Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Helt motsatt med meg, syns det lukta og smakte i starten, men etter hvert ble både smaken og lukten god. Smaken er dena aller viktigste delen av snus, nikotin er det nok av i alle løs-snuser, ikke gjør det noe om det renner som faen (heller tvert imot), og om bakeevnen ikke er bra nok så tar men en ˝viking˝

 

Dette er MIN SUBJEKTIVE mening.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk lyst til å prøve Mocca Mandarin jeg ! Men den selges jo selvfølgelig ikke over disk.

hva er vitsen med å snuse hvis man snuser mocca, og den ikke har noe virkning?

 

Smaken?

 

Du som er så på tuppa når det gjelder Skruf. Jeg syns ikke den smaker så godt, den renner sånn helt greit og lukter helt jævlig. Har ingen effekt på meg lengre.

Har personlig aldri snust mocca, men hvis jeg har gått på feks general en stund så er det godt med en Catch Eykalyptus (?) i blandt :)

Endret av rublings
Lenke til kommentar

mwhaha. det klarer en kamerat av meg ^___^

han har SYYYK leppa x] trur jeg aldri har sett han uten leppe som står ut til månen ^_^

 

edit: jeg må inrømme at jeg ble ganske svimmel etter den filmen.. hadde de i ca. 30min. første gang jeg har merket noe skikkelig, på flere mnd..

Endret av xxmongobarn
Lenke til kommentar
Skruf er det beste uansett hva den konkurerer om!

Den vinner i styrke (skruf stark)

Den vinner i holdbarhet

Den vinner i å ikke renne

 

SKRUF<33

Men den smaker og lukter dritt, i tillegg har den en ekkel konsistens. Hat snus nr1 for meg. Og det er vel ikke sååå viktig og ha den sterkeste snusen på markedet, liker grovsnus best, med general og ettan på en delt andreplass :)

Lenke til kommentar
Og la oss ikke glemme lukten. Lukten av snus generelt :love:

 

....

 

 

Snus lukter ikke så godt lenger, blitt altfor vant til den liksom. Lukta som himmelen da jeg ikke snusa

 

Hehe. Samme her! Før jeg prøvde snus syntes jeg det luktet veldig godt. Nå synes jeg at det ikke lukter noe som helst godt, men den effekten den gir er god :p

Endret av kristoffer2200
Lenke til kommentar

Min rankingliste (Portion)

General

N&J

Olde Viking Wintergreen

Lucky Orginal

Skruf Stärk

Skruf

Lucky White

Catch Eucalyptus

Catch Lakris

General Mini(de blir bare for små for leppa mi)

 

Løs:

General

Tiedemanns Blå

Skruf

RL

 

Har dessverre ikke fått testet flere ettersom utvalget er ganske lite her i nord.

Løs snuser jeg ikke så mye. kun en og annen kveld aldri på dagtid da jeg kan finne på å dra ut å da tar det seg ikke ut med svart/brun snus mellom tenna.

Lenke til kommentar

Luchy, sært. Kanskje jeg bare var uheldig med min :p

Hadde jeg ikke vært lat, skulle jeg kanskje gått og klaga til hvem det nå enn angår over at akkurat den SouthStaten jeg kjøpte renner kraftigere enn den kompisen min kjøpte seg :p

Han merka ingenting med sin...

 

 

Nei, tror jeg holder meg til Mocca jeg.

Mocca Mint :love:

Lenke til kommentar
Jeg hadde et svakt håp om at den skulle smake moonshine og whiskey, men neida :<

 

Da liker du vel Probe Whiskey da? (snusen altså)

 

Noen som har prøvd den grønne Kicks snusen? Virker som de har spraya en boks crc 5-56 oppi der, smaker helt likt :!:

Endret av WD40
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...