Gå til innhold

Okey, jeg trenger hjelp til å mobbe svensker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan senker man en svensk ubåt?

Svømmer ned og banker på ...

 

Hvordan senker du en svensk ubåt en gang til?

svømmer ned, banker på , og så åpner de og sier "nei denne gangen går vi ikke på"

 

(svenske delen må seff være på svensk, men gadd ikke tenke meg til det)

 

(Og foresten, denne vitsen er drit stilig hvis en nordmann tar den på svensk, pga svensk iseg selv er morrosomt)

Lenke til kommentar

Alfred Nobel er den eneste personen jeg kan huske som har plassert sverige på kartet. Pluss masse av de Blonde damene da. Noe vi ikke har mangel vare på her i norge heller.

Det morsomste er vel at de gav Norge ansvaret for Nobels fredpris. Noe som jeg har på følesen er den største prisen å dele ut. :thumbup:

 

De var dumme nok til å gi slipp på norge. Vi hadde ikke engang stor kjangs til å forsvare oss. Vi var fattige bønder hele gjengen. Nå har vi så mye olje og penger at folk krangler om hvor mye vi tørr å bruke om gangen.

 

Noe Turist land er Sverige heller ikke. Ved unntak av grense handel ol. Drar heller til danmark. Selv om jeg ikke forstår en dritt der. Jeg kan i det minste lese danske aviser osv.

 

Sverige er som Sveits et ikke viktig land for resten av verden. Noe som Tyskerene fant fort ut. Greit vi ble fort overtatt, men fy faen så motstand vi gjorte igrunn. Tanken på at vi ikke hadde mye å sloss med. Prøv å nevn EN svensk helt fra andre verdens krig.

 

Vel det er det jeg har for i dag. ;)

Lenke til kommentar
Vet du hvorfor svenske jenter er blå rundt navlen?

 

Svenske gutter er ikke så smarte de heller.

7904671[/snapback]

hva gjør svensker i bf2?? husker dem ikke hvorfor de var "nøytrale" under krigen.. de kan jo ikke skyte..

7904699[/snapback]

Eh... I andre verdenskrig, ja? Det er BF 1942 som er andre verdenskrig, BF2 er morderne krig.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...