Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Casten til nye Hawaii Five-O er kanonbra. Jean Smart(best kjent som Mrs. Logan i 24), Daniel Dae Kim(Jin i Lost), Alex O'Loughlin(Moonlight og Three Rivers) og Grace Park(BSG og The Cleaner).

 

Scott Caan fra Entourage og Oceans Eleven-filmene skal også være med, men hvis serien blir plukket opp så må han være der som gjesteskuespiller på grunn av kontrakten med Entourage visstnok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Både Magnum og five-o har dratt stor nytte av solide stjernegalleri, både som hovedpersoner og gjesteskuespillere. Bare av gjesteskuespillere kan det nevnes navn som; Martin Sheen, Eugene Roche, Frank Sinatra, Christopher Walken, Ian McShane, George Lazenby, og ja... vår alles Lillian Müller :p

 

Kontraktproblemer var jo det samme som hindret Tom Selleck på starten av 80tallet fra å tiltre rollen som Indiana Jones. Han hadde allerede skrevet under kontrakt med Magnum PI og rollen gikk derfor til Harrison Ford, noe som har vist seg at ikke var så dumt.

 

Eneste minuset jeg tenker med den nye serien, er at jeg føler det blir vell mange kjekkaser i hovedrollene. I originalen ble Chin Ho Kelly spilt av Kam Fong og Kono spilt av Zulu som begge var kraftige og gav serien en litt mer fargerik og ikke så "Baywatch" cast.

 

Men det er på det rene at samtilige av de nye utvalgte er gode skuespillere, flere med svært pen CV, noe som kan bety mye for om five-o faktisk kommer på lufta igjen eller ikke.

Endret av JLord
Lenke til kommentar

Og takk for tipset om It's Always Sunny in Philadelphia, såg litt trailer og klipp på Youtube, såg bra ut. Artig og se Danny DeVito igjen, han er litt av en kar så jeg har sansen for.

 

 

Den er litt sær og er definitivt ikke for alle, humoren traff ikke meg iallefall.

Lenke til kommentar

Og takk for tipset om It's Always Sunny in Philadelphia, såg litt trailer og klipp på Youtube, såg bra ut. Artig og se Danny DeVito igjen, han er litt av en kar så jeg har sansen for.

 

 

Den er litt sær og er definitivt ikke for alle, humoren traff ikke meg iallefall.

Er litt enig, lastet ned 4 sesonger. Har sett halve 1 sesong, helt ok serie. Føler ut så serien er ganske 80talls preget. Men, skal se ferdig sesong 1 først i hvertfall.

Lenke til kommentar

Vampire Diaries er vampyrer o.s.v. + One Three Hill nærmest. Mens True Blood er mer for det voksende publikummet.

Tja, ikke helt enig. Vampire Diaries begynte veldig trasig, som en vampyrversjon av OTH - men det tar seg veldig opp spør du meg. Noen episoder er faktisk veldig gode. Hvis man kommer forbi de 4-5 første episodene blir det bare bedre og bedre.

 

Samtidig er det noe ved True Blood jeg ikke klarer å sette fingen på. Helt ok serie, men det er noe som er feil med hele greia.

Lenke til kommentar

True Blood er garantert best. Du merker forskjellen, det er mer kvalitet i True Blood og det er mer unikt. Vampire Diaries er vampyrer o.s.v. + One Three Hill nærmest. Mens True Blood er mer for det voksende publikummet.

 

Moonlight er bare en kopi av Angel så og si.

 

Moonlight er meget bra :p

 

True Blood stoppet jeg etter 6-7 episoder, ingenting for meg.

 

Skal se Vampire Diaries...

Lenke til kommentar

Hadde nesten helt glemt Dexter. Er på sesong tre, og nettopp sett ferdig episode fire. De fire første episodene har engasjert meg særs mye. Fascinasjonen over Dexter som individ, fortellerstemmen, den komplekse historien, spenningen, vittighetene.

 

Kvalitet tvers igjennom. Fantastisk serie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...