Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Serien er fornyet til en femte sesong på også 20 episoder, noe som ble annonsert sammen med at Jonathan Rhys Meyers blir med i serien i sesong 5.

Sesong 4 og 5 vil bli delt opp i to deler. Så de andre 10 episodene av sesong 4 kommer i høst, og rundt det samme neste år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Imponert er hvor bra American Crime Story: The People vs. O.J. Simpson har vært de siste 5 episodene, spesielt. Gleder meg til slutten neste uke.

 

Sterling K. Brown, Courtney B. Vance og Sarah Paulson burde alle få Emmy's og alt mulig de kan få med en gang. 

Lenke til kommentar

Fant ingen egen Vikings-tråd, så spør her..

 

 

Akkurat sett s04e01

 

 

Hvorfor gikk Rollo løs på alle sine egne folk? Halvparten støttet ham jo. Var de ikke alle verdifulle for han? Med hvilken hær skal Rollo mene å forsvare Paris mot Ragnar, når alle er drept og borte. Synes kongen og Odo(?) at KUN Rollo er nok til å hjelpe til med å forsvare Paris fra Ragnar, til det punkt at de gjenværende vikingene ikke teller for noe? Blir dette forklart godt senere? Eller er det noe jeg har gått glipp av?

 

Forventet ikke dette av Rollo.. Synes dette var et lite karakterbrudd, slik jeg så det.. En ting er at han føler seg i skyggen av Ragnar, men å gå mot egne folk er ikke noe jeg trodde han ville gjøre. Ikke engang for dette.

 

 

 

 

Et svar uten noen store spoilere hadde vært satt ordentlig pris på! :)

Lenke til kommentar

Flott at Lucifer er fornyet! :D Sjarmerende serie! :)

 

 

 

 

Nå har det seg slik at jeg skal til USA og blant annet New York i juni. Aldri vært der før, så gleder meg! :) Uansett, så lurte jeg på om det finnes muligheter for å bli med på noen innspillinger av TV-show (sitcom, eller talkshow), og eventuelt hvordan man går frem? Feil sesong, kanskje?

Lenke til kommentar

Ettersom alle sitcoms er filmet i Burbank, Los Angeles så lykke til med det i New York City under off-season. Jeg tror ikke det eksisterer noe sitcoms som filmes med publikum i NYC. Fleste sånne serier spiller inn episoder mellom august og april i steder bedre egnet til det og plass, derfor film og tv-studioer rundt om Burbank.

 

Når det kommer til talk shows så har du Stephen Colbert, Jimmy Fallon, Seth Myers, Trevor Noah (The Daily Show), Last Week Tonight with John Oliver (søndager, sent) og Larry Willmore (The Nightly Show) i New York. Alle de andre store talk showene filmes rundt om Burbank og Hollywood i Los Angeles. Google litt rundt om det.

 

Vet du kan få kjøpt eller forhåndsbestilt billetter rundt 1-2 måneder før filmingen for ihvertfall Myers og sikkert Fallon også. Aner ikke med Colbert. Google rundt på det så finner du det. Jeg ville anbefalt de mindre showene hvis du ikke får skaffet/kjøpt billetter på forhånd, altså Myers, Noah, Oliver og Willmore siden de andre showene er det lange køer og alt på. Pluss ingen garanti for billetter.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål her, fra en som ikke har sett vanlig TV på årevis. Jeg så My Kitchen Rules var oversatt til Mitt Kjøkken Ruler? WTF? :p Trodde "Rules" her var regler? Den serbiske varianten heter da også "Mitt kjøkken, mine regler". De andre jeg har sett har engelsk tittel, unntatt den russiske, som bare varte fem episoder eller noe sånt. Aner ikke hva den het. (takk til Wikipedia.) :p

Lenke til kommentar

^Regner med navnet er ment til å ha dobbel betydning på engelsk. På norsk ville jeg nok heller basert tittelen på regler, da det er mindre teit.

 

Sett ferdig Daredevil sesong 2! Trodde til å begynne med at det skulle bli bedre enn forrige, men etter hvert ble det for mye jeg ikke likte, og jeg må nok rangere den under både sesong 1 og Jessica Jones. Fortsatt temmelig bra.

Endret av Serjiously
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...