Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Generation Kill er en god serie i seg selv, men prøv å ikke sammenlign den med andre HBO-serier, da spesielt Band of Brothers.

Nei, selvfølgelig ikke.

Band Of Brothers er i en egen klasse imo.

Så første episode i går på NRK3 og likte den ganske godt.

Lenke til kommentar

13 episoder.

 

Fikk sett den nettopp i stad selv. Veldig fornøyd med slutten, hvertfall med det i medhold at sesong 2 kommer til å komme neste år.

 

 

Var nesten bombesikker på at Raylan kom til å skyte ned faren sin, men uheldigvis så skøyt han bare fyren i armen. Kjempebra slutt med at Boyd stakk av, og Bo ble drept.

 

Lurer på hvem som blir nye badguy`en i sesong 2. Ser for meg at kanskje Miami-partern til Bo blir en av dem. Var jo han som sendte leiemodern etter Raylan, på grunn av Raylan skøyt samarbeidspartern hans i første episode.

 

Håper at Gutterson blir mer sentral neste sesong.

 

Lenke til kommentar

For en sesongavslutning på Justified. Rett og slett herlig.

Husk ingen spoiling :)

Hvor mange episoder er det?

Selvsagt :)

 

Det er 13 episoder. Konge skuespillere, spesielt Timothy Olyphant og Walton Goggins. Virkelig et friskt pust for min del.

 

Edit: Too late, too late.

Endret av Dandor
Lenke til kommentar

Ja, Timothy Olyphant og Walton Goggins er utrolig gode skuespillere. Goggins i "The Shield" i siste sesongen var nesten et mesterverk. Timothy Olyphant er jo en god skuespiller, og det har vi vist lenge hvertfall de av oss som så Deadwood. Å han har taklet å spille badguy bra(i Die Hard 4.0) og som begge deler i "Hitman".

Lenke til kommentar

Jeg har hele tiden vært klar over at The Office(US) er basert på en allerede produsert engelsk versjon.

 

Likevell valgte jeg å starte med den amerikanske, ettersom jeg hadde mer sans for skuespillerne her. Rainn Wilson er nesten god nok grunn alene til å se på den amerikanske. Steve Carell blir bare bedre og bedre for hver eneste episode.

Lenke til kommentar

Da var sesong 2 av Breaking Bad ferdig. Wow, for en serie, og slutten var fascinerende rar. Uten å spoile kan jeg vel bare si at det alltid er forfriskende med hovedpersoner som opererer i moralske gråsoner.

 

Hvis sesong 3 holder like høy kvalitet overtar nok disse to methkokerne plasseringen til Dexter på min lille, uhøytidelige "mine favorittserier"-liste.

Lenke til kommentar

For en sesongavslutning på Justified. Rett og slett herlig.

Fikk endelig sett den jeg også nå! Rett og slett en fantastisk 1 sesong. Leste en del tråder og reviews som mener at en Emmy er like rundt hjørnet.

Eneste frustrerende nå er at det ikke kommer mer før 2011.

 

Så piloten til Persons Unknown nå nettopp. Ble svært positivt overrasket, en av de bedre piloten jeg har sett på lang tid. Ser en del likheter til Lost og filmen The Mist.

 

Anbefales :)

Ikke minst Saw II. Likte også serien. Frisk pust i bakken, men irriterer meg over litt diverse ting som skjedde.

 

 

Hvorfor sparket "Joe" inn døra til "Janet" når han allerede hadde funnet sin egen nøkkel i bibelen for derretter å fortelle henne at det ligger nen nøkkel i bibelen.

Irriterte meg også litt over at de ikke sjekket mer på hotellet, typ knuste vinduer, prøvde å slå inn en vegg osv.

Dama i badekåpa, fikk vi noen gang se den implanten hennes? Er noe mystisk med henne. Hun virker å være veldig anonym for så plutselig å "lede" dem i riktig retning.

Hvorfor satte dem seg bare ned for å spise hos de kineserene, i steden for å faktisk få noen svar ut av dem.

Og hvorfor maste dem ikke mer på han som stod i lobbyen, og hva mente han med at han var blitt vant med jobben. Kan det tyde på at andre har vært der før?

 

 

Vet det er mange spørsmål og at det er første episode, men sett deg i dems situasjon, hvordan ville du ha reagert om du havnet der..

 

Edit: Serien minner også veldig om Harpers Island, så om du ikke har sett den bør du se den også. 13 episoder.

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Hvis sesong 3 holder like høy kvalitet overtar nok disse to methkokerne plasseringen til Dexter på min lille, uhøytidelige "mine favorittserier"-liste.

Tro meg. Sesong tre tar av. Et par fillere uten at alt for mye skjer, men ellers tilnærmet perfeksjon.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...