Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det som er den beste? Er ikke helt hypp på de som svir så jævlig :p
Hvis du vil ha smak og normal styrke så vil jeg annbefale Gøteborgs Rape. Jeg vil annbefale deg å prøve ut forskjellige snustyper etterhvert som finner du selv ut hvilken styrke og smak du vil ha.

 

 

Er det noen her som har handlet snus fra buysnus.com?

Jeg vurderer og kjøpe derfra, men en kamerat sier det blir like dyrt som i norge på grunn av tollen. Stemmer dette?

Tror Nyhus tok opp samme spørsmålet tidligere i tråden og jeg tror vi kom fram til at du må betale toll.
Lenke til kommentar
Fikk lyst til å prøve Mocca Mandarin jeg ! Men den selges jo selvfølgelig ikke over disk.

hva er vitsen med å snuse hvis man snuser mocca, og den ikke har noe virkning?

 

Jeg gidder ikke å skrive så mye. Så jeg sier det bare sån som det her. Jeg har røykt i en god stund nå. Jeg har prøvd å slutte med det er ikke så lett. Røyk inneholder ikke så mye nico som Skruf ( sterk ) så om jeg prøve å kutte ut, hvorfor da gå over til noe som er mer nico i ? Smaken av mandarin virker spendende og posene er små og greie, derfor en fin avlaster ifra røyken.

 

Så hvorfor holder ikke bare du kjeften på deg din lille snørrvalp og la meg snuse det jeg vil ?

Lenke til kommentar
Ha ha 26 stykker er bra det. Kjenner en fyr som fikk 27 og så presset han på dem :p Da ble han dårlig da :grin:

Haha, husker jeg å en annen utfordra en dude til å stappe hele boksen med porsjon under leppa, hvis han greide å la vær og spy skulle han få ny boks + 100 kr, han spydde på toget på vei hjem, fikk bot for det, ikke no ny snus, heller ikke no penger. Bummer.

Lenke til kommentar

Kjøpte 5 bokser General Portion til 150 kroner.

En kollega hadde vært på flyplassen.

 

Men tilbake til det som kanskje kan være litt interessant:

jeg liker å teste nye merker. Har vært borti Offroad, South state, Skruf Stark (før den kom til Norge), kronan, Kardus, Montecristo osv. Men hva er den beste plassen å kjøpe disse litt sære merkene? De fleste stedene har jo kun de obligatoriske, som General, Skruf og Røda.

 

Har ennå ikke prøvd Romeo & Julieta eller hva den nå heter. Selges den i/nær Sandnes?

 

REDIGERT:

Jeg måtte fortolle fem snusbokser fra Buysnus, selv om de ikke var merket med snus.

Det ble totalt ca. 100 kr. pr. boks. Da kjøper jeg dem heller for vanlig pris på Rimi.

Endret av Kerrigan
Lenke til kommentar
Kjøpte 5 bokser General Portion til 150 kroner.

En kollega hadde vært på flyplassen.

 

Men tilbake til det som kanskje kan være litt interessant:

jeg liker å teste nye merker. Har vært borti Offroad, South state, Skruf Stark (før den kom til Norge), kronan, Kardus, Montecristo osv. Men hva er den beste plassen å kjøpe disse litt sære merkene? De fleste stedene har jo kun de obligatoriske, som General, Skruf og Røda.

 

Har ennå ikke prøvd Romeo & Julieta eller hva den nå heter. Selges den i/nær Sandnes?

 

REDIGERT:

Jeg måtte fortolle fem snusbokser fra Buysnus, selv om de ikke var merket med snus.

Det ble totalt ca. 100 kr. pr. boks. Da kjøper jeg dem heller for vanlig pris på Rimi.

I stavanger, på tobakksvareforretningen, har de Romeo Y Julièt. På kiwi'n her (SOLA->Joa) har de forresten fått inn MonteCristo. South State har de også på 7eleven i stavanger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...