å kjøre den Kimmel-stilen som er sett hundre steder før når det kommer til dissing av politikere i statene.

 

Takk for Google-videoen. Viste ikke om den, til og med Andy var med på den. Awsome.

Lenke til kommentar

Aldri helt klart å se det store med "Wyatt Cenac" egentlig, han trengte litt tid på seg for å bli varm i trøya men jeg syns forsatt ikke han er noe spessielt artig, da er Larry Wilmore 2-3 hakk bedre. Han var faktisk med i episode 2 eller 3 av The Office US og det har også Rob Riggle vært så det er tydelig at Carell forsatt har noen tilknyttninger til The Daily Show.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

No Ordinary Family plukkes opp av ABC. Med Michael Chiklis (The Shield) og Julie Benz (Dexter).

 

The Powells are about to go from ordinary to extraordinary. After 16 years of marriage, Jim and Stephanie's relationship lacked the spark it once had, and their family life now consists of balancing work and their two children; leaving little time for family bonding. During a family vacation set up by Jim in an attempt to reconnect, their plane crashes into the Amazon River. But this is where the fun starts for the Powells as they soon discover that something's not quite right. Each of them now possesses unique and distinct super powers. But saving and savoring their family life will be equally important as they try to find purpose for their new power and embark on a journey to find out what defines and unifies them. The Powells are a totally relatable family that happens to be a little bit amazing.

 

Kan bli spennende det, sålenge det ikke blir som Heroes.

Lenke til kommentar

Ble ferdig med sesong tre av Dexter forrige uke. Begynte å like Miguel Prado veldig godt etter noen episoder. At noe så utenkelig kunne skje mellom Dexter og Prado hadde jeg ikke helt forventet. Utviklingen av karakterene i serien er det ingenting å si på.

 

Nå håper jeg den godeste Michael C. Hall blir kvitt den stygge kreften han har blitt utsatt for. Fordi jeg ønsker mer Dexter! :)

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Aldri helt klart å se det store med "Wyatt Cenac" egentlig, han trengte litt tid på seg for å bli varm i trøya men jeg syns forsatt ikke han er noe spessielt artig, da er Larry Wilmore 2-3 hakk bedre. Han var faktisk med i episode 2 eller 3 av The Office US og det har også Rob Riggle vært så det er tydelig at Carell forsatt har noen tilknyttninger til The Daily Show.

 

Nei, jeg synes Wyatt treffer meg veldig mye på lattermusklen iforhold til mange av de andre reporterne. Larry er der veldig sjelden synes jeg, og tenkte mer på de litt mer faste reporterne. Riggle skal være med en ny komiserie på CBS, men fremdeles spørsmål om den blir plukket opp.

 

Var herlig å se Lewis Black tilbake med spalten sin denne uka i statene(neste uke på NRK2/NRK3 i Norge). Han kommenterte det med Glenn Beck(en slags politisk tv-kjendis med eget program på Fox) sin stadige nevning av Nazi-relaterte ting.

Lenke til kommentar
Var herlig å se Lewis Black tilbake med spalten sin denne uka i statene(neste uke på NRK2/NRK3 i Norge). Han kommenterte det med Glenn Beck(en slags politisk tv-kjendis med eget program på Fox) sin stadige nevning av Nazi-relaterte ting.
Hehe, ja det var ganske så tatt på kornet :wee:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

10 år siden Reidar gikk bort.....lenge leve Rederiet !

 

Carl Erickson : "Hei , jeg er kriminalforfatter og trenger info mht arsenikk.....hvor mye er dødlig dose ?"

 

lulz......

Lenke til kommentar
Var herlig å se Lewis Black tilbake med spalten sin denne uka i statene(neste uke på NRK2/NRK3 i Norge). Han kommenterte det med Glenn Beck(en slags politisk tv-kjendis med eget program på Fox) sin stadige nevning av Nazi-relaterte ting.
Hehe, ja det var ganske så tatt på kornet :wee:

 

Haha, jeg fant klippet på youtube.

 

(starter ca. 1 min uti videoen)

http://www.youtube.com/watch?v=DMOh9L60FKw

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...