Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Mystikken er til å ta og føle på. De tar seg god tid i fortellingen da. Men klarte å holde på spenningen for min del!

Jeg synes det gikk litt vel tregt i noen av episodene i midten, men jeg visste hele tiden at jeg måtte følge den til slutt :)

 

Nja, syns de rykket framover likt hele tiden. De gikk ikke all in i to tre episoder, dødt i midten og så kanon avslutning. 

 

Likte tempoet.

Lenke til kommentar

Fuller House er ordentlig bad nostalgi. 

 

Nostalgi kan fungere type X-Files (den tredje episoden, ikke den første av de nye) og Star Wars, men Fuller House føles ut bare som "null-hjerta" cashgrab fra Netflix og Warner Bros av hva jeg har sett.

 

En spøkene i første episode er "I know the bad words: Boggers, Butts and Donald Trump".

 

Det eneste nærmest positive med serien er at den oppdaterte tittel-låta er litt catchy gjort av hun Call Me Maybe-dama. 

Lori Loughlin er enda hot i hvert fall 

Lenke til kommentar

Man in the high castle synes jeg var vel verdt tiden. Atmosfæren og miljøet de har skapt var fascinerende  å se. Noen transportetapper er det, men man overlever.

 

 

Jeg er helt enig, svært spennende konsept og utførelsen var meget! Det var en gledelig overraskelse for min del i hvertfall :) 

Lenke til kommentar

Uansett om man burde få med seg en ny Netflix-serie i Februar er det Love som gjelder. Første Judd Apatow-serien siden Undecleared. Paul Rust og Gillian Jacbos (fra Community) er fantastiske i den. En god kombinasjon av Freaks and Geeks og You're The Worst. Måten ting utvikla seg fra en helt grei start til slutten på sesongen fikk meg både til å like hva som kom først enda mer, og se fram til hva som kommer i sesong 2. 

 

Sesong 1 på 10 episoder slippes på fredag. Sesong 2 på 12 episoder kommer i 2017.

 

https://www.youtube.com/watch?v=Ym3LoSj9Xj8

 

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Vinyl som har premiere i morgen har en noe skuffende pilot som føles ofte så altfor erketypisk Martin Scorsese, men jeg liker serien en hel del mer etter piloten. Terrence Winter (The Sopranos-produsent og Boardwalk Empire-skaperen) klarer å gjøre serien mer jordnær sammen med et par dyktige regissører og manusforfattere som kommer inn etter piloten som regissør SJ Clarkson (Marvel's Jessica Jones) og manusforfatter Jonathan Tropper (serieskaper av Banshee). Kanskje store fans av Scorsese og folk som virkelig elsker 70-tallsmusikk vil like serien enda mer enn meg og.

Lenke til kommentar

Er vel rett og slett det at det er blitt vanskeligere å nå publikum i USA, og lettere å nå dem i utlandet, så syndikasjon og streaming blir mer lukrativt, og det satses mer og hardere på mer snevre sjangre og man større risikoer ved å sende ting som ikke kunne ha blitt sendt på de store amerikanske nettverkskanalene hvor alt må sensureres og folk klager osv.

Lenke til kommentar

Er episode 4 av nye X-files noe vettugt, og ikke noe fjas slik som forrige?

 

EDIT: Fjas er ikke nødvendigvis grusomt, men det ble for mye tull og vas for min del. Bare sånn før Saiyan rage-mode inntreffer hos enkelte her.

Likte ikke ep3. Ikke overhodet.

Ep4 derimot var ganske bra. Selv om historien ikke ble avsluttet i den. Kommer sikkert forsettelse

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...